Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace utrzymaniowe cieków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace utrzymaniowe cieków

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
powiat: Warszawa
gliwice@wody.gov.pl
https://www.przetargi.wody.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 - Prace utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 4+490 - 10+070 w m. Kotulin, Ligota Toszecka, Boguszyce, gm. Toszek
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:
o Wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem;
o Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie;
o Ręcznym ścinaniu zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem;
o Remoncie umocnienia z trylinki na skarpach i w dnie cieku;
o Zabudowie wyrwy brzegowej.
Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.
część nr 2 - Prace utrzymaniowe koryta cieku Rokitnickiego w km 4+800-8+372 oraz 16+480 - 17+844 na terenie m. Czekanów, Zabrze, Bytom, gm. Zbrosławice, Zabrze, Bytom
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:
o Wykoszeniu porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem,
o Wycince zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem,
o Udrożnieniu koryta poprzez mechaniczne usunięcie roślinności korzeniącej się, usunięcie namulisk, zatorów i przetamowań wraz z rozplantowaniem urobku wzdłuż krawędzi brzegu.
Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.
część nr 3 - Odcinkowe prace utrzymaniowe koryta cieku Bodek z naprawą umocnień brzegowych w km 1+080 -4+520 na terenie m. Racibórz
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
o Uzyskaniu dostępności do terenu robót - koszt zajęć czasowych terenów obcych na potrzeby realizacji zadania;
o Ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp;
o Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;
o Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;
o Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%;
o Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;
o Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
o Załadunku gałęzi pozyskanych z wycinki krzaków na środek transportu, przewóz na odl. do 1,5 km do miejsca przeróbki i mechaniczne rozdrobnienie;
o Usuwaniu zatorów naturalnych z koryta cieku utworzonego z gałęzi, namułów ręcznych, wiatrołomów drzew, tamujących swobodny przepływ wód korytem, segregacji pozyskanego materiału z zagospodarowaniem na miejscu - bez wywozu;
o Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III;
o Profilowaniu skarp brzegów;
o Ręcznym przycięciu nawisów ziemnych w dolnych partiach skarp cieku;
o Plantowaniu skarp i dna rowów - kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;
o Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej.
Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.
część nr 4 - Odcinkowe prace utrzymaniowe cieku Dzielniczka wraz z naprawą ubezpieczeń brzegowych w km 0+000-17+750 w m. Cisek, Roszowicki Las, Dzielnica, Łany, Błażejowice gm. Cisek; m. Ponięcice, gm. Rudnik
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
o Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;
o Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp - dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;
o Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;
o Usunięciu mechanicznym roślinności z dna cieku - udrożnieniu koryta przy użyciu koparko-odmularki cieków o szerokości dna 1,2 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;
o Odtworzeniu - udrożnieniu koryta cieku Dzielniczka na dł. 520 m przy szerokości dna 1,2 m;
o Wyrównaniu rowów i kanałów po koparkach - grubość nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm - kat. III;
o Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1 m3 wzdłuż 1 m wykopu - kat. gruntu I-IV;
o Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III, analogia płotek żerdziowy o śr. 15-20 cm;
o Plantowaniu skarp i dna rowów - kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;
o Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
o Transporcie lądowym kołków drewnianych o śr. 7-9 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);
o Transporcie lądowym kiszek z faszyny o śr. 20 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);
o Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego (zabudowa wyrw) z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0,61-1,50 m
część nr 5 - Prace utrzymaniowe cieku Sierakowickiego w km 0+000-8+790, odcinkowo, gmina Sośnicowice
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
o Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;
o Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m;
o Oczyszczeniu ubezpieczenia skarp z trylinki;
o Usunięciu z trylinki naniesionego materiału;
o Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;
o Mechanicznym hakowaniu cieku z przycięciem nawisów;
o Robotach ziemnych wykonywanych koparkami polegające na odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta;
o Remoncie ubezpieczenia skarpy cieku;
o Wykonanie palisady z kołków o śr. 10-12 cm;
o Plantowaniu skarp;
o Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
o Wywozie wydobytego materiału i roślinności korzeniącej się wydobytej z cieku w trakcie wykonywania robót utrzymaniowych.
część nr 6 - Prace utrzymaniowe cieku Cisek w km 0+000 - 4+400 wraz z remontem 2 szt. jazów w km 3+200 i 3+800 w celu zwiększenia zdolności retencyjnej koryta cieku, m. Landzmierz i Sukowice gm. Cisek
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
Koryto cieku Cisek
o Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;
o Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp - dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;
o Usunięciu roślinności z dna cieku (hakowaniu) przy użyciu łyżki koszącej koparko-odmularki do rozliczenia przyjęto szer. cieku dna 2,0 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;
o Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. III;
o Wykopach rowów i kanałów po koparkach gr. nadmiaru do ścinania ponad 15 cm - kat. III;
o Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruncie kat. I-III;
o Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 25 cm w gruncie kat. III;
Jaz w km 3+200 i 3+800
o Usuwaniu grubej warstwy rdzy i całkowicie przekorodowanej powłoki konstrukcji pełnościennych przed właściwym czyszczeniem;
o Czyszczeniu konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 1 - stan wyjściowy powierzchni B;
o Odtłuszczaniu rozpuszczalnikami konstrukcji kratowych;
o Malowaniu farbami i emaliami ftalowymi zmontowanych, skorodowanych schodów i pomostów;
o Wykonaniu i założeniu okuć dla szandorów ponad 71 mm;
o Żelbetowym umocnieniu skarp i dna wykonywanego z lądu;
o Naprawie mechanizmów zamknięć;
o Wymianie uszczelki zasuwy;
o Czyszczeniu ręcznym pionowych, skośnych cylindrycznych powierzchni betonowych;
o Czyszczeniu ręcznym poziomych powierzchni betonowych;
o Wyrównaniu i naprawie powierzchni betonowych szpachlą cementową ASOCRET-BS2 i cementową zaprawą naprawczą ASOCRET-RN - wypełnienie ubytków gr. 10 mm, powierzchnie pionowe.

CPV: 45246400-7

Dokument nr: 2024/BZP 00249873, C.ROZ.2710.10.2024.APS

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl
w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 - 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj". Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3.7, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
9. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni/bez ujawniania źródła zapytania/na stronie internetowej
prowadzonego postępowania, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia/oświadczenie Zamawiającego.
10. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie zakupowej w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
11. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.
12. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w
ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii
Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
14. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy Ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.