Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie materiałów niezbędnych do modernizacji oświetlenia dróg poprzez wymianę...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie materiałów niezbędnych do modernizacji oświetlenia dróg poprzez wymianę lamp na energooszczędne oświetlenie LED

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin
powiat: lubiński
+48 76 8403-100 +48 (76) 8403-140, tel. 768403194
kancelaria@ug.lubin.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 76 8403-100 +48
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia oferty na realizację zadania pn.: ,,Opracowanie materiałów niezbędnych do modernizacji oświetlenia dróg na terenie Gminy Lubin poprzez wymianę lamp na energooszczędne oświetlenie LED".
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów - dokumentacji niezbędnej do modernizacji oświetlenia obejmującej wymianę 256 opraw oświetleniowych na oprawy ze źródłem LED o odpowiednich parametrach (mocy, optyki, budowy, konstrukcji). Opracowane materiały powinny zawierać:
a) dobór i podanie parametrów nowych opraw oświetleniowych LED, należy uwzględnić :
1) wyprodukowane w Unii Europejskiej,
2) możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
3) posiadające łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i,
b) utrzymanie zgodności oświetlenia z PN-EN 13201:2016,
c) ewentualną potrzebę rozbudowy istniejących szaf oświetleniowych pod kątem przystosowania do nowych wymagań (np. zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, sterowanie itp.).
Zakres dokumentacji będzie obejmował m.in.:
a) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji elementów oświetlenia wskazanych w załączniku nr 2 (m.in. słupy, wysięgniki, oprawy, szafy oświetleniowe) - 1 egz.,
1) latarnie i szafy oświetleniowe powinny otrzymać numer jednolity i niepowtarzalny,
2) dla słupów należy podać również numer porządkowy słupa wg. stanu istniejącego,
3) podać numer wskazujący wzajemne powiązanie opraw (słupów) i sterującej nimi szafy oświetleniowej (SO),
4) urządzenia powinny być opisane między innymi następującymi danymi,
- typ wg. oznaczeń producenta ( oprawy , słupa),
- rodzaj (oprawy - moc źródła światła, typ źródła światła , słup - materiał, wymiary, wkopywany czy na fundamencie; SO - na konstrukcji stacji SN/nn, wolnostojąca itp.),
- sposób instalacji oprawy (wysięgnik - długość, kąt nachylenia),
- odległość posadowienia słupa od krawędzi jezdni,
- wysokość zainstalowania oprawy,
- numer SO sterującej, z którą powiązana jest oprawa oświetleniowa,
5) infrastrukturę oświetleniową podlegającą modernizacji należy przedstawić w formie mapy w skali, która pozwoli na identyfikację położenia obiektów (skala min. 1: 2500);
b) audyt energetyczny wraz z audytem ekologicznym wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii - 1 egz., zakres audytu:
1) analiza stanu aktualnego, stan na dzień inwentaryzacji,
2) wnioski z inwentaryzacji oświetlenia,
3) wnioski z inwentaryzacji szafek oświetleniowych,
4) cena zgodności zainstalowanego oświetlenia z aktualnymi normami oświetlenia drogowego,
5) ogólna ocena stanu oświetlenia na poszczególnych lokalizacjach,
6) analiza zainstalowanych typów oraz modeli opraw oświetleniowych,
7) propozycje zastosowania nowych opraw,
8) propozycja zastosowania sterowania oświetleniem ulicznym umożliwiającego redukcję mocy,
9) analiza techniczna oświetlenia ulicznego pod kątem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia,
10) porównanie mocy i zużycia energii systemów oświetleniowych przed i po modernizacji,
11) analiza kosztów eksploatacji przed i po modernizacji,
12) wnioski z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji,
13) analiza modernizacji oświetlania wraz z analizą finansową;
c) opracowanie projektu wykonawczego wymiany oświetlenia zawierający szczegółowe rozwiązania techniczno -konstrukcyjne w zakresie takiej szczegółowości jaka jest niezbędna Zamawiającemu do opisania przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z wymogami określonymi w art. 29-31 oraz art. 33 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na realizację robót budowlanych - 2 egz.;
d) opracowanie szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które określać będą parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, przewidzianych w dokumentacji projektowej -2 egz.;
e) opracowanie w formie pisemnej przedmiaru robót w oparciu o SST z określeniem kodów CPV - 2 egz., przedmiar powinien zawierać dokładny i szczegółowy zakres prac do wykonania;
f) opracowanie kosztorysu inwestorskiego w oparciu o aktualną bazę cen (np.: SEKOCENBUD), SST z określeniem kodów CPV - 2 egz.;
g) wykonanie kompletnej dokumentacji (audyt energetyczny, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót) w 1 egz. na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc i dwg.;
h) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w 1 egz. na nośniku elektronicznym w formacie ath i pdf.;
i) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji elementów oświetlenia w 1 egz. na nośniku elektronicznym w formacie xls.
Wymagania dotyczące kryterium jakościowego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania kryterium jakościowego, które Zamawiający będzie mógł wykorzystać jako kryterium oceny ofert w postępowaniu na realizację robót. Jednocześnie Wykonawca obowiązany będzie wspierać Zamawiającego w trakcie realizacji postępowania mającego na celu wybór wykonawcy robót budowlanych w przypadku określenia zakresu równoważności i oceni proponowane rozwiązania równoważne w zakresie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego. Jeżeli proponowane przez wykonawcę robót budowlanych rozwiązania będą równoważne Wykonawca zobowiązany będzie do ich akceptacji.
Materiały - dokumentacja winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami, standardami i zasadami wiedzy technicznej. Materiały - dokumentacja będą służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz będzie podstawą do realizacji robót. W opracowanej dokumentacji wskazane będą wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. Materiały - dokumentacja powinny być wykonane w sposób minimalizujący koszty inwestycji jednak zgodnie ze sztuką projektową i obowiązującymi przepisami.

