Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzepicach
ul. Częstochowska 13
42-160 Krzepice
powiat: kłobucki
tel.: +48343175172
umig@krzepice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Krzepice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48343175172
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Specyfikacja przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji
,,Przebudowa drogi w Ul. Nadrzecznej w Krzepicach". Usługę należy wykonać zgodnie
zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023
r. poz. 682) oraz postanowieniami umowy, której projekt stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający wymaga, aby inspektor posiadał uprawnienia odpowiadające zakresowi
uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - art. 15a
ust. 9 ustawy - Prawo budowlane lub z ograniczeniami - art. 15a ust. 10 ustawy - Prawo
budowlane.
Zamawiający wymaga minimum jednej kontroli budowy w tygodniu. Z każdego pobytu na
budowie inspektor ma obowiązek sporządzić raport wg wzoru przedstawionego w załączniku
do umowy.
1.1. Podstawowe informacje o inwestycji i jej otoczeniu.
Inwestycja będzie realizowana w Krzepicach, powiat kłobucki, województwo śląskie.
Polega ona na przebudowie odcinka drogi gminnej nr 639103S Ul. Nadrzeczna w Krzepicach.,
zlokalizowanego na dz. nr ewid.: 181, 173/4, 172/2, 171/1, 170/1 - obr. 0002 Lutrowskie.
Projekt swoim zakresem obejmuje: przebudowę jezdni oraz zjazdów do posesji. Całkowita
długość przebudowanego odcinka drogi wynosi 189,99m, jezdnia asfaltowa, zjazdy do
posesji o szerokości 5,0 m z kostki betonowej , zjazdy do pól o szerokości 5,0 m w postaci
krawężnika najazdowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), które stanowią
załącznik do ogłoszenia o zamówieniu i są dostępne na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.

CPV: 71247000-1

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2024 r., o godz. 12.30, w Urzędzie Miejskim w
Krzepicach, Ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, w sali posiedzeń Rady Miejskiej w
Krzepicach.

Składanie ofert:
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 1 i przesłać pocztą, lub złożyć w
siedzibie Urzędu Miejskiego w Krzepicach, Ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice do dnia
28.03.2024 r., do godz. 12.00, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać w następujący
sposób:
,,Oferta INI Przebudowa drogi w Ul. Nadrzecznej w Krzepicach" - nie otwierać przed
28.03.2024 r., godz. 12.30"

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenie
1. Termin realizacji: do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin może ulec wydłużeniu w
przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych lub przedłużającej się
procedury odbioru. Wydłużenie terminu zakończenia usługi nie spowoduje zmiany
wynagrodzenia określonego w umowie na wykonanie usługi nadzoru.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego
o wartości mniejszej od kwoty 130 000,00 zł zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
1.2. Inne informacje
Link do postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zamówienie na roboty
budowlane2.
Dokumentacja projektowa - załączniki nr 6-8
Wzór umowy - załącznik nr 1.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminy składania ofert.
2. Wynagrodzenie
Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe płatne jednorazowo po zakończeniu
świadczenia usługi.
Termin płatności faktury wynosi do 30 dni od daty złożenia w siedzibie zamawiającego.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakie Wykonawca musi załączyć do oferty:
1. Warunki udziału
1.1 Posiadanie właściwych uprawnień do realizacji usługi nadzoru robót budowlanych lub
dysponowanie osobą zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
o uprawnienia odpowiadające zakresowi uprawnień budowlanych w specjalności
inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - art. 15a ust. 9 ustawy - Prawo budowlane
lub z ograniczeniami - art. 15a ust. 10 ustawy - Prawo budowlane.
o przynależenie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający oceni zakres uprawnień indywidualnie, zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu,
przy uwzględnieniu przepisów będących podstawą ich nadania.
1.2. Składający ofertę musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat nadzorował co najmniej
jedną inwestycję, polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie co najmniej drogi
gminnej minimum klasy D.
Zamawiający dopuszcza poleganie na doświadczeniu osoby, która będzie pełnić funkcję
inspektora.
Wykazując powyższe należy podać dane inwestora, nazwę inwestycji, jej zakres, termin
realizacji, termin nadzorowania oraz przedstawić referencje lub inne dowody świadczące o
zakresie i należytym wykonaniu usługi - załącznik nr 4.
2. Dokumenty jakie musi złożyć oferent.
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego
wzoru - załącznik nr 2.
2. Oświadczenie o posiadaniu właściwych uprawnień do wykonania przedmiotu
zamówienia lub o dysponowaniu osobą posiadającą takie uprawnienia. - załącznik nr 3
3. Wykaz nadzorowanych inwestycji - załącznik nr 4
4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art.
7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego. - załącznik nr 5V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie przesyłając je pocztą lub składając w siedzibie Urzędu
Miejskiego w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, lub drogą elektroniczną
itr@krzepice.pl (w temacie proszę wpisać ,,INI Nadrzeczna").
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania jest pan Waldemar Majchrzak - inspektor ds. infrastruktury technicznej
inwestycji i dróg w Urzędzie Miejskim w Krzepicach.
VIII. Kryterium wyboru ofert.
Najniższa cena
IX. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia, stawkę podatku VAT, cenę netto.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich liczbą - z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku oraz słownie.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena
ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
X. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania
zamieszczając informację na stronie internetowej niniejszego postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowaniaprzepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO), (Dz.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.