Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Równanie i profilowanie dróg gruntowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Równanie i profilowanie dróg gruntowych

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czarnków
ul. Rybaki 3
64-700 Czarnków
powiat: czarnkowsko-trzcianecki
Fax: +48 67 255 30 79, Telefon: +48 67 255 22 27, tel. (067) 349-56-67
urzad@czarnkowgmina.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czarnków
Wadium: ---
Nr telefonu: Fax: +48 67 255 30 7
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Czarnków w 2024 roku.

Zamówienie obejmuje swym zakresem:

1. Równanie i profilowanie równiarką dróg z zagęszczeniem walcem samojezdnym - ilość 252 475 m2

2. Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych polegająca na dowozie wraz z wbudowaniem materiału Wykonawcy - pospółki drogowej (mieszanka optymalna) - ilość 400 ton

Dokument nr: IGK.271.2.2.2024

Składanie ofert:
Sposób i termin składania ofert:

1. Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, Ul. Rybaki 3, pokój nr 4 (sekretariat), w terminie do dnia 2 kwietnia 2024 r., do godz. 10:00, z dopiskiem ,,Oferta - Równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Czarnków w 2024 roku.".

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:

Końcowy termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 15.11.2024 r.
Miejsce realizacji zamówienia:

Gruntowe drogi na terenie gminy Czarnków

Wymagania:
V. Warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający je stawia:

Zamawiający wymaga aby zadanie było realizowane w II etapach: etap I - kwiecień, maj 2024

etap II - wrzesień, październik 2024

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający postawił takie warunki:

Nie dotyczy.

VII. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im waga punktową lub procentową:

Zastosowane będzie jedno kryterium oceny ofert - cena (100%).

VIII. Sposób obliczenia punktacji za spełnienie poszczególnych kryteriów:

Punktacja obliczana będzie wg poniższego wzoru:

Cena oferty najkorzystniejszej (brutto)

Liczba punków = -------------------- --------------------------- x 100 pkt

Cena oferty badanej (brutto)
2. Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer NIP, numer telefonu,

- podpisana czytelnie przez wykonawcę.

3. Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 5 kwietnia 2024 r. a o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
X. Termin związania ofertą:

14 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.

XI. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego wszelkie interesujące go informacje w sprawie przedmiotu zamówienia i warunków zawartych w zapytaniu ofertowym.
XII. Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia bądź wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Kontakt:
Do kontaktowania się ze składającymi oferty wyznaczony został p. Juliusz Piątek-Inspektor ds. drogownictwa, tel.(067) 349-56-67, godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7:30 do 15:30, siedziba Zamawiającego, Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 19, II piętro.
Zapytania należy składać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres juliusz.piatek@ugczarnkow.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.