Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-bydgoszcz/demand/notice/public/124480/details
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego ,,Budowa hali magazynowej wraz z budynkiem biurowym na terenie KPUCS w Toruniu przy Ul. Batorego 61"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji inwestycji pod nazwą: ,,Budowa hali magazynowej wraz z budynkiem biurowym na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu przy Ul. Batorego 61", przez cały okres realizacji inwestycji. Realizacja robót objętych ww. zadaniem inwestycyjnym, będzie odbywała się na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z wykonawcą robót, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania.

CPV: 71000000-8, 71318000-0,71541000-2,71247000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00249164, 0401-ILZ.260.2.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale III SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale XIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale XIV SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-bydgoszcz/demand/notice/public/124480/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00
Miejsce składania ofert: zza pośrednictwem platformy eZamawiający pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji inwestycji pod nazwą: ,,Budowa hali magazynowej wraz z budynkiem biurowym na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu przy ul. Batorego 61", przez cały okres realizacji inwestycji. Realizacja robót objętych ww. zadaniem inwestycyjnym, będzie odbywała się na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z wykonawcą robót, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykonali (lub wykonują) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, polegającą na pełnieniu obowiązków inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu, przy inwestycjach dotyczących robót budowlanych (budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub nadbudowa) budynku o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3. Zamawiający wymaga również, aby zakres nadzorowanych robót w ramach każdej z usług dotyczył co najmniej robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
[Pod pojęciem jednej usługi należy rozumieć jeden kontrakt/jedną umowę. Nie dopuszcza się możliwości sumowania wartości wykonanych usług realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego przez Zamawiającego.]
2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
a. co najmniej jedną osobą realizującą funkcję Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego. Zamawiający wymaga, aby funkcję Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego pełnił inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej będący jednocześnie wiodącym inspektorem nadzoru nad realizacją zamówienia po stronie Zamawiającego. Kierownik/Koordynator Zespołu winien posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe; w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję Kierownika/Koordynatora Zespołu zarządzającego projektami inwestycyjnymi z zakresu budownictwa, w tym zarządzał w tym okresie co najmniej jednym przedsięwzięciem. Kierownik/Koordynator Zespołu Inwestora Zastępczego, będzie osobą, z którą Wykonawca robót budowlanych będzie się kontaktował we wszelkich sprawach związanych z realizacją umowy.
Uwaga! Doświadczenie zawodowe Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b. co najmniej jedną osobą realizującą funkcję Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (wiodący inspektor nadzoru) - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w ww. branży liczone od daty uzyskania odpowiednich uprawnień;
c. co najmniej jedną osobą realizującą funkcję Inspektora nadzoru w branży elektrycznej - posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej.
d. co najmniej jedną osobą realizującą funkcję Inspektora branży sanitarnej -posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej.
e. co najmniej jedną osobą realizującą funkcję Inspektora branży teletechnicznej - posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży teletechnicznej
f. co najmniej jedną osobą realizującą funkcję Inspektora nadzoru robót drogowych - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót drogowych.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
[Poprzez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonywania zawodu inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, na wezwanie, będzie obowiązany do złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp,
2) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp,
3) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej
wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca będzie obowiązany do złożenia:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SWZ);
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowy niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ).
Uwaga: Należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię w dokumentu potwierdzającego wpisanie danej osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w Rozdziale XVIII SWZ ust. 1.
2. Warunek określony w Rozdziale XVIII SWZ ust. 7, 8 i 9 każdy z Wykonawców powinien spełniać samodzielnie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, tj. w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez jego wystawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (z zachowaniem elektronicznej formy dokumentu).
5. Oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Pzp, traktuje się jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis zawarto w § 15 Wzoru Umowy "Zmiany umowy". Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.