Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja, przebudowy i remonty infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja, przebudowy i remonty infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brąszewice
Sieradzka 98
98-277 Brąszewice
powiat: sieradzki
48438211778, faks 48438211817
gmina@braszewice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Brąszewice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 48438211778, faks 48
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja, przebudowy i remonty infrastruktury drogowej na terenie Gminy Brąszewice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I zamówienia
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Brąszewice cześć I
1. Przebudowa drogi gminnej nr 114111E relacji Kosatka -Sokolenie:
a) długość wykonywanej drogi 998,26 mb, szerokość 3,5 m(mijanka 5,0 m). Przebudowę dogi należy wykonać w następujący sposób:
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm - fr. 0/63 mm. Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza. Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m umocnione z kruszywa łamanego 0/31,5 m
2. Przebudowa drogi gminnej nr 114109 E w miejscowości Ciupki:
a) długość wykonywanej drogi 342,69 mb, szerokość 4,5 m. Przebudowę dogi należy wykonać w następujący sposób:
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm - fr. 0/63 mm. Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza. Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m umocnione z kruszywa łamanego 0/31,5 m
d) zjazdy
podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm
masa asfaltowa o gr. 4 cm (AC11S)
3. Przebudowa drogi wewnętrznej w Godynicach:
a) przebudowa dotyczyć będzie dwóch odcinków: o długości 151,69 m i o długości 131,06 m. Szerokość jezdni 3,5 m.
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - fr. 0/63 mm. stabilizacja gruntu cementem C 1,5/2,0 wykonana na miejscu gr. 15 cm.
Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza. Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m umocnione destruktem frakcji 0/31,5 m
d) zjazdy
podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm
masa asfaltowa o gr. 4 cm (AC11S)
4. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Starce:
a) długość wykonywanej drogi 349,37 mb, szerokość 3,5 m . Przebudowę dogi należy wykonać w następujący sposób:
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - fr. 0/31,5 mm,
stabilizacja gruntu cementem C 1,5/2,0 wykonana na miejscu gr. 25 cm.
Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza.
Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza:
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji
0/31,5 mm
d) zjazdy:
podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm
masa asfaltowa o gr. 4 cm (AC11S).
5. Przebudowa drogi gminnej nr 114115E w miejscowości Zadębieniec:
a) długość wykonywanej drogi 380,83 mb, szerokość 4 m . Przebudowę dogi należy wykonać w następujący sposób:
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - fr. 0/31,5 mm. Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza. Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji
0/31,5 mm
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej (do odbioru drogi należy przedstawić oświadczenie geodety i złożeniu inwentaryzacji do ośrodka dokumentacji geodezyjnej).
Cześć II zamówienia
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Brąszewice cześć II
1. Przebudowa drogi gminnej nr 114117 E w miejscowości Sowizdrzały:
a) długość wykonywanej drogi 558,41 mb, szerokość 3,5 m (mijanka 5,0 m). Przebudowę dogi należy wykonać w następujący sposób:
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm - fr. 0/31,5 mm. Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza. Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji 0/31,5 m
d) zjazdy
podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm
masa asfaltowa o gr. 4 cm (AC11S)
2. Przebudowa drogi gminnej 114131E (ul. Wojkowska):
a) długość wykonywanej drogi 931,26 mb, szerokość 4 m .
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - fr. 0/31,5 mm.
Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza.
Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza:
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji 0/31,5 m
d) wyrównanie zjazdów z destruktu:
nawierzchnia z destruktu o gr. 10 cm
3. Przebudowa drogi gminnej nr 114141E i 114142 w miejscowości Trzcinka
a) długość wykonywanej drogi 400 mb, szerokość 3,5 m .
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - fr. 0/63 mm i 5 cm - fr. 0/31,5cm.
Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza.
Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
e) Pobocza:
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji
0/31,5 m
f) wyrównanie zjazdów z destruktu:
nawierzchnia z destruktu o gr. 10 cm
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej (do odbioru drogi należy przedstawić oświadczenie geodety i złożeniu inwentaryzacji do ośrodka dokumentacji geodezyjnej).
