Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu sali zajęć

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu sali zajęć

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedszkole Publiczne Nr 15 im. Janiny Porazińskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim
os. Ogrody 27
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
powiat: ostrowiecki
tel. 41 247 22 73
pp15@przedszkole.ostrowiec.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 247 22 73
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali zajęć oddziału I Misie, mieszczącej się na parterze w budynku Przedszkola Publicznego nr 15 w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Ogrody 27, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
2. Oferta ma obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia w tym koszty transportu do miejsc wskazanych w zapytaniu ofertowym, montaż oraz gwarancję.
3. Oferowane produkty stanowiące podstawę wykonania modernizacji muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa dopuszczające ich użycie w budynkach szkolnych.

Dokument nr: PP15.D.26.1.2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.03.2024 r. o godz. 8.30

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy os. Ogrody 27 w Ostrowcu Świętokrzyskim w Sekretariacie, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: "Oferta na wykonanie remontu sali zajęć oddziału I Misie mieszczącej się na parterze w budynku Przedszkola Publicznego nr 15 w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Ogrody 27" lub na e-mail: pp15@przedszkole.ostrowiec.pl
2. Terminie składania ofert upływa w dniu 28.03.2024 r. do godz. 8.00
4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
do 30 czerwca 2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

III. Wykluczenie Wykonawcy:
1. Z postępowania wykluczone zostaną podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. W związku z wykluczeniem Wykonawcy, nie przysługują mu środki ochrony prawnej.

V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
6. Na ofertę składają się:
-Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1)
-Formularz ofertowy (Załącznik nr 2)
-Oświadczenie wnioskodawcy o niezaleganiu wobec ZUS i US (Załącznik nr 3)

VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
3. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
2. Spośród ofert Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

XI. Pozostałe postanowienia i informacje:
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
7. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
2. negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
3. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w zamówieniach publicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych jest Przedszkole Publicznych nr 15 w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Ogrody 27, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, e-mail: pp15@przedszkole.ostrowiec.pl, telefon: 41 247 22 73.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@arx.net.pl lub pisząc na adres naszej placówki.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku ustawą Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp).
4. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
5. Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu prawo do: dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, do sprostowania Państwa danych osobowych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
7. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
8. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowych
Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp.
10. Informacje o profilowaniu
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane, co znaczy, że szkoła nie wykorzystuje systemów informatycznych, które gromadziłyby informacje na temat konkretnych osób, a następnie samodzielnie, automatycznie, podejmowałyby decyzje, które mogłyby wywołać wobec tych osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na te osoby wpływać.

Kontakt:
IX. Udzielanie informacji
Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:
o w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
o w zakresie procedury postępowania,
Edyta Kowalska tel. 41 247 22 73

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.