Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu rolnego etap II

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu rolnego etap II

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA TRZYDNIK DUŻY
Trzydnik Duży 59A
23-230 Trzydnik Duży
powiat: kraśnicki
przetargi@trzydnikduzy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Trzydnik Duży
Wadium: 50 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu rolnego
w Gminie Trzydnik Duży etap II.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu
1. Zadanie 1 - Remont drogi gminnej nr 108593L Wola Trzydnicka - Agatówka. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
1.1. roboty przygotowawcze;
1.2. odwodnienie korpusu drogowego;
1.3. podbudowy;
1.4. nawierzchnie;
1.5. roboty wykończeniowe;
1.6. elementy ulic
1.7. oznakowanie drogowe;
2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 108581L w m. Olbięcin. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
2.1. roboty przygotowawcze;
2.2. zabezpieczenie urządzeń obcych;
2.3. roboty ziemne;
2.4. podbudowy;
2.5. nawierzchnie;
2.6. roboty wykończeniowe;
2.7. oznakowanie drogowe;
2.8. elementy ulic;
3. Zadanie 3 - Remont drogi gminnej nr 108369L Wólka Olbięcka. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
3.1. roboty przygotowawcze;
3.2. podbudowy;
3.3. nawierzchnie;
3.4. roboty wykończeniowe;
3.5. elementy ulic;
3.6. oznakowanie drogowe;
4. Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej nr 108613L w m. Rzeczyca Księża (Korea) do torów. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
4.1. roboty przygotowawcze;
4.2. roboty ziemne;
4.3. podbudowy;
4.4. nawierzchnie;
4.5. roboty wykończeniowe;
4.6. elementy ulic;
4.7. oznakowanie drogowe;
5. Zadanie 5 - Przebudowa drogi gminnej nr 108613L w m. Rzeczyca Księża (Korea) przy stawie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
5.1. roboty przygotowawcze;
5.2. roboty zielne;
5.3. zabezpieczenie urządzeń obcych;
5.4. podbudowy;
5.5. nawierzchnie;
5.6. roboty wykończeniowe;
5.7. oznakowanie drogowe;
6. Zadanie 6 - Utwardzenie dróg gminnych płytami typu JOMB w miejscowości Łychów Szlachecki. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
6.1. roboty przygotowawcze;
6.2. podbudowy;
6.3. nawierzchnie;
6.4. roboty wykończeniowe;
7. Zadanie 7 - Wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 300 ton na teren Gminy Trzydnik Duży. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
7.1. Sukcesywne wbudowanie kruszywa łamanego na utwardzenie dróg gminnych i transportu drogowego na terenie Gminy Trzydnik Duży o frakcji o frakcji 0-31,5 mm, polegające na:
7.1.1. wykonaniu nawierzchni o średniej grubości 12 cm (całe odcinki)
7.1.2. uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni ulepszonej kruszywem.
7.2. Kruszywo powinno być czyste bez domieszek materiałów niepożądanych, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, dostarczone własnym środkiem transportowym, samowyładowczym.
7.3. rozładunek kruszywa winien odbywać się na drogę równomiernie po terenie drogi, aby uniknąć dodatkowego przewozu - nie powodować na niej zatoru.
7.4. rozładunek i wbudowywanie winny odbyć się tak, aby nie powodować szkód
w uprawach polowych.
7.5. dostawa, transport i wbudowanie kruszywa łamanego odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
8. opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem;
9. wykonania w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową;
10. wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, wyni ki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,
11. wykonanie dokumentacji powykonawczej;
12. prowadzenie dziennika budowy;
13. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;
14. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;
15. uporządkowanie terenu inwestycji;
16. przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom.
17. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji technicznej.
18. Zadanie 8 - DOSTAWA sprzętu do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Trzydnik Duży. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
18.1. dostarczenie do miejsca wskazanego na terenie Gminy Trzydnik Duży fabrycznie nowego sprzętu:
18.1.1. Ciągnik rolniczy - 1 szt.
18.1.2. Ładowacz czołowy + osprzęt - 1 szt.
18.1.3. Pług do odśnieżania - 1 szt.
18.1.4. Posypywarka zawieszana samozaładowcza - 1 szt.
18.1.5. Kosiarka bijakowa tylno-boczna (pantograf) do ciągnika - 1 szt.
18.1.6. Przyczepa budowlana - 1 szt.
18.1.7. Rama wysięgnikowa z głowicami [głowica kosząca o szerokości roboczej 1400 cm] - 1 szt.
18.1.8. Ciągnik rolniczy 55KM - 1 szt.
18.2. Udzielenie 2-letniej gwarancji na dostarczony sprzęt,
18.3. Przeszkolenie w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonego sprzętu,
18.4. Przekazanie dokumentacji w języku polskim niezbędnej do zarejestrowania pojazdów
19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 8 określa zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 6 - wzór umowy.

