Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachu wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Anny w Marynowach
ul. Podcieniowa 9
82-100 Nowy Dwór Gdański
powiat: Nowodworski
Tel. 604 932 452
Województwo: pomorskie
Miasto: Nowy Dwór Gdański
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 604 932 452
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
do postępowania zakupowego na Remont pokrycia dachu wieży
Kościoła pw. Św. Anny w Marynowach w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
z dnia 19 marca 2024 r.
1. Tytuł zamówienia/postępowania
Remont pokrycia dachu wieży Kościoła pw. Św. Anny w Marynowach
4. Opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja dofinansowana jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zgodnie ze
wstępną promesą nr Edycja2RPOZ/2023/3396/PolskiLad.
Wartość promesy wstępnej (dofinansowania) wynosi 300 152,02 zł, co stanowi 98% wartości
inwestycji określonej na etapie składania wniosku o dofinansowanie. Procentowa wartość
dofinansowania uzależniona jest od ostatecznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie może
przekroczyć 98% wartości zadania.
Pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy, będąca różnicą pomiędzy wartością umowy a
dofinasowaniem, zostanie wypłacona w I transzy po zakończeniu realizacji I etapu prac. Wysokość
I transzy jest uzależniona jest od ostatecznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, iż ostateczna wartość promesy może ulec zmniejszeniu wyłącznie w
sytuacji, gdy wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone o wymagany, minimalny wkład własny
wynoszący 2% wartości inwestycji, będzie niższe niż wartość określona w promesie wstępnej.
Realizacja przedmiotu umowy została podzielona na dwa etapy.
Zamawiający nie określa zakresu robót poszczególnych etapów. Elementy składające się na
poszczególne etapy zostaną określone przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo -
finansowym, który stanowił będzie załącznik do umowy i uwzględniał będzie wytyczne
dotyczące wypłat dofinansowania z Programu Rządowego Funduszy Polski Ład - Program
Inwestycji Strategicznych szczegółowo opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik
nr 7 do zapytania.
2. Przedmiotem inwestycji jest Gotycki Kościół Parafialny z XIV wieku pod wezwaniem świętej Anny
w Marynowach wpisany do rejestru zabytków 27 września 1961 roku pod numerem 130, obecnie 239.
Budynek jest własnością parafii rzymskokatolickiej. Kościół został wybudowany w stylu gotyckim
około 1320 roku, następnie rozbudowany w 1637 i 1647 roku. Posiada drewnianą wieżę z 1690 roku,
drewniany płaski strop 3 ołtarze i ambonę z XVIII wieku. Inwestycja będzie polegać na remoncie
pokrycia dachu wieży kościoła. Dla inwestycji został wydany nakaz konserwatorski wykonania prac
remontowych nr ZN.5142.754.3.2015.KK z dn. 20.10.2017 r.
Prace konserwatorskie prowadzone będą pod nadzorem merytorycznym Pomorskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu wieży kościoła pw. Św. Anny
w Marynowach wraz z sygnaturką i orynnowaniem, obejmujący:
- wymianę pokrycia dachu wieży na blachę miedzianą,
- wymianę rynien oraz rur spustowych z blachy miedzianej,
- ułożenie maty izolacyjnej pod blachę miedzianą,
- wymianę opierzeń blacharskich na dachu wieży (blacha miedziana),
- ustawienie rusztowania.
Szczegółowy zakres prac został wskazany w przedmiarze robót będącym załącznikiem do niniejszego
zapytania.
Prace konserwatorskie i roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z decyzją Pomorskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.754.2015.KA z dn. 21.07.2015 r.,
ZN.5142.647.2018.KK z dn. 02.10.2018 r., ZN.5142.647.2.2018.KK z dn. 18.10.2019 r.,
ZN.5142.1278.2023.KP z dn. 07.11.2023 r. oraz pozwoleniem na budowę nr AB.6740.349.2016.EŚ z
dn. 21.12.2016 r., AB.6740.391.2019.EŚ z dn. 29.10.2019 r. i AB.6740.390.2019.EŚ z dn. 25.11.2019
r., stanowiącymi załącznik nr 8 do zapytania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie Architektoniczno-
Budowlanym Remontu Dachu, Rewitalizacji Elewacji oraz Projektu Witraży dla Zabytkowego
Kościoła pw. Św. Anny, stanowiący załącznik do decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków.
3. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy,
stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania oraz wynikają z przepisów prawa.
4. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią
dokumentacji dotyczącej zapytania ofertowego oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie
warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację
robót.

CPV: 45000000, 45212350, 45212360, 45453000, 50000000

Dokument nr: 1/OZ/PŁ/2024

Otwarcie ofert: 12. Otwarcie ofert
Otwarcie ofert nastąpi: 19.04.2024 r. o godz. 10:15

Składanie ofert:
10. Miejsce, termin i forma składania ofert:
1. Kompletną i podpisaną przez upoważnioną/-e osobę/-y ofertę w formie papierowej wraz z
załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 10:00
na adres: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, Ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór
Gdański (I piętro - sekretariat pokój 206).
Na kopercie ze złożoną ofertą należy zamieścić dopisek: ,,Zapytanie ofertowe: Remont pokrycia
dachu wieży Kościoła pw. Św. Anny w Marynowach - nie otwierać przed dniem 19.04.2024r.
godz. 10:15."
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania zamówienia
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 31.10.2024 r.

