Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tuszyn
Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn
powiat: łódzki wschodni
42 232 13 82, faks 42 614 30 69
zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl/pn/gminatuszyn/demand/notice/public/124667/details
Województwo: łódzkie
Miasto: Tuszyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 42 232 13 82, faks 4
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje czynności umożliwiające i mające na celu budowę sieci wodociągowej z przyłączami w granicy pasa drogowego na terenie gminy Tuszyn. Zamawiający podzielił zamówienie pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn" na dwie części.
CZĘŚĆ I - Częściowe wykonanie budowy sieci wodociągowej w Ul. Kaczeńcowej w Tuszynie
Przedmiotem zamówienia jest częściowe wykonanie sieci wodociągowej (od punku W1 do punktu W25) w dz. nr 1 obr. nr 1 (Miasto Tuszyn) i w dz. nr 240 obr. Modlica oraz budowa przyłączy wodociągowych w pasie drogowym do granicy działek o nr ewid.: 54/2, 52, 43, 40, obr. nr 1.
Planowane prace w zakresie inwestycji:
- odkrycie istniejącego wodociągu w miejscu łączenia,
- zweryfikowanie stanu istniejącego z projektem technicznym,
- wykonanie włączenia nowego wodociągu w punkcie W1 (przebudowa istniejącego węzła trójka
oraz zasuw),
- ułożenie sieci wodociągowej od punku W1 do punktu W25 (dł. rurociągu: 796,3 m),
- wykonanie armatury odcinającej oraz hydrantu ppoż.,
- wykonanie bloków oporowych na załamaniach sieci oraz pod zasuwy,
- wykonanie w miejscu włączenia przyłączy do sieci nawiertek NCS 160/40 + zasuwy odcinające ze
skrzynkami ulicznymi,
- budowa przyłączy wodociągowych O 40PE, SDR11 od projektowanego wodociągu gminnego 160PE do
granicy działek (4 szt.),
- zakończenie przyłączy zasuwą odcinającą oraz zaślepienie,
- wykonanie niezbędnych badań i odbiorów sieci wraz z przyłączami.
Inwestycja prowadzona jest na podstawie Decyzji nr 509/2020 z dnia 28.10.2020 roku znak AiB.6740.509.2020.M.P Nr rej. 2459/2020 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym w miejscowości Tuszyn, Ul. Kaczeńcowa, dz. nr ew.1, obr. 1 oraz dz. nr ew. 240, obr. Modlica, gm. Tuszyn
Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2. Ponadto dla realizacji obu części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, porządkowych, ziemnych, instalacyjnych, towarzyszących, wykończeniowych, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych.
4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie na 3 dni przed rozpoczęciem robót o przystąpieniu do wykonywania sieci wodociągowej
z zachowaniem formy pisemnej.
6) Zlecenie i uzyskanie wyników badania wody potwierdzających jej przydatność do spożycia przez ludzi.
7) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
8) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji odrębnie dla poszczególnych zadań obejmujących przedmiot zamówienia, zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
9) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
10) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
11) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający dostęp do budynków dla osób niepełnosprawnych (należy zabezpieczyć przejścia o odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio wyrównaną drogę dojazdu).
12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania wybudowanego obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, w tym zawiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Komendy Państwowej Straży Pożarnej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
13) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie opłat z tym związanych.
14) Ew. wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia; poniesienie kosztów ew. nadzoru nad wykonywanymi robotami przez gestorów sieci.
15) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
16) Ewentualna niezbędna wycinka drzew lub krzewów po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu.
17) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
18) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
19) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach, tj. wyniki oznaczenia wskaźnika zagęszczenia gruntu.
20) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
22) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji zobowiązany on jest świadczyć w ramach przysługującego mu wynagrodzenia usługi serwisu gwarancyjnego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat. Koszty serwisu gwarancyjnego obejmują również zakup niezbędnych urządzeń i materiałów, które Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu.
23) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób, protokołu odbioru technicznego, itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
24) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a) o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen
z kosztorysu ofertowego),
b) o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
25) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
26) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
27) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
28) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentacje projektowe i decyzji o pozwoleniu na budowę.
29) Sporządzenie planu BIOZ.
30) Zgłoszenie zakończenia budowy / robót z upoważnienia Zamawiającego do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
31) Wszelkie wątpliwości Wykonawca uzgadniał będzie z Zamawiającym.
32) Wszystkie zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, nie mogą być prototypami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
CZĘŚĆ II - Wykonanie wodociągu w Ul. Niedas w Tuszynie
Projektowany wodociąg stanowi rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej znajdującej się w ulicy Niedas Leśny. Sieć wodociągowa wykonana zostanie w pasie drogowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy sieci wodociągowej w ulicy Niedas Leśny w Tuszynie, działki nr ewid. 51/2, 49/2, 47/2, 27/2 obr. 20 oraz dziewięciu odejść wodociągowych do przyległych posesji w ulicy Niedas Leśny. Odejścia wodociągowe należy wykonać do granic działek nr ewid.: 51/1, 51/3, 49/1, 49/3, 47/6, 47/8, 47/5, 47/7, 27/1, zakończone w granicach posesji zasuwami odcinającymi.
Zakres rzeczowy projektowanego wodociągu:
- łączna długość zaprojektowanej sieci wynosi - ok 282 m.
