Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dróg wewnątrzzakładowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dróg wewnątrzzakładowych

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM Polska Miedź S.A
ul. M. Skłodowskiej-Curie 48
59-301 Lubin
powiat: lubiński
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont dróg wewnątrzzakładowych w oddziale Huta Miedzi Cedynia

Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD

Streszczenie ogłoszenia
,,Remont dróg wewnątrzzakładowych w oddziale Huta Miedzi Cedynia",
ZAKRES RZECZOWY

I. Całość Umowy obejmuje następujący zakres prac i czynności:

1. Zadanie nr 1 - Remont dróg wewnątrzzakładowych na terenie Oddziału Huta Miedzi ,,Cedynia" w Orsku
Remonty cząstkowe dróg na gorąco przy uwzględnieniu uziarnienia mieszanki mineralnej oraz zawartości lepiszcza do betonu asfaltowego do warstwy ścieralnej dla ruchu KR5-KR6:

? obcięcie krawędzi ubytku nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna,

? mechaniczne oczyszczenie oraz zagruntowanie nawierzchni (warstwa wiążąca z warstwą ścieralną) należy stosować kationowe emulsje asfaltowe niemodyfikowane min. 2kg/m2,

? odtworzenie nawierzchni asfaltowej masą mineralno-asfaltową przy zachowaniu warstwy ścieralnej min. 4cm klasy AC11S (zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową),

? regulacja 3 szt. włazów kanalizacyjnych do niwelety terenu,

? spoinowanie łączeń łaty asfaltowej za pomocą taśmy bitumicznej.
Łączną szacowana powierzchnia remontów cząstkowych dróg wynosi ok. 2150 m? (45 punkty).

2. Zadanie nr 2 - Odtworzenie linii i pasów na terenie Oddziału Huta Miedzi Cedynia w Orsku

2.1. Malowanie pasów komunikacyjnych dla pieszych według wzoru z Załącznika nr 3 do postępowania - malowanie cienkowarstwową farbą drogową /białą

? malowanie pasa komunikacyjnego w rejonie Upcast o długości ok. 100 m,

? malowanie pasa komunikacyjnego w rejonie rampy załadowczej o łącznej długości ok. 190 m,

? malowanie pasów komunikacyjnych w rejonie odpraw celnych o długości ok. 65 m,

? malowanie pasa komunikacyjnego wzdłuż Wydziału Mechanicznego o łącznej długości ok. 110 m,

? malowanie pasa komunikacyjnego między biurowiec dyrekcji - budynek administracyjny Walcowni - o łącznej długości ok. 400 m,

? malowanie pasa komunikacyjnego wewnątrz magazynu wyrobów gotowych o łącznej długości ok. 135 m.
Łączna szacowana długość wynosi - 600 m.

2.2. Malowanie obszaru składowania walcówki oraz pasa komunikacyjnego dla pojazdów odbierających walcówkę

a) malowanie cienkowarstwową farba drogową (białą) rejon Magazynu Technicznego

? malowanie pasów dla obszaru składowania walcówki w rejonie magazynu technicznego, łączna szacowana długość pasów dla tego zadania wynosi ok. 300 m,

? malowanie pasów komunikacyjnych dla pojazdów odbierających walcówkę w rejonie magazynu technicznego o długości pasów ok. 160 m.
Łączna szacowana długość wynosi - 460 m.

b) malowanie cienkowarstwową farbą drogową (białą oraz żółtą/) - rejon Magazynu Wyrobów Gotowych

? malowanie pasów dla obszaru składowania walcówki w rejonie magazynu wyrobów gotowych oraz rampy załadowczej, łączna szacowana długość pasów dla tego zadania wynosi ok. 200 m,

? malowanie pasów komunikacyjnych do postoju pojazdów odbierających walcówkę w rejonie rampy załadowczej o długości pasów równej ok. 240 m (pole postoju w kształcie prostokąta o wymiarach 17x3m),

? malowanie pasów cienkowarstwową farbą żółtą dla obszaru składowania walcówki wewnątrz magazynu wyrobów gotowych o łącznej szacowanej długości 300 m,

? malowanie pasów cienkowarstwową farbą żółtą do postoju pojazdów odbierających granulat ok. 20 m.
Łączna szacowana długość wynosi - 760 m.

2.3. Malowanie przejścia dla pieszych o szerokości 2 m oraz grubości linii 30 cm

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 25 m w rejonie GST,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 15 m w rejonie odpraw celnych,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 15 m za magazynem wyrobów gotowych,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 7 m w rejonie wydziału mechanicznego,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 30 m przejście między wydziałem UPCAST oraz Magazynem MERCUS,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 15 m na wyjazdach dróg UPCAST,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 25 m na jezdni drogi wyjazdowej z wydziału GST,

? malowanie przejścia o szerokości 2 m i długości 12 m w rejonie magazynu Technicznego,

? malowanie wewnątrz magazynu wyrobów gotowych przejścia o szerokości 2 m i łącznej długości 10 m.
Łączna szacowana długość wynosi - 154 m.