1. Przebudowa drogi gminnej nr 114117 E w miejscowości Sowizdrzały
a) długość wykonywanej drogi 558,41 mb, szerokość 3,5 m (mijanka 5,0 m). Przebudowę dogi należy wykonać w następujący sposób:
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm - fr. 0/31,5 mm. Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza. Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) pobocza
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji 0/31,5 m
d) zjazdy
podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm
masa asfaltowa o gr. 4 cm (AC11S)
2. Przebudowa drogi gminnej 114131E (ul. Wojkowska)
a) długość wykonywanej drogi 931,26 mb, szerokość 4 m .
b) jezdnia:
podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - fr. 0/31,5 mm.
Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza.
Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
c) :pobocza:
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji 0/31,5 m
d) wyrównanie zjazdów z destruktu
nawierzchnia z destruktu o gr. 10 cm
3. Przebudowa drogi gminnej nr 114141E i 114142 w miejscowości Trzcinka
a) długość wykonywanej drogi 400 mb, szerokość 3,5 m .
b) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - fr. 0/31,5 mm.
Należy wykonać podbudowę łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza.
Następnie na całości ułożyć nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm.
e) Pobocza:
Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości 0,75 m z destruktu o frakcji
0/31,5 m
f) wyrównanie zjazdów z destruktu:
nawierzchnia z destruktu o gr. 10 cm
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej (do odbioru drogi należy przedstawić oświadczenie geodety i złożeniu inwentaryzacji do ośrodka dokumentacji geodezyjnej).
Remonty dróg gminnych
CPV: 45233223-8, 45233223-8,
W ramach zadania wykonawca wykona nowe nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej MMA AC 11S dla KR 1-2 o grubości 4 -5 cm w zależności od nierówności istniejącej nawierzchni na drogach:
a) droga gminna w miejscowości Salamony nr 114138E na długości 481 mb,
b) droga gminna w miejscowości Brąszewice Ul. Leśna nr 114139E (Gałki-Przerycie) na 629 mb
c) droga gminna w miejscowości Bukowiec nr 114128 o długości 1232 mb,
d) droga gminna w miejscowości Godynice nr 114106E (Przedłęcze -Godynice) o długości 762 mb.
oraz Remont drogi wewnętrzna w miejscowości Brąszewice Ul. Masztowa
o długości 218 mb.
1. Wykonanie obustronnych poboczy tłuczniowych przy drogach gminnych w miejscowości:
Salamony nr 114138E na długości 481 mb drogi,
Brąszewice Ul. Leśna nr 114139E (Gałki-Przerycie) na 629 mb drogi
Bukowiec nr 114128 o długości 1232 mb drogi
Godynice nr 114106E (Przedłęcze -Godynice) o długości 762 mb drogi.

CPV: 45233120-6, 45233220-7, 45233220-7,45233140-2, 45233223-8, 45233140-2

Dokument nr: 2024/BZP 00251123, IT.271.1.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gmina Brąszewice, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl/
Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP.
W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s; zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze; system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
Złożenie oferty, w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany ) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego,
kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty); podpis zaufany; podpis osobisty;
Oferty, oświadczenia, o których mowa zasoby, o kto mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2023.57 t.j.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
Zamawiający zaleca składnie ww. plików w formacie .pdf.
Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym oraz wiadomości wynosi 150 MB;
Wykonawca składa ofertę w trybie podstawowym za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularzy do złożenia, wycofania oferty. Wysłana oferta/oferta dodatkowa w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Brąszewicach,
ul. Sieradzka 98 , 98-277 Brąszewice
2. Inspektorem ochrony danych osobowych / jest Pan Sylwester Krawczyk, kontakt: e-mail sylwester.krawczyk@outsourcing-iod.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
5. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
6. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
13. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.