Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów w podziale na 3 części - etap VI

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów w podziale na 3 części - etap VI

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Lipnicka 26
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
33 475 77 25
przetargi@zgm.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 33 475 77 25
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VI / 2024
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Lokal przy Ul. Partyzantów 62/3:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 46,60 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
2. Lokal przy Ul. Zegadłowicza 7/30:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 36,73 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
3. Lokal przy Ul. Zegadłowicza 9/10:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,89 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
1. Lokal przy Ul. Krakowskiej 40/6:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 35,70 m2, przeznaczonego na lokal socjalny,
2. Lokal przy Ul. Krakowskiej 53/6:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 39,41 m2, przeznaczonego na lokal socjalny,
3. Lokal przy Ul. Partyzantów 9/7:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 29,44 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
1. Lokal przy Ul. Chochołowska 16/5:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 40,85 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
2. Lokal przy Ul. Lipnicka 125/2:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 51,79 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
3. Lokal przy Ul. Wiśniowa 14/35:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 51,79 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny,
3. Lokal przy Ul. Zwierzyniecka 14/36:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 52,30 m2, przeznaczonego na lokal socjalny,

CPV: 45211341-1, 45421000-4,45421100-5, 45442100-8,45310000-3,45330000-9-,45262600-7,45331000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00249840, ZGM/24/008/NU

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93a6a47b-e5bf-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej pod adresem przetargi@zgm.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w rozdziale IV § 1), zawiadomień oraz przekazywanie informacji może odbywać się za pośrednictwem dedykowanego formularza: ,,Formularz do komunikacji" dostępnego na Platformie e-Zamówienia. W takim przypadku we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania,
2) Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem przetargi@zgm.eu
W takim przypadku Zamawiający i Wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania ZGM/24/008/NU.
Korespondencja do Wykonawców będzie kierowana, zgodnie z wyborem Wykonawcy dokonanym w ofercie, na wskazany w niej adres poczty elektronicznej.
3) dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza i rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415),
4) możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja",
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.