Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem instalacji klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem instalacji klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza
ul. gen. Józefa Bema 100
15-370 Białystok
powiat: Białystok
tel. +48 85 71 45 002, tel. 85 7145246,7973375, tel. 85 7145077, 797337553
grzegorz.dryl@strazgraniczna.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 85 71 45 00
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację prac polegających na wymianie instalacji klimatyzacji w PSG w Augustowie w pomieszczeniu serwerowni.
I. Miejsce prac: Placówka Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, mieszcząca się w Augustowie przy Ul. Modrzewiowej 1.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem instalacji klimatyzacji, o minimalnej mocy chłodzenia klimatyzatora 3,5 kW, w pomieszczeniu serwerowni.
Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie:
1. Demontaż niesprawnej klimatyzacji oraz wywiezienie wraz z utylizacją na swój koszt odpadów i zdemontowanych elementów. Przekazanie protokołu z demontażu wraz z oświadczeniem o utylizacji odpadów.
2. Wykonanie wszelkich prac w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej oraz doprowadzenie niezbędnych mediów wymaganych dla prawidłowego funkcjonowania instalacji klimatyzacji wraz z przywróceniem wszystkich pomieszczeń i elewacji na których zostaną wykonane prace montażowe i instalacje do stanu sprzed wykonywania robót (w razie potrzeby uzupełnienie tynkiem gipsowym ubytków w ścianach w obrębie prowadzonych prac, malowanie, sprzątanie, czyszczenie i mycie zabrudzeń powstałych w wyniku przeprowadzonych czynności).
3. Montaż nowej jednostki zewnętrznej oraz wewnętrznej w pomieszczeniu o wymiarach 470x431x305m (rzut poziomy pomieszczenia zawiera załącznik nr 1).
4. Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym.
5. Uruchomienie klimatyzatora.
6. Sporządzenie protokołu z montażu, podpisanego przez obie strony, wraz z udokumentowaniem posiadania przez montażystów stosownego certyfikatu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Zakres prac obejmuje również prace związane z zabezpieczaniem podłóg, stolarki, wyposażenia pomieszczeń, itp.
8. Wszystkie instalacje sanitarne i elektryczne podlegają próbom i sprawdzeniom wynikającym z obowiązujących warunków technicznych.
9. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów, tj. protokołu z montażu/uruchomienia, próby szczelności nowego klimatyzatora, karty gwarancyjnej, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi w języku polskim.
10. Przeszkolenie personelu z obsługi zamontowanego klimatyzatora.

Dokument nr: PD-TZ-II-3.223.3.2024

Składanie ofert:
VI. Termin i sposób składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (zał. nr 2);
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim;
3. Oferta musi być czytelna;
4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.03.2024 r. w formie skanu, pocztą elektroniczną na adres: grzegorz.dryl@strazgraniczna.pl

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia może odbywać się wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego tj. w godzinach od 7.00 do 15.00, a za zgodą Zamawiającego po godzinach urzędowania lub w dni wolne ustawowo od pracy, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu z Zamawiającym.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
3. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie materiały i urządzenia przewidziane do realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz być fabrycznie nowe, w gat. I;
IV. Kryteria oceny oferty: cena 100%
V. Wymagania dotyczące oferty:
1. Oferta powinna zawierać:
1) nazwę i adres oferenta;
2) nazwę lub szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
3) cenę brutto wyrażającą wartość wszystkich prac i materiałów;
4) czas obowiązywania oferty: 30 dni;
5) czas realizacji od chwili złożenia zlecenia: 14 dni.
2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Płatność przelewem 30 dni od wykonania zlecenia i otrzymania faktury.
4. Okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące.
5. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) złożoną po terminie;
2) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
4) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;
5) jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą zamawiający będzie posiadał na realizację zamówienia;
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
VII. Informacje dotyczące wyboru oferty/opis sposobu wyboru oferty:
Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu, na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie
IX. Dodatkowe informacje
1. Za realizację przedmiotu zamówienia przewidywaną formą wynagrodzenia jest ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy:
1) nie zostanie złożona żadna oferta;
2) zostanie złożona tylko jedna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
3) procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy.
3. Wizja lokalna możliwa jest w dni robocze po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z mjr SG Jackiem Miksztalem,
tel. 85 7145246, 797337553, panem Grzegorzem Drylem, tel. 85 7145077, 797337553;
4. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku do zawarcia umowy.

Kontakt:
Vin. Dodatkowe informacje/osoba uprawniona do kontaktu:
Dodatkowych informacji udziela mjr SG Jacek Miksztal, tel. 85 7145246,797337553; pan Grzegorz Dryl, tel. 85 7145077, 797337553

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.