Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza bocznego, ambony oraz rzeźby

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza bocznego, ambony oraz rzeźby

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Mikołaja Biskupa w Harcie
Harta 431
36-067 Harta
powiat: rzeszowski
tel. 16 652 17 65, 606 953 973
harta@przemyska.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Harta
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 16 652 17 65, 6
Termin składania ofert: 2024-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza bocznego, ambony oraz rzeźby ,,Ukrzyżowanie"
w Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Mikołaja Biskupa w Harcie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prace mają polegać na wykonaniu prac konserwatorskich ołtarza bocznego, ambony oraz rzeźby
,,Ukrzyżowanie" w Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Mikołaja Biskupa w Harcie
Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik Nr 1 do zapytania

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
harta@przemyska.pl, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 13.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia: z dniem podpisania umowy.
2. Termin zakończenia: do 30.11.2025

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego. Parafia, co do zasady, nie jest
podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 6
ustawy PZP ,,Przepisy ustawy stosuje się do zamawiających subsydiowanych, którymi są
zamawiający inni niż zamawiający publiczni lub zamawiający sektorowi, jeżeli zachodzą łącznie
następujące okoliczności:
1) ponad 50% wartości udzielanego przez ten podmiot zamówienia jest finansowane ze środków
publicznych lub zamawiających, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt. 1
2) wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne
3) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej lub wodnej
określone w załączniku II do dyrektywy 2014/24/UE, budowy szpitali, obiektów sportowych,
rekreacyjnych lub wypoczynkowych, budynków szkolnych, budynków szkół wyższych lub
budynków wykorzystywanych przez administrację publiczną lub usługi związane z takimi
robotami budowlanymi."
W przedstawiony przypadku nie zachodzą łącznie wszystkie trzy okoliczności.
IV. WYKAZ DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Formularz ofertowy- Załącznik nr 1
2. Kosztorys
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY ICH SPEŁNIENIA
Wykonawca wykaże, że:
1. Posiada dyplom Ukończenia Studiów Magisterskich w dziedzinie Konserwacja Dzieł Sztuki
w specjalizacji konserwacji rzeźby.
1. Ma przynajmniej 10-letnie doświadczenie w pracy konserwatorskiej.
2. Prowadzi własną działalność gospodarczą przynajmniej od 7 lat.
3. Dysponuje przynajmniej jedną osobą do wykonania zadania, z minimum 6-letnim
doświadczeniem w pracy konserwatorskiej, zatrudnioną na umowę o pracę na czas
nieokreślony.
4. W okresie ostatnich 7 lat wykonał konserwację przynajmniej dwóch ołtarzy drewnianych
polichromowanych złoconych i srebrzonych, datowanych na XIX wiek, wpisanych do rejestru
zabytków, w tym przynajmniej jednego ołtarza drewnianego polichromowanego, złoconego
i srebrzonego o powierzchni struktury minimum 76 m2., w tym powierzchnia złocona
i srebrzona minimum 24 m2. wraz z załączeniem dowodów określających, czy te prace
zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa, są kserokopie protokołów odbiorów
prac, sporządzone przez przedstawicieli odpowiednich Delegatur WUOZ.
5. W okresie 10 ostatnich lat, wykonał konserwację co najmniej 10 rzeźb drewnianych
polichromowanych, złoconych lub srebrzonych, wpisanych w rejestr zabytków (w tym
przynajmniej 5 rzeźb z XVII wieku lub starszych), wśród nich przynajmniej 5 rzeźb
drewnianych polichromowanych, złoconych lub srebrzonych ,,Chrystus Ukrzyżowany",
(w tym przynajmniej 4 datowane na XVII wiek lub starszych) - wraz z załączeniem dowodów
określających, czy te prace zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa, są
kserokopie protokołów odbiorów prac, sporządzone przez przedstawicieli odpowiednich
Delegatur WUOZ.
6. Wykonywał realizacje konserwatorskie przy drewnianym polichromowanym, złoconym lub
srebrzonym wyposażeniu wnętrza kościoła w tym konserwację przynajmniej 1 ambony
drewnianej, wpisanej do rejestru zabytków datowanej na XIX lub XX wiek, wraz
z załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie. Dowodami
o których mowa, są kserokopie protokołów odbiorów prac, sporządzone przez przedstawicieli
odpowiednich Delegatur WUOZ.
7. Wykonał konserwację przynajmniej 5 obrazów olejnych na podłożu półciennym, wraz
z załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie. Dowodami
o których mowa, są kserokopie protokołów odbiorów prac, sporządzone przez przedstawicieli
odpowiednich Delegatur WUOZ.
8.Wykonawca zdemontuje ołtarz i będzie wykonywał prace w pracowni konserwatorskiej.
9. Wykonawca zobowiąże się do wykonania zlecenia w ramach działalności własnej firmy,
bez zatrudniania podwykonawców.
10. Warunkiem zapłaty za wykonane prace jest odbiór prac przez przedstawicieli
odpowiednich Delegatur WUOZ
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: cena:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100%
Punkty będą liczone według następujących wzorów:
Wzór
W kryterium ,,Cena" zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w języku polskim.
2. Oferta powinna być czytelna.
3. Ofertę oraz wszystkie załączniki podpisują osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty przez upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
4. Ofertę oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia należy przesłać drogą elektroniczną na adres
harta@przemyska.pl z opisem w następujący sposób:
Dotyczy:
Zapytanie ofertowe
Na wykonanie prac konserwatorskich ołtarza bocznego, ambony oraz rzeźby
,,Ukrzyżowanie" w Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Mikołaja Biskupa w Harcie
5. Składane dokumenty powinny być aktualne na dzień złożenia oferty, skany złożone
w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jej nieterminowe dostarczenie.
IX. SPOSÓB POROZUMIENIWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Zamawiający ustala, że w niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą
elektroniczną na adres: harta@przemyska.pl z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Zamawiający wymaga, aby formularze ofert wraz z załącznikami wymaganymi przez
Zamawiającego były przesłane w formie elektronicznej.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres minimum 30 dni licząc od dnia upływu
terminu składania ofert.
XI. ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego lub wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy.
2. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty
o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawienia w ofercie:
a) oczywistych omyłek pisarskich,
b) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
UWAGA: Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów
oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Parafii do zawarcia umowy.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Mikołaja
Biskupa w Harcie, Harta 431
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.
,,Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza bocznego, ambony oraz rzeźby
,,Ukrzyżowanie" w Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Mikołaja Biskupa w Harcie"
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
3. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Ks. Tomasz Węgrzyński - tel. 606 953 973

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.