Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie rekonstrukcji pokrycia dachowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie rekonstrukcji pokrycia dachowego

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o
ul. Okrężna 9
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
tel. 014 630-06-20 / fax 626-96-42
zamowienia@mpk.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 014 630-06-20 /
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
Wykonanie rekonstrukcji pokrycia dachowego Hali Napraw Bieżących w MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, przy Ul. Okrężnej 9 .
Rekonstrukcja obejmuje część dachu nad pomieszczeniami warsztatu i magazynu.
Rodzaj zamówienia - robota budowlana
Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia określa załączniku nr 1 do SWZ i załącznik 1 a przedmiar robót - jest pomocniczy do sporządzenia końcowej oferty Wymagane warunki gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 lata - 136 miesięcy) gwarancji na prace budowlane wykonane w trakcie realizacji zamówienia.

Dokument nr: PPU-PN/5/Z/2024

Otwarcie ofert: Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego
MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, Ul. Okrężna 9, 33-100 Tarnów, pokój nr 2 Otwarcie ofert dnia 05.04.2024. r. o godz. 11:05
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego.
MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, Ul. Okrężna 9, 33-100 Tarnów, pokój nr 2 do dnia 05.04.2024 r. do godz. 11:00
Ofertę złożoną po upływie terminu składania ofert Zamawiający zwróci niezwłocznie wykonawcy.
Oferent nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania

Miejsce i termin realizacji:
1] Termin realizacji zamówienia wynosi: 120 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2] Płatność przelewem na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wystawionej prawidłowo i zgodnie z umową faktury potwierdzającej wykonanie i zakończenie przedmiotu zamówienia zgodnie z podpisanym przez Strony protokołem zdawczo - odbiorczym ,,bez uwag".
3] Zamawiający akceptuje możliwość otrzymania e-faktury na adres email: faktury@mpk.tarnow.pl
4] Zamawiający akceptuje ustrukturyzowane faktury elektroniczne, o których mowa w Ustawie
z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno -prywatnym
VIII. Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące :
o posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi [dokument],
o posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [oświadczenie wykonawcy w Formularzu ofertowym],
o posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - [oświadczenie wykonawcy w Formularzu ofertowym],
o spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszym SWZ.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu.
Zamawiający oceni spełnienie warunków, o których mowa w pkt VIII.l., poprzez weryfikację przedłożonych przez wykonawcę dokumentów określonych w pkt. VIII a i VIII b.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
b) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków,
c) brak jakiegokolwiek dokumentu spowoduje bezwzględne wykluczenie Wykonawcy.
Zamawiający odrzuca ofertę która:
o jest niezgodna z treścią SWZ
o jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
VIII a. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 2 do SWZ
2. Kosztorys ofertowy:
Wykonawca musi wycenić wszystkie prace niezbędne do wykonania zakresu rzeczowego z uwzględnieniem wszystkich kosztów , kosztów pomocniczych i organizacyjnych robót, zgodnie z przepisami BHP. Dołączony kosztorys ofertowy jest niezbędny Zamawiającemu do porównania cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych i innymi oferentami jak i określenia robót dodatkowych . zamiennych lub zmniejszenia zakresu
3. Zamawiający wymaga złożenia wykazu materiałów - nazw i producentów które dobierał do sporządzenia oferty, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Wykaz robót budowlanych:
- wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną dot. przedmiotu zamówienia, na kwotę 50 000,00 zł, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca, z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ
6. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
VIIIb. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę
- dokumenty muszą być podpisane (pod rygorem odrzucenia oferty) przez osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu,
- dokument ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania stron w postępowaniu, podpisany przez pozostałe podmioty,
W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty, po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy należy dostarczyć umowę konsorcjum która musi określać:
o zakres prac do wykonania i odpowiedzialności przez każdego Partnera,
o upoważnienie jednego Lidera do reprezentowania pozostałych,
o termin obowiązywania umowy nie może być krótszy od terminu realizacji zamówienia.
o Nie spełnienie warunków dotyczących żądanych dokumentów zawartych w pkt. VIII oraz VIII a i b będzie podstawą do wykluczenia lub odrzucenia oferty. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi zainteresowanego Wykonawcę.
X. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. Termin związania ofertą
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
XII. Opis przygotowania oferty
1. Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego SWZ wraz z dokumentami wymienionymi w pkt. VIII a.
2. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.
3. Wykonawcy składają oferty zgodnie z wymogami SWZ.
4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
5. Oferta nie może zawierać błędów w obliczeniu ceny. Cena powinna być przygotowana z należytą starannością i uwzględniać okres określony jako termin realizacji zamówienia (pkt. VII).
6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie załączniki do oferty oraz strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli wykonawcy.
8. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
9. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.
10. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty, po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy, musi być załączona umowa konsorcyjna.
11. Wykonawca winien zamieścić ofertę oraz inne wymienione dokumenty w jednej kopercie.
Kopertę należy zaadresować:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Okrężna 9, 33 - 100 Tarnów
oraz napisać: ,, Wykonanie rekonstrukcji pokrycia dachowego Hali Napraw Bieżących w MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, przy ul. Okrężnej 9"
Nie otwierać przed dniem 05.04.2024 r.
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, na odwrocie koperty należy podać nazwę i adres wykonawcy.

Kontakt:
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SWZ.
Pytania wykonawców muszą być formułowane: na piśmie na adres: MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Okrężna 9, telefonicznie: 14 630 0624, lub e-mailem: zamowienia@mpk.tarnow.pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy zapoznali się w wymogami SWZ.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych i Handlu Paliwami Maria Wieczorek tel. (014] 630-06-24
w sprawie przedmiotu zamówienia. Godziny kontaktu: 7:30 do 14:00 oraz e-mailem: zamowienia@mpk.tarnow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.