Wymagania:
Informacje ogólne
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty
lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki
związane z wykonaniem zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy do złożenia, uzupełniania, poprawienia
dokumentów związanych z postępowaniem.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w
szczególności w sytuacji, kiedy najwyżej oceniona oferta przewyższać będzie przewidywaną
wartość inwestycji wskazaną we wstępnej promesie nr Edycja2RPOZ/2023/3396/PolskiLad.
3.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot umowy na
okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego,
niezależnie od materiałów/urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości udzielona przez
producenta. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami
określonymi w punkcie 15 niniejszego zapytania.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania Umowy
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kontraktowej i
deliktowej) związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż
1 000 000 zł dla jednej i wszystkich szkód. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu nie później
niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem podpisania umowy.
8. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych
wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty
protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
9. Cena musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost
z dokumentacji niniejszego zapytania ofertowego, jak również w niej nie ujęte, a które muszą być
skalkulowane przez podmiot ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia.
5. Wizja lokalna
1. Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę postepowania, złożenie oferty musi być
poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Ks. Andrzejem Wach - Proboszczem Parafii
pod nr tel. 604 932 452, w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed upływem terminu
składania ofert.
3. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie skutkować
konsekwencjami w postaci odrzucenia oferty.
7. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
posiadanej wiedzy i doświadczenia:
1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane na
kwotę nie niższą niż 200 000 zł brutto każda, polegające na remoncie obiektu
zabytkowego, w tym co najmniej jedna polegająca na remoncie pokrycia dachu wieży
z blachy miedzianej (wykaz należy sporządzić w załączniku nr 5)
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej i zawodowej:
1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji
zamówienia publicznego następujące osoby:
a. Kierownik budowy - minimalna liczba osób - 1; uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez
ograniczeń, doświadczenie: pełnienie funkcji kierownika budowy przy co najmniej 2
remontach pokrycia dachowego wieży obiektu sakralnego wpisanego do rejestru
zabytków nieruchomych
b. Kierownik robót - doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika robót w branży
konstrukcyjno-budowlanej co najmniej 3 lata. Posiadane wykształcenie: dyplom
ukończenia studiów wyższych magisterskich w zakresie konstrukcyjno-budowlanym,
doświadczenie: kierowanie robotami konstrukcyjno-budowlanymi jako kierownik
robót, w tym co najmniej 18 miesięcy doświadczenia w robotach budowlanych,
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z przepisami art. 37c ustawy z dn.
23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (przy czym na okres wyżej
wymienionego doświadczenia może składać się doświadczenie uzyskane w czasie
kilku robót budowlanych).
c. Kierownik prac konserwatorskich - wykształcenie i kwalifikacje: dyplom
ukończenia studiów wyższych magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji
zabytków nieruchomych, doświadczenie: 3-letnie doświadczenie pracy przy zabytkach
nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Kierownik prac konserwatorskich
wymagany jest zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków w Gdańsku nr ZN.5142.1278.2023.KP z dn. 07.11.2023 r.
(Wykaz należy sporządzić w załączniku nr 4)
2) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia jednej osobie pełnienia więcej niż
jednej funkcji podczas realizacji zamówienia pod warunkiem posiadania odpowiednich
uprawień. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których
mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy.
8. Wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z art. 7 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Zgodnie z art. 7 pkt 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2023 poz. 1497 z późn. zm.) o udzielenie niniejszego zamówienia nie może się ubiegać
Wykonawca, który podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z przyczyn
(przesłanek) wskazanych w art. 7 pkt 1 ppkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
W związku z art. 7 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
oferta wykonawcy lub uczestnika konkursu podlegającego wykluczeniu, o którym mowa powyżej,
zostanie odrzucona.
Na okoliczność braku przesłanek wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą
oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania.
9. Sposób i miejsce publikacji zamówienia
Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpi poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej
Gminy Nowy Dwór Gdański: https://bip.miastonowydwor.pl/.
11. Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania ofert.
13. Sposób przygotowania oferty,
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
3) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4) Załącznik nr 4 - Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia,
5) Załącznik nr 5 - Wykaz robót budowlanych.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i
wykazy wskazane w pkt 2) - 5).
Na potrzeby wykazania posiadanego wykształcenia, doświadczenia i zdolności technicznej należy do
oferty dołączyć dokumenty poświadczające w postaci dyplomów, uprawnień, referencji, protokołów
odbioru prac.
14. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
2. Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot
zamówienia w zakresie określonym w niniejszym zapytaniu i załącznikach
3. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej
specyfikacji dokonywane będą w złotych polskich.
15. Kryteria oceny ofert
1. Oferty w przedmiotowym postępowaniu będą ocenione na podstawie:
kryterium Cena - znaczenie 40 pkt,
kryterium Gwarancja - znaczenie 10 pkt,
kryterium Doświadczenie wykonawcy - znaczenie 50 pkt.
2. Kryterium Cena - znaczenie 40 pkt - X
Pod pojęciem Cena należy rozumieć całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objętego
niniejszym zamówieniem. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto zamówienia
podaną na formularzu ofertowym.
Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie
następującego wzoru:
C min
X=
x
40 pkt
CO
gdzie:
X - ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Cena
C min - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez
Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu
Co - cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów w kryterium Cena.
3. Kryterium Gwarancja - znaczenie 10 pkt - G
Przez gwarancję należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na
przedmiot zamówienia (w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego).
Ocena punktowa w kryterium ,,gwarancja" dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji
jakości na przedmiot zamówienia, wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczonego
według poniższego wzoru:
Gb-36
x
G=
10 pkt
24
G - ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Gwarancja
Gb - okres gwarancji badanej oferty (w miesiącach)
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Zaoferowanie
krótszego okres gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji
dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna 10 pkt w kryterium ,,gwarancja", a do umowy
zostanie przyjęty okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
4. Kryterium Doświadczenie zawodowe - znaczenie 50 pkt - D
W kryterium Doświadczenie zawodowe oceniane będzie doświadczenie zawodowe osoby
kierującej pracami spełniającego warunki udziału w postępowaniu, poprzez wykazanie ilości
przeprowadzonych prac konserwatorskich/ restauratorskich realizowanych w obiekcie
zabytkowym.
Zamawiający przyzna punkty za Doświadczenie zawodowe jeżeli Wykonawca wykaże, iż
kierownik robót w okresie ostatnich 10 lat kierował więcej niż dwoma robotami budowlanymi
polegającymi na remoncie pokrycia dachu wieży z blachy miedzianej w obiekcie zabytkowym.
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium Doświadczenie zawodowe jeśli kierownik
robót wykonał:
a. dodatkową jedną robotę budowlaną - 10 punktów,
b. dodatkowe dwie roboty budowlane - 20 punktów,
c. dodatkowe trzy roboty budowlane - 30 punktów,
d. dodatkowe cztery roboty budowlane - 40 punktów,
e. dodatkowych pięć robót budowlanych - 50 punktów,
Ocenie zostaną poddane wyłącznie inne roboty budowlane niż wskazane na potwierdzenie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określone w punkcie 7 niniejszego zapytania
ofertowego.
W celu uzyskania punktów w powyższym kryterium konieczne jest określenie doświadczenia
wyłącznie 1 osoby, skierowanej do realizacji zamówienia jako osobę do kierowania pracami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia doświadczenia więcej niż jednej osoby w
celu uzyskania punktów w powyższym kryterium.
Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium Doświadczenie
zawodowe wynosi 50.
UWAGA! W celu uzyskania punktów w kryterium Doświadczenie zawodowe Wykonawca
zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających posiadany dorobek
zawodowy kierownika robót (referencje, zaświadczenia i inne równoważne dokumenty
wystawione przez osobę trzecią lub podmiot zewnętrzny).
Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru O = X + G +D
gdzie:
O - ilość punktów uzyskana przez daną ofertę
X - ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Cena
G - ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Gwarancja
D - ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Doświadczenie zawodowe
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami i zostanie oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca to 100.
7. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji w
celu ulepszenia treści złożonych ofert w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych w zapytaniu, w
szczególności w kryterium Cena.
8. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji z nie więcej niż 3 wykonawcami, którzy złożyli
najwyżej ocenione oferty.

