Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: PONAR Wadowice S.A
Wojska Polskiego 29
34-100 Wadowice
powiat: wadowicki
+48 698 682 401, +48 664 789 035, +48 606 698 572
piotr.rosikowski@ponar-wadowice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186321
Województwo: małopolskie
Miasto: Wadowice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 698 682 401, +48
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane związane z termomodernizacją ścian zewnętrznych oraz okien magazynu stali.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0087/23 - Termomodernizacja budynków spółki PONAR Wadowice S.A. (hala produkcyjna, hala magazynowa, budynek biurowosocjalny) w celu ograniczenia zużycia energii pierwotnej.

Część 1
Roboty budowlane związane z termomodernizacją hali

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
a) Przygotowanie dokumentacji wymaganej do przeprowadzenia poniższych robót budowlanych (jeśli dotyczy) .
b) Rozbiórka ścian o wymiarach przedstawionych na dokumentacji zdjęciowej stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,(elewacja wschodnia, elewacja zachodnia, elewacja północna).
c) Demontaż obróbek blacharskich i okładzin z blachy trapezowej.
d) Demontaż istniejących okien o wymiarach przedstawionych na dokumentacji zdjęciowej stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
e) Czyszczenie oraz malowanie fragmentów istniejącej podkonstrukcji stalowej, która będzie wykorzystana do montażu nowej elewacji
f) Wykonanie nowej podkonstrukcji stalowej / ryglówki
g) Dostawę i montaż płyty warstwowej o rdzeniu poliuretanowym w kolorze zewnętrznym RAL 9006 w miejsce rozebranych ścian: płyta warstwowa l = 0,07W/(m*K) o grubości minimum 8 cm na powierzchni lub rozwiązanie równoważne o współczynniku przenikania ciepła (Uc) nie większym niż: 0,45 W/m2K,
h) Naprawa wszystkich ukruszonych murków zewnętrznych znajdujących się na powierzchni modernizowanej części budynku,
i) Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich polegających na wymianie okuć, parapetów oraz rynien spustowych
j) Montaż bramy szybkobieżnej segmentowej z przejściem pieszym (dodatkowymi drzwiami-furtka) o wymiarach wys. 4,5m x szer. 4,2m wg zdjęć z Załącznika 3 do zapytanie ofertowego.
k) Montaż bramy dwuskrzydłowej skrzydłowej o wymiarach (szer. 3,65m , wys. 3,56m).
l) Wykonanie w przyziemiu pasa o wysokości 120cm z tynku mozaikowego, przy ziemi zastosowanie listwy startowej (łącznie ok. 50m2).
m) Położenie na warstwę izolacyjną siatki i tynku cienkowarstwowego oraz pomalowanie tynku.
n) Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich polegających na wymianie okuć, parapetów oraz rynien spustowych.
o) Dostawę i montaż okien stałoszklonych oraz rozwierno-uchylnych aluminiowych, dwuszybowych o współczynniku przenikania max. 1,4 W/(m2K). Łączna powierzchnia okien: ok. 91,20 m2.
p) Demontaż kamer i sprzętu współpracującego z kamerami, ponowny montaż po wykonaniu elewacji.
q) Montaż wentylatora wyciągowego dostosowanego do pomieszczenia wewnętrznego.
r) Wykonanie nowych zawiesi na przewody elektryczne przebiegające przez elewacje.
s) Utylizacja szyb i materiałów pochodzących z rozbiórki.
t) Prace wykończeniowe (obróbki blacharsko tynkarskie) związane z wymianą okien.
u) Utrzymanie placu budowy (m.in. woda, energia elektryczna, dozorowanie budowy, usuwanie szkód).
v) Po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych (tj. rusztowań), uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót oraz wywóz gruzu po zdemontowaniu ściany istniejącej.

CPV: 44221000-5, 45213251-7, 45321000-3, 71242000-6

Dokument nr: 2024-6001-186321

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
wadowicki
Gmina
Wadowice
Miejscowość
Wadowice

3) Miejsce realizacji robót budowlanych: Zakład produkcyjny PONAR Wadowice S.A. w Wadowicach, Ul. Wojska Polskiego 29, 34-100 Wadowice.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym innym wykonawcą lub instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie, przy czym zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje, a zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć, uniemożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów określonych w zapytaniu bądź umowie.
3) Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach, gdy:
a) wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych lub zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia, itp.) uniemożliwiające przeprowadzenie robót budowlanych,
b) wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy,
c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,
d) powstały opóźnienia na wcześniejszych etapach realizacji projektu,
e) powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe, itp.),
f) w przypadku wykonania przedmiotu umowy przed terminem umownym i pozyskania przez Zamawiającego środków na zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy we wcześniejszym terminie,
g) wystąpi potrzeba przeprowadzenia niezbędnych dodatkowych robót od wybranego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot spełniający łącznie wszystkie następujące warunki:
1) Czynne prowadzenie działalności gospodarczej (aktywny wpis w CEIDG lub KRS) oraz posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na wykonywaniu robót budowlanych - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
2) Wobec Oferenta nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
3) Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Wymagane jest, aby Oferent posiadał udokumentowane doświadczenie (tj. co najmniej 3 zrealizowane inwestycje w ciągu ostatnich 3 lat) w zakresie wykonania robót budowlanych związanych z termomodernizacją przegród budowlanych zewnętrznych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

2) Budynek oraz wymiary przedstawiono szczegółowo na zdjęciach w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
4) Przedmiot zamówienia będzie zgodny z warunkami niniejszego zapytania ofertowego, jeśli będzie spełniał warunki przedstawione w powyższej specyfikacji technicznej w sposób zgodny lub równoważny (zakres równoważności dotyczy parametrów materiałów lub poszczególnych elementów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia nie może mieć parametrów gorszych niż przedstawione w zapytaniu ofertowym. Odpowiedzialność za wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów spoczywa na składającym ofertę.
Okres gwarancji
Minimum 24 miesiące

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-19
Data ostatniej zmiany
2024-03-19 14:42:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.
2) Złożenie oferty w terminie.
3) Przygotowanie oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 2.
4) Przedstawienie wszystkich wymaganych załączników do zapytania ofertowego.
5) Zakres oferowanego przedmiotu zamówienia jest zgodny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena zamówienia
Łączna cena netto (bez VAT) za wykonanie zlecenia
Waga: 70%
Metodologia przyznania punktów: (cena oferty, na której wskazano najniższą cenę netto wśród ocenianych ofert / cena wskazana na ofercie badanej) x 70%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja
Wyrażona w miesiącach od dnia podpisania protokołu końcowego.
Waga: 20%
Liczba punktów (G) dla badanej oferty zostanie przyznana według następującej punktacji:
7 lat - 20 punktów
6 lat - 16 punktów
5 lat - 12 punktów
4 lata - 8 punktów
3 lata - 4 punkty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji
Wyrażony w miesiącach
Waga: 10%
Metodologia przyznania punktów:
Termin dostawy 1 miesiąc - 10 punktów
Termin dostawy 2 miesiące - 8 punktów
Termin dostawy 3 miesiące - 6 punktów
Termin dostawy 4 miesiące - 4 punkty
Termin dostawy 5 miesięcy - 2 punkty

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Rosikowski
tel.: +48 698 682 401
e-mail: piotr.rosikowski@ponar-wadowice.pl
Piotr Bernaś
tel.: +48 664 789 035
e-mail: piotr.bernas@ponar-wadowice.pl
Dariusz Wiśniewski
tel.: +48 606 698 572
e-mail: dariusz.wisniewski@ponar-wadowice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.