CPV: 45233120-6, 45111200-0,45100000-8,45230000-8, 16700000-2,16310000-1,34223300-9

Dokument nr: 2024/BZP 00251427, GK.7013.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c19779c0-e32c-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej (e-mail Zamawiającego: przetargi@trzydnikduzy.pl ), z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformę e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę zgodnie z formularzem oferty załączonym do SWZ.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dz.U. UE 119 z 04.05.2016, str. 1). dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzydnik Duży.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -e-mail: inspektor.rodo@trzydnikduzy.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7013.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu
1. Zadanie 1 - Remont drogi gminnej nr 108593L Wola Trzydnicka - Agatówka. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
1.1. roboty przygotowawcze;
1.2. odwodnienie korpusu drogowego;
1.3. podbudowy;
1.4. nawierzchnie;
1.5. roboty wykończeniowe;
1.6. elementy ulic
1.7. oznakowanie drogowe;
2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 108581L w m. Olbięcin. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
2.1. roboty przygotowawcze;
2.2. zabezpieczenie urządzeń obcych;
2.3. roboty ziemne;
2.4. podbudowy;
2.5. nawierzchnie;
2.6. roboty wykończeniowe;
2.7. oznakowanie drogowe;
2.8. elementy ulic;
3. Zadanie 3 - Remont drogi gminnej nr 108369L Wólka Olbięcka. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
3.1. roboty przygotowawcze;
3.2. podbudowy;
3.3. nawierzchnie;
3.4. roboty wykończeniowe;
3.5. elementy ulic;
3.6. oznakowanie drogowe;
4. Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej nr 108613L w m. Rzeczyca Księża (Korea) do torów. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
4.1. roboty przygotowawcze;
4.2. roboty ziemne;
4.3. podbudowy;
4.4. nawierzchnie;
4.5. roboty wykończeniowe;
4.6. elementy ulic;
4.7. oznakowanie drogowe;
5. Zadanie 5 - Przebudowa drogi gminnej nr 108613L w m. Rzeczyca Księża (Korea) przy stawie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
5.1. roboty przygotowawcze;
5.2. roboty zielne;
5.3. zabezpieczenie urządzeń obcych;
5.4. podbudowy;
5.5. nawierzchnie;
5.6. roboty wykończeniowe;
5.7. oznakowanie drogowe;
6. Zadanie 6 - Utwardzenie dróg gminnych płytami typu JOMB w miejscowości Łychów Szlachecki. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
6.1. roboty przygotowawcze;
6.2. podbudowy;
6.3. nawierzchnie;
6.4. roboty wykończeniowe;
7. Zadanie 7 - Wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 300 ton na teren Gminy Trzydnik Duży. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
7.1. Sukcesywne wbudowanie kruszywa łamanego na utwardzenie dróg gminnych i transportu drogowego na terenie Gminy Trzydnik Duży o frakcji o frakcji 0-31,5 mm, polegające na:
7.1.1. wykonaniu nawierzchni o średniej grubości 12 cm (całe odcinki)
7.1.2. uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni ulepszonej kruszywem.
7.2. Kruszywo powinno być czyste bez domieszek materiałów niepożądanych, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, dostarczone własnym środkiem transportowym, samowyładowczym.
7.3. rozładunek kruszywa winien odbywać się na drogę równomiernie po terenie drogi, aby uniknąć dodatkowego przewozu - nie powodować na niej zatoru.
7.4. rozładunek i wbudowywanie winny odbyć się tak, aby nie powodować szkód
w uprawach polowych.
7.5. dostawa, transport i wbudowanie kruszywa łamanego odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
8. opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem;
9. wykonania w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową;
10. wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, wyni ki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,
11. wykonanie dokumentacji powykonawczej;
12. prowadzenie dziennika budowy;
13. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;
14. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;
15. uporządkowanie terenu inwestycji;
16. przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom.
17. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji technicznej.
18. Zadanie 8 - Dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Trzydnik Duży. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.
18.1. dostarczenie do miejsca wskazanego na terenie Gminy Trzydnik Duży fabrycznie nowego sprzętu:
18.1.1. Ciągnik rolniczy - 1 szt.
18.1.2. Ładowacz czołowy + osprzęt - 1 szt.
18.1.3. Pług do odśnieżania - 1 szt.
18.1.4. Posypywarka zawieszana samozaładowcza - 1 szt.
18.1.5. Kosiarka bijakowa tylno-boczna (pantograf) do ciągnika - 1 szt.
18.1.6. Przyczepa budowlana - 1 szt.
18.1.7. Rama wysięgnikowa z głowicami [głowica kosząca o szerokości roboczej 1400 cm] - 1 szt.
18.1.8. Ciągnik rolniczy 55KM - 1 szt.
18.2. Udzielenie 2-letniej gwarancji na dostarczony sprzęt,
18.3. Przeszkolenie w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonego sprzętu,
18.4. Przekazanie dokumentacji w języku polskim niezbędnej do zarejestrowania pojazdów
19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 8 określa zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 6 - wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
16700000-2 - Ciągniki
16310000-1 - Kosiarki
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i remontu ( w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) dróg w kategorii L lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto każda robota.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych (wg zał. nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do reali zacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim pozio mie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami (bez ograniczeń) w specjalności inżynieryjnej drogowej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy. Ponadto powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy na minimum 1 inwestycji drogowej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi w klasie technicznej L lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto, przy czym inwestycja ta powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz odebrana przez Inwestora.
Wymagana okres doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dnia składania ofert.
UWAGA: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lip ca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682 z późn. zm.) albo odpowiadają ce im ważne uprawnienia budowlane, które zo stały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Za mawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiada nych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnie nia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodo wych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz które go roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publiczne go, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami - dokumentami, o których mowa w pkt 12.5.9. SWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
2) Wszędzie tam gdzie w w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając Opis rozwiązań równoważnych, wraz z dokumentami - dowodami, o których mowa w pkt 12.5.10. SWZ.
3) Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie w art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określony opisem zawartym w SWZ ,,lub równoważnym". Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych: wykaz materiałów i urządzeń równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi, jakościowymi i funkcjonalnymi materiałów i urządzeń opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz materiałów i urządzeń oferowanych przez wykonawcę. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty - dowody potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiotowymi dowodami mogą być np. karty katalogowe oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych.
5) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie dokumenty, o których mowa w wykazie przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Składający ofertę powinien wnieść wadium w wysoko ści: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. Wykonawcy składają oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie powinno być złożone wspólnie przez Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zaliczka w wysokości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia wykonawcy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki realizacji umowy, w tym zakres zmian umowy zostały określone w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-02

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.