Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konsekratorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konsekratorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,Administrator" Zarządca Nieruchomości Hanna Janiec w Łobzie
ul. Niepodległości 66/3
73-150 Łobez
powiat: łobeski
Tel. 91 397 46 41
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Łobez
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 91 397 46 41
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie prac konsekratorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Remont budynku przy Ul. Niepodległości w Łobzie", dofinansowanych z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2023/3176/PolskiLad.
ZAMAWIAJĄCY
Wspólnota Mieszkaniowa w Łobzie przy Ul. Niepodległości 24-26-28
Adres: Ul. Niepodległości 66/3 73-150 Łobez
CEL ZAMÓWIENIA
Celem zamówienia są roboty budowlane budynku przy Ul. Niepodległości 24 - 26 -28 w Łobzie wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków .
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynku przy Ul. Niepodległości 24-26-28 w Łobzie, które obejmują następujący zakres:
1)
Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grub. 10 cm, metodą lekką- mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej (strefa cokołowa styropianem grub. 5 cm z wyprawą elewacyjną z

mieszanki żywiczn
omineralnej)
2)
Wymiana starego pokrycia z dachówki karpiówki cem. podwójnie, na nowe pokrycie z dachówki karpiówki ceramicznej pojedynczo wraz z wykonaniem nowego łacenia dachu,
3)
Naprawa pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej polegająca na 1- krotnym pokryciu papą wierzchniego krycia po wyrównaniu istniejącego pokrycia z papy.
4)
Wymiana rynien i rur spustowych na nowe z PCV.
5)
Wymiana obróbek blacharskich i parapetów na nowe z blachy powlekanej,
6)
Remont betonowych czapek kominowych
7)
Uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynk.
8)
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych budynku
2.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych z należytą starannością oraz zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz zasadami sztuki budowlanej, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p. poż., a w przypadku wykonywania pracy na rzecz Wykonawcy przez osoby trzecie, Wykonawca oświadcza, że będą to osoby posiadające stosowne szkolenia i badania, wymagane przepisami prawa, gwarantujące bezpieczne wykonywanie pracy.
3.
Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r., poz. 1344).
4.
Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
5.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości).
6.
Nie dopuszcza się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.
7.
Załączony przedmiar robót (załącznik nr 4) stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie, mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.
8.
W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne w miejscu do tego wyznaczonym i oznaczonym.
9.
Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
GWARANCJA
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem.
ODBIÓR ROBÓT
Odbiór robót nastąpi po wykonaniu całości zadania i dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy.
WIZJA LOKALNA
Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym.

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 18 kwietnia 2024 r. do godz. 1400.
Liczy się dzień i godz. wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Ofertę należy złożyć w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w siedzibie ,,Administrator" Zarządca Nieruchomości Hanna Janiec w Łobzie przy Ul. Niepodległości 66/3; 73-150 Łobez
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Planowany termin zakończenia rzeczowej realizacji zamówienia: do 31.10.2024 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
3.
Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1)
posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)
wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na ociepleniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych.
b)
dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót budowlanych, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
2)
Zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1.
Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2.
Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a)
zostały złożone w terminie,
b)
spełniają warunki udziału w postępowaniu,
c)
przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty.
3.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował najniższą ceną brutto.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.

DODATKOWE WARUNKI
1.
Termin związania ofertą: 45 dni kalendarzowych.
2.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym nie będą rozpatrywane.
3.
Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
4.
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7.
Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
8.
Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
9.
Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
10.
Zapłata wynagrodzenia:
1)
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, płatne będzie jednorazowo po:
a)
protokolarnym odbiorze końcowym robót,
b)
przedstawieniu dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w pkt. 11, biorącym udział w realizacji odebranych robót budowlanych,
c)
wystawieniu faktury / rachunku przez Wykonawcę.
2)
Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
11.
Jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, to mają zastosowanie następujące postanowienia:
1)
Podział wynagrodzenia dla poszczególnych podwykonawców będzie przedmiotem rozliczeń pomiędzy nimi a Wykonawcą.
2)
Za działania i zaniedbania podwykonawców, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego jak za postępowanie własne.
12.
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których dopuszczalne jest zawarcie ugody, Strony zobowiązują się do podjęcia próby rozwiązania sporu w drodze mediacji lub innemu polubownemu rozwiązywania sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Regulaminem tego Sądu, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU
Hanna Janiec - ,,Administrator" Zarządca Nieruchomości
Tel. 91 397 46 41

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.