Uwagi:
16. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych), informujemy, iż
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Anny
w Marynowach
o Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zadania - Remont pokrycia
dachu wieży Kościoła pw. Św. Anny w Marynowach
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyłonienia wykonawcy
i zawarcia umowy
o odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów
prawa
o Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w
którym zostały pozyskane
o posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia
sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
o ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
o
podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest
obligatoryjne, a w pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny.
17. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego nie wcześniej niż po
udzieleniu Gminie Nowy Dwór Gdański Promesy Inwestycyjnej przez Bank Gospodarstwa
Krajowego.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiającego.
3. Wykonawca, którego oferta została wybrana w porozumieniu z Zamawiającym opracują
szczegółowy harmonogram prac. Harmonogram stanowił będzie załącznik do umowy.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana przed wyznaczonym terminem podpisania umowy
dostarczy Zamawiającemu polisę lub inny dokument związany z ubezpieczeniem Wykonawcy od
odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności.
Kwota ubezpieczenia wynosić będzie nie mniej niż 1 000 000 zł. Wykonawca ponosi wszelką
odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez podwykonawców. Wykonawca winien przedłożyć
polisę ubezpieczenia wraz z dowodem opłacenia składek. W przypadku płatności składek w ratach
ubezpieczyciel powinien określić z jakim dniem rozpoczyna się materialny bieg odpowiedzialności
ubezpieczyciela.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Ks. Andrzej Wach - Proboszcz Parafii
Tel. 604 932 452

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.