Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego budynku kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego budynku kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Suchożebry
ul. Aleksandry Ogińskiej 11
08-125 Suchożebry
powiat: siedlecki
TEL.: (4825) 6314515 TEL.: (4825) 6314507, tel. 518 -376-556
gmina@suchozebry.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Suchożebry
Wadium: ---
Nr telefonu: TEL.: (4825) 6314515
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zamówienia pn:
Remont zabytkowego budynku kościoła parafii św. Mikołaja Biskupa w Krześlinie.
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest inwestycja pod nazwą: Remont zabytkowego budynku kościoła parafii św. Mikołaja Biskupa w Krześlinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-przedmiar robót,
- decyzje Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: nr DS.5142.4.2019.MS z dnia 14-01-2019 r oraz nr DS.5142.3.2019.MS z dnia 14-01-2019 r.;
- decyzja Starosty Siedleckiego nr 266/2019 znak sprawy B.6740.10.118.2019.MG z dnia 10-04-2019r;
- Projekt budowlany(w zakresie prac objętych zamówieniem); stanowiące załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn: Remont zabytkowego budynku kościoła parafii św. Mikołaja Biskupa w Krześlinie ,, (dalej zwany Projektem) z dofinansowaniem w ramach z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Zakres zamówienia jest tożsamy z nazwą i opisem Inwestycji zawartym we Wniosku o dofinansowanie, który brzmi: ,,W ramach realizacji zadania zaplanowano remont ogólnobudowlany zabytkowego budynku kościoła parafii św. Mikołaja Biskupa w Krześlinie, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 519 w miejscowości Krześlinek gmina Suchożebry. W skład zaplanowanych prac wchodzą: remont więźby dachowej i wymiana pokrycia dachowego kościoła, wymiana rynien i rur spustowych, renowacja stolarki okiennej, renowacja tynków elewacji wraz z gzymsami i pilastrami oraz malowanie elewacji farbami krzemianowymi.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzjelenia co najmniej: 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nic krótszy niż 24 miesięcy.

CPV: 45453000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45233200-1

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 18-04-2024 r., o godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Dla ofert pisemnych (osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym lub przesyłka listowa): Parafia Rzymskokatolicka Św. Mikołaja Biskupa Krześlinek 29, 08-125 Suchożebry.
Oferty należy składać w terminie do dnia 18-04-2024 r. do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie opisanej nazwą zadania wymienioną w tytule.
W przypadku złożenia oferty w formie papierowej, która wpłynie do zamawiającego po upływie terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, bez jej rozpatrywania.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia: do 13 miesięcy od zawarcia umowy.

Wymagania:
IV. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:
1. Cena 100%.
2. Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę realizowanych robót budowlanych. Przedmiotowe zamówienie ma bowiem charakter wykonawstwa jednobranżowego. Ponadto ewentualny podział zamówienia na części groziłby generowaniem nadmiernych trudności oraz brakiem koordynacji skutkującymi poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Podziału zamówienia nie dokonano z powodów kosztów i organizacyjnych np. związanych z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Brak podziału nie stanowi przeszkody dla małych i średnich przedsiębiorstw.
V. Dodatkowe wymagania wobec wykonawcy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 póz. 835).
2. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) dysponowanie osobami zdolnym do wykonania zamówienia, to jest:
minimum 1 osobą - która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w branży konstrukcyjno -budowlanej. Wskazana osoba posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz spełnia wymagania decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (tj. art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz. U. 2022 póz. 840).
2) posiadać doświadczenie, to jest:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie pomieszczeń użyteczności publicznej na kwotę nie mniejsza niż 500.000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów, określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji
0 tym czy robota budowlana została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego
1 prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług
VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w ,,Formularzu oferty", stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z listą wymaganych realizacji oraz dowodem ich prawidłowego przeprowadzenia.
Cena określona w ofercie będzie ceną stałą i nie będzie ulegała zmianie przez cały okres trwania umowy.
VII. Dokumenty składające się na ofertę:
1. Do oferty dołączyć należy następujące dokumenty:
1) Formularz Ofertowy, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania;
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania;
3) Wykaz robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania;
4) Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpowiednie pełnomocnictwa) -
- jeżeli dotyczy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie Ofertowe bez podania przyczyny.
2. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
3. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kosztorysu ofertowego, na podstawie którego dokonał wyceny oraz propozycji harmonogramu rzeczowo -finansowego realizacji umowy.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Ksiądz proboszcz Tomasz Duda tel. 518 -376-556, mail: proboszcz@krzeslin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.