Dokument nr: RI.7011.8.2024

Składanie ofert:
4. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można przesłać w następującej formie:
a) faksem na numer 768403140;
b) drogą elektroniczną na adres: kancelaria@ug.lubin.pl
c) złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Gminy w Lubinie;
w terminie do dnia 29.03.2024 r. (decyduje data wpływu dokumentu do siedziby Zamawiającego).
W przypadku składania w kancelarii ogólnej Urzędu Gminy na kopercie należy umieścić dopisek:
OFERTA ,,Opracowanie materiałów niezbędnych do modernizacji oświetlenia dróg na terenie Gminy Lubin poprzez wymianę lamp na energooszczędne oświetlenie LED"- Rl.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28.06.2024 r.

Wymagania:
5. Oferta powinna zawierać:
a) nazwę i siedzibę oferenta, numer NIP, numer REGON, numer telefonu kontaktowego;
b) cenę ofertową brutto obejmującą wszystkie koszty z wyszczególnieniem stawki podatku VAT;
c) termin gwarancji;
d) oświadczenie o akceptacji warunków umownych;
e) oświadczenie o dysponowaniu osobą, posiadającą uprawnienia budowlane:
1) umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
lub
2) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. póz 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
f) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli
f) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wskazujący na wykonanie należycie co najmniej jednej usługi:
1) opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oświetlenia ulicznego obejmującej swym zakresem co najmniej 10 sztuk opraw oświetleniowych
lub
2) wykonania oświetlenia ulicznego obejmującej swym zakresem co najmniej 10 sztuk opraw oświetleniowych;
wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
g) dowody określające, że usługi wyszczególnione w ww. wykazie zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru)
h) oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
6. INFORMACJE DODATKOWE:
a) niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1605 z późn. zm.), ponieważ wartość zamówienia nie przekroczy kwoty 130 000,00 zł netto.
b) kryterium oceny ofert - cena (wartość brutto);
c) okres gwarancji: 36 miesięcy;
d) wynagrodzenie ryczałtowe płatne w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;
e) w cenie oferty należy ująć wszystkie prace niezbędne do wykonania przedmiotu zlecenia;
0 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia bez prawa Wykonawcy do odszkodowania;
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w szczególności w sytuacji, gdy cena najtańszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia;
h) Zamawiającemu przysługuje prawo do odrzucenia ofert zawierających rażąco niską cenę;
i) przypadku uchylania się przez Wykonawcę od podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert;
j) postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 póz. 1497 z późn. zm.);
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków niniejszego zapytania ofertowego, odwołania postępowania lub unieważnienia bez podania przyczyny;
l) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków umowy, stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania ofertowego;
m) dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie odpowiednich uprawnień oraz kopię dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osoby, o której mowa w pkt. 5 lit e).

Kontakt:
7. OSOBY DO KONTAKTU:
Mateusz Malczewski - tel. 768403194, e-mail: malczewski@ug.lubin.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.