Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zaklików
Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
zamowienia@zaklikow.pl
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/124508/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Gielnia etap 1".
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej do odprowadzania ścieków bytowo - gospodarczych gospodarstw indywidualnych zlokalizowanych w obrębie inwestycji. Ścieki sanitarne z budynków zostaną odprowadzone systemem kanałów grawitacyjnych do pompowni ścieków, a następnie przewodami kanalizacji tłocznej do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej na istniejącym kanale o średnicy 200 mm. Odprowadzenie ścieków sanitarnych projektuje się rurociągami grawitacyjnymi litymi PVC o 200, 160 klasy S, SN8 (8,0 kN/m2) oraz przewodami kanalizacji tłocznej PE90 i PE63. Na sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano rewizyjne studnie betonowe o 1200, PP o 425. Pompownie ścieków P1, P2, P3, oraz studnie rozprężne. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy:
1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym:
a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) montaż kanałów grawitacyjnych na podsypce piaskowej
d) montaż studni rewizyjnych
e) montaż studni kanalizacyjnych systemowych
f) budowa kompletnych przepompowni ścieków P1, P2 i P3 wraz z zasilaniem energetycznym
g) wykonanie wymaganych przewiertów
h) ułożenie rur osłonowych
i) wykonanie wymaganych badań i prób
2) Wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej, w tym:
a) a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) montaż kanałów tłocznych na podsypce piaskowej
d) wykonanie wymaganych przewiertów
e) montaż studni rewizyjnych
f) wykonanie wymaganych badań i prób
3) Odwodnienie wykopów
4) Utwardzenie i ogrodzenie terenu przy przepompowniach
5) Monitoring przepompowni
6) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wymaganych uzgodnień i odbiorów (w zależności od wymagań: ZDP w Stalowej Woli, Wody Polskie, PPIS w Stalowej Woli, PPSP w Stalowej Woli, Lasy Państwowe, zarządcy poszczególnych sieci), protokołów odbioru przyłączy i innych dokumentów niezbędnych do zakończenia zadania inwestycyjnego i uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu (zgłoszenia zakończenia robót) w PINB w Stalowej Woli
,,Budowa studni ujęcia wody Karkówka".
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację inwestycji w formule zaprojektuj - wybuduj, w szczególności:
1) opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie studni zastępczej S-3 bis oraz likwidację studni S3,
2) wykonanie prac i badań geologicznych zgodnie z zatwierdzonym projektem,
3) opracowanie dodatku nr 2 do dokumentacji hydrogeologicznej z ustaleniem zasobów eksploatacyjnych studni S-3 bis,
4) opracowanie dokumentacji geologicznej z likwidacją studni S-3
5) opracowanie dokumentacji obudowy studni wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej, w tym:
a) Projekt Wstępny - w którym określone zostaną podstawowe dane dla inwestycji (ze wskazaniem wybranych technologii oraz wyszczególnieniem głównych urządzeń i instalacji oraz wskazaniem proponowanych dostawców do akceptacji Zamawiającego).
b) Projekt Budowlany - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682) a także z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. oraz z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022 poz. 1679 ze zm.) wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany powinien zawierać opis rozruchu technologicznego
c) Projekt Wykonawczy - dla celów realizacji robót. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego a także z uwzględnieniem zapisów Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454)
d) Dokumentację powykonawczą
e) Instrukcje obsługi, eksploatacji i konserwacji
f) Kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenie o zakończeniu budowy
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę z uwzględnieniem postanowień PFU wraz z załącznikami, w tym warunków technicznych przyłączenia do sieci, decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót, pozwolenia na użytkowanie i innych wymaganych dla wykonania przedmiotu zamówienia (jeżeli są wymagane)
7) wykonanie robót budowlanych obiektu budowlanego, o którym mowa w ust. 1 wraz z dostawą niezbędnych instalacji, urządzeń, sprzętu, w szczególności wykonanie obudowy studni oraz podłączenia do istniejącej sieci, likwidacja studni S-3,
8) uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej, instalacji zasilającej i sterowniczej,
9) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających .

CPV: 45231300-8, 45231400-9,45232400-6,45232423-3,45232440-8,45111200-0, 71320000-7, 45255110-3,45231000-5, 45262200-3

Dokument nr: 2024/BZP 00249427, IN.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?
USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie,
jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przekazywanych w formie elektronicznej przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie. Dokumentacja
prowadzonego postępowania zamieszczona na Platformie jest ogólnodostępna - każdy z Wykonawców może zapoznać się i pobrać udostępnione dokumenty oraz zadać pytanie w postępowaniu bez konieczności założenia konta na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:
zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji
oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie
https://adoptopenjdk.net;
podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie ,,Osobisty").
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: ,,Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików"
prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
dalej ,,ustawa Pzp";
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz
jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/124508/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 11:00
Miejsce składania ofert: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.