lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Mienia Wojskowego Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa powiat: Warszawa dzp.bp@amw.com.pl https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/notice/public/124621/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont placu zabaw wraz z robotami towarzyszącymi w Elblągu przy Ul. Grunwaldzkiej 129 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw wraz z robotami towarzyszącymi w Elblągu Ul. Grunwaldzka 129. 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w zakresie wad (w tym usterek, niedoróbek) wykonanego przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentu gwarancyjnego przedstawionego przy odbiorze końcowym na okres 36 miesięcy. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady (w tym usterki, niedoróbki) powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego - art. 556 kc i nast. W przypadku dokonania napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dokonania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ - OPZ, Projektowych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ, w przedmiarze robót - stanowiący załącznik nr 1.1. do SWZ oraz w STWiOR stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 45111300-1, 45112723-9 Dokument nr: 2024/BZP 00250988, DZP-OO.2616.81.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://amw.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amw.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte są w Rozdziale 14 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/notice/public/124621/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00 Miejsce składania ofert: https://amw.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OO.2616.81.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw wraz z robotami towarzyszącymi w Elblągu ul. Grunwaldzka 129. 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w zakresie wad (w tym usterek, niedoróbek) wykonanego przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentu gwarancyjnego przedstawionego przy odbiorze końcowym na okres 36 miesięcy. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady (w tym usterki, niedoróbki) powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego - art. 556 kc i nast. W przypadku dokonania napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dokonania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ - OPZ, Projektowych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ, w przedmiarze robót - stanowiący załącznik nr 1.1. do SWZ oraz w STWiOR stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024