Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbudowa zabytku - prace remontowe plebanii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbudowa zabytku - prace remontowe plebanii

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Kamionnie
ul. Kościelna 5
64-421 Kamionna
powiat: międzychodzki
504 260 563, 50426056
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kamionna
Wadium: ---
Nr telefonu: 504 260 563, 5042605
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Odbudowę zabytku - prace remontowe plebanii z ok. 1900 przy gotyckim kościele pw. Narodzenia NMP w Kamionnie z 1499 dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa zabytku - prace remontowe plebanii z ok. 1900 przy gotyckim kościele pw. Narodzenia NMP w Kamionnie z 1499 dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa zabytku - prace remontowe plebanii z ok. 1900 na działce ewidencyjnej 951/4 obręb Kamionna polegający na poniższych działaniach:
1. Prace rozbiórkowe
2. Wykonanie izolacji fundamentów
3. Wykonanie nowego pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych.
4. Wykonanie stolarki okiennej, naprawa i wymiana okien, odnowienie drzwi zewnętrznych.,
5. wymurowanie nowych ścian szczytowych i kominów Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a projekt, architektoniczno-budowlany
b. przedmiar robót i kosztorys ofertowy
c. postanowienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu 303/2023
d pozwolenie na budowę decyzja 93/2023 Starosty Międzywodzkiego
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres me krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.Prace należy realizować zgodnie z pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu nr.303/2023
Adres obiektu: Kamionna Ul. Kościelna 5
Szczegółowe informacje niezbędne do przygotowania oferty zawarte są w załącznikach, tj.: program prac oraz pozwolenie konserwatora zabytków nr 303/2023
Zakres robót będący przedmiotem zamówienia będzie współfinansowany ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na zasadach określonych Regulaminem Programu.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 22.04.2024 roku.
Za datę wpływu uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiajqcego.
Oferta powinna być sporzqdzona na wymaganym formularzu wraz z niezbędnymi załącznikami wskazanymi w Zapytaniu ofertowym. Oferta powinna być złożona osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera w siedzibie Zamawiającego, tj.:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Kamionnle Ul. Kościelna 5 64-421 Kamionna
Oferty nadsyłane drogą pocztową lub składane osobiście powinny być dostarczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: odbudowa plebani (Polski ład)

Miejsce i termin realizacji:
I. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.10.2024 r.

Wymagania:
II. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego.
Oferta powinna:
- być zgodna z treścią Zapytania ofertowego,
- być sporządzona w sposób czytelny,
- wszelkie zmiany naniesione przez Oferenta w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Oferenta.
- być opatrzone pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP.
- być podpisana czytelnie przez osobę pełnomocną ze strony Oferenta.
- zawierać wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją oświadczenia.
- Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w Języku polskim.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę I zaproponować tylko jedną
cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierajqcej rozwiqzania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty zwiqzane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
III Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty jakie oferent winien załqczyć do oferty na potwierdzenie tych warunków
1. Oferta musi być przygotowana na formularzu ofertowym załqczonym do niniejszego Zapytania ofertowego (Załqcznik nr 1)
2. Uzupełniony kosztorys uproszczony - załqcznik nr 2 do oferty.
3. Wykonawcy biorqcy udział w postępowaniu muszq posiadać
odpowiednie doświadczenie, co pozwoli na potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia. Oferent winien wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji co najmniej 2 inwestycji polegajqcej na wykonaniu pokrycia dachowego rynien i rur spustowych , wykonaniu i naprawie stolarki okiennej i drzwiowej, wymurowaniu ścian szczytowych i kominów w okresie 2 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę
upoważnionq do reprezentowania wykonawcy, w przypadku
przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru.
5. Zamawiajqcy wymaga od Oferenta przedstawienia następujqcych dokumentów:
a) Formularz ofertowy - stanowiqcy załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania,
b) Kosztorys uproszczony stanowiqc załączniki do zapytania ofertowego,
c) Oświadczenie Oferenta dotyczqce jego doświadczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
d) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4,
ej Parafowana klauzula informacyjna RODO stanowiqcy załącznik nr 5 do zapytania,
f) Kopia pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujqcych ofertę do zaciqgania zobowiqzań w imieniu Oferenta składajqcego ofertę (jeżeli
umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych).
6. Zamawiajqcy nie dopuszcza składania ofert częściowych. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem oferty.
7. Jeden oferent może złożyć tylko jednq ofertę. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem każdej z ofert złożonych przez tego samego Oferenta.
8. Złożona oferta powinna
a) Zostać opieczętowana I podpisana przez osobę uprawnlonq do sporzqdzenia oferty.
b) Zostać przygotowana w sposób czytelny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
c) Zostać opatrzona datq sporzqdzenia oferty.
d) Zawierać dane oferenta takie jak: nazwa oferenta, adres, numer telefonu. NIP
9. Rozpatrywane będq tylko te oferty, które wpłynęły w wyznaczonym terminie
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana przez Zamawiajqcego w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach douczonych do Zapytania ofertowego, z których musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, a w przypadku niespełnienia choćby jednego z nich. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconq. Wykonawca może zostać wezwany do uzupełnienia oferty.
12. Termin zwlqzanla ofert
Termin zwiqzania ofertq wynosi 30 dni liczonych od ostatniego dnia terminu składania ofert.
13. Warunki zmiany umowy
a. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy
Zamawiajqcym, a Wykonawcq,
b. Zamawiajqcy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastqpi zmiana powszechnie obowiqzujqcych przepisów prawa w zakresie majqcym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiqzujqcym prawem,
c. Zamawiajqcy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu, w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności zdarzeń losowych.
14. Zamawiajqcy daje możliwość przeprowadzenia wizji w terenie i
udostępnienia obiektu objętego zapytaniem w celu przeprowadzenia wizytacji przed złożeniem oferty, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z ks. Proboszczem pod nr tel. prv 504 260 563
15. Prawo do unieważnienia postępowania
Zamawiajqcy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez
podania przyczyny w trakcie jego trwania w przypadku zaistnienia
niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej.
technicznej lub wystqpienia siły wyższej.

Kontakt:
16. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela ks. Marek Jankowski Tel. prv 50426056

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.