2.4. Malowanie znaków kierunkowych poziomych

? malowanie znaków poziomych kierunkowych w postaci strzałek na wyjeździe z magazynu wyrobów gotowych w ilości 5 szt.,

? malowanie znaków poziomych ''STOP'' na wjeździe do magazynu wyrobów gotowych szt. 1.

3. Zadanie nr 3 - Remont pokryw technologicznych kanału energetycznego
Remont 3 przejazdów drogowych znajdujących się nad kanałem kablowym - rys. usytuowania zawiera Załącznik nr 4 do postępowania.
Wymiary jednego przejazdu ok. 2,45x10 [m].
Głębokość kanału 1.2m, szerokość jednej komory 1.2m (są dwie komory).
Wykonawca opracuje technologię wykonywanych prac oraz przedstawi ją Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do realizacji.

3.1. Wytyczne zakresu prac:

? zabezpieczenie kabli przed uszkodzeniem na czas prac remontowych;

? demontaż pokryw kanału na przejazdach drogowych;

? oczyszczenie kanałów z gruzu, nieczystości, nadmiaru ziemi, piasku, złomu;

? zabezpieczenie kanału barierkami drogowymi po obu stronach kanału kablowego;

? zabetonowanie komór betonem C15/C20 do wysokości ścian kanału -0.1m; wierzchnia warstwa grubości 20cm z betonu C30/37;

? zamontowanie poprzez zatopienie w betonie po 10 szt. rur fi 110 osłonowych PCV na długość remontowanego kanału;

? wylanie nawierzchni asfaltowej ok. 2 m z każdej strony przejazdu oraz wylanie masy asfaltowej na przygotowanych przejazdach. Nawierzchnię należy dostosować do ruchu KR5-KR6 przy zachowaniu warstwy ścieralnej min. 4cm klasy AC11S;

? utylizacja pokryw oraz powstałego gruzu budowlanego;

? wykonanie dokumentacji powykonawczej;

? materiały wykorzystane do prac mają posiadać certyfikaty i dopuszczenia zgodne z Polskim prawem.

4. Pozostałe warunki:

? Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji lub częściowej rezygnacji z realizacji Przedmiotu Umowy w zakresie zadania nr 3;

? przed przystąpieniem do robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji projekt składu mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S. Projekt mieszanki mineralno-asfaltowej powinien określać: źródło wszystkich zastosowanych materiałów, proporcje wszystkich składników mieszanki mineralnej, punkty graniczne uziarnienia, wyniki badań przeprowadzonych w celu określenia właściwości mieszanki i porównanie ich z wymaganiami specyfikacji, - wyniki badań dotyczących fizycznych właściwości kruszywa, - temperaturę wytwarzania i układania mieszanki;

? należy używać tylko i wyłącznie materiałów składowych o ustalonej przydatności. Ustalenie przydatności powinno wynikać co najmniej jednego z następujących dokumentów: Normy Europejskiej, europejskiej aprobaty technicznej, specyfikacji materiałowych opartych na potwierdzonych pozytywnych zastosowaniach w nawierzchniach asfaltowych. Wykaz należy dostarczyć w celu udowodnienia przydatności. Wykaz może być oparty na badaniach w połączeniu z dowodami w praktyce;

? Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy próbnych odwiertów określających grubość wylanej masy asfaltowej;

? Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty jakościowe wykorzystanej farby do malowania pasów;

? Wykonawca wykona pomiary geodezyjne wykonanych łat określające powierzchnię zregenerowanych dróg.

? Realizacja Przedmiotu Umowy będzie wykonywana w ruchu ciągłym zakładu Zamawiającego.

Dokument nr: 19128882(Doc1910387080)

Składanie ofert:
Termin odpowiedzi: 2 kwi 2024 23:59 CEST

Oferty należy składać pod adresem:
https://discovery.ariba.com/rfx/19128882

Miejsce i termin realizacji:
II. Miejsce realizacji Przedmiotu Umowy:

- Przedmiot Umowy realizowany będzie w: KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi ,,Cedynia" w Orsku.

Wymagania:
III. Wykonawca oświadcza, że Przedmiot Umowy będzie wykonany z materiałów, które spełniają wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE).

IV. Na potrzeby realizacji Umowy Wykonawcy przekazano dokumenty wg następującego wykazu:

1. Załącznik nr 3 - Pas dla pieszych

2. Załącznik nr 4 - Schemat usytuowania kanałów;
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z powyższą dokumentacją, przyjmuje ją i nie wnosi uwag, a Zamawiający dokumentację tę przekazał.

Szczegółowy zakres rzeczowy został wyspecyfikowany w załączonym projekcie umowy.

W przypadku zainteresowania udziałem w postępowaniu proszę o wiadomość e-mail z prośbą o dodanie do postępowania w celu otrzymania zaproszenia do udziału.
Jeżeli nie są Państwo zarejestrowani w Bazie Dostawców KGHM, prosimy o wcześniejszą samo-rejestrację korzystając z poniższego linku:
http://kghm.sourcing-eu.ariba.com/ad/selfRegistration/

Kontakt:
Kontakt za pomocą platformy zakupowej:
https://discovery.ariba.com/rfx/19128882

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.