- hydranty ppoż. naziemne HP80 - 2 szt.
- liczba zaprojektowanych odejść - 9 szt.
- długość odejść od sieci wodociągowej do granic posesji - ok 51 m.
Planowane prace w zakresie inwestycji:
- roboty ziemne wykonywane mechanicznie oraz ręczne (wyrównanie dna wykopów oraz w miejscach
skrzyżowań wykopów z istniejącymi instalacjami) z załadunkiem i wywozem,
- pełne szalowanie ścian wykopów oraz podwieszenie istniejącego uzbrojenia,
- wykonanie podsypki z piasku,
- montaż rurociągów z rur PE100 SDR11 o śr. 110 mm, 50 mm, 40 mm,
- montaż rur osłonowych zakończonych manszetami,
- montaż opasek NCS, trójników żeliwnych kołnierzowych, hydrantów pożarowych nadziemnych, zasuw,
- włączenie rurociągu do istniejącego wodociągu poprzez zespół zasuw i trójnika kołnierzowego
oraz kołnierzy przejściowych galwanizowanych,
- wykonanie bloków oporowych z betonu,
- obsypanie rur wodociągu piaskiem,
- płukanie rurociągu, próba ciśnieniowa, dezynfekcja oraz pięciokrotne płukanie rur,
- zasypanie rurociągu piaskiem dowiezionym wraz z zagęszczeniem warstwami,
- ułożenie taśmy oznaczeniowej z tworzywa sztucznego,
- demontaż konstrukcji podwieszeń kabli i rurociągów i zamontowanie na przewodach rur osłonowych
z tworzywa - dwudzielnych,
- wykończenie podbudowy w miejscach przejść wykopów przez jezdnię warstwą żużla.
Inwestycja prowadzona na podstawie Decyzji nr 76/2015/T z dnia 24.07.2015 roku syg.BgiGN.T.6740.295.85.2015 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami do granic działek w ulicy Niedas Leśny w Tuszynie na działkach nr ew. 27/2, 47/2, 49/2 i 51/2 w obrębie 20.
Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Ponadto dla realizacji obu części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, porządkowych, ziemnych, instalacyjnych, towarzyszących, wykończeniowych, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych.
4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie na 3 dni przed rozpoczęciem robót o przystąpieniu do wykonywania sieci wodociągowej
z zachowaniem formy pisemnej.
6) Zlecenie i uzyskanie wyników badania wody potwierdzających jej przydatność do spożycia przez ludzi.
7) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
8) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji odrębnie dla poszczególnych zadań obejmujących przedmiot zamówienia, zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
9) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
10) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
11) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający dostęp do budynków dla osób niepełnosprawnych (należy zabezpieczyć przejścia o odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio wyrównaną drogę dojazdu).
12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania wybudowanego obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, w tym zawiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Komendy Państwowej Straży Pożarnej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
13) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie opłat z tym związanych.
14) Ew. wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia; poniesienie kosztów ew. nadzoru nad wykonywanymi robotami przez gestorów sieci.
15) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
16) Ewentualna niezbędna wycinka drzew lub krzewów po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu.
17) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
18) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
19) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach, tj. wyniki oznaczenia wskaźnika zagęszczenia gruntu.
20) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
22) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji zobowiązany on jest świadczyć w ramach przysługującego mu wynagrodzenia usługi serwisu gwarancyjnego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat. Koszty serwisu gwarancyjnego obejmują również zakup niezbędnych urządzeń i materiałów, które Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu.
23) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób, protokołu odbioru technicznego, itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
24) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a) o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen
z kosztorysu ofertowego),
b) o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
25) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
26) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
27) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
28) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentacje projektowe i decyzji o pozwoleniu na budowę.
29) Sporządzenie planu BIOZ.
30) Zgłoszenie zakończenia budowy / robót z upoważnienia Zamawiającego do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
31) Wszelkie wątpliwości Wykonawca uzgadniał będzie z Zamawiającym.
32) Wszystkie zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, nie mogą być prototypami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.

CPV: 45231300-8, 45100000-8,45111000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00251534, ZP.2710.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl
oraz poczty elektronicznej Zamawiającego:
zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w SWZ pkt XII - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;
w pkt XVI SWZ - Opis sposobu przygotowania oferty; w pkt XVII SWZ - Opis sposobu złożenia oferty; w pkt XVIII SWZ - Składanie i otwarcie ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych, Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazuje w niniejszym postępowaniu jest Gmina Tuszyn - Burmistrz Miasta Tuszyna, z siedzibą
w Tuszynie 95-080 Ul. Piotrkowska 2/4;
2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta w Tuszynie możliwy jest pod adresem e-mail iod@tuszyn.info.pl, tel. 42 614 34 26 wew. 28, lub listownie na adres: Urząd Miasta w Tuszynie Ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn;
3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, wyłonienia wykonawcy, zawarcia umowy, realizacji zamówienia) pn. ,,Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn" znak ZP.2710.4.2024 na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i e oraz art. 10;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) oraz inni odbiorcy;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub trwania okresu gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem że okres przechowywania danych w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych wynika z przepisów dotyczących przyznania tych środków;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania / zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
pełna klauzula zawarta jest w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl/pn/gminatuszyn/demand/notice/public/124667/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.