Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi geodezyjne

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi geodezyjne

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brwinów
Grodziska 12
05-840 Brwinów
powiat: pruszkowski
+ 48 22 738 25 67
halina.bak@brwinow.pl
https://ugb.ezamawiajacy.pl/pn/ugb/demand/notice/public/124703/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Brwinów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: + 48 22 738 25 67
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi geodezyjne
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 :
Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego Ul. Wigusin w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego Ul. A. Struga w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego Ul. S. Batorego w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego Ul. Jagiellońskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego Ul. Kolejowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego Ul. Kieleckiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 7. Regulacja stanu prawnego Ul. Jaśminowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 8. Regulacja stanu prawnego Ul. Piastowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 9. Regulacja stanu prawnego Ul. Helenowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 10. Regulacja stanu prawnego Ul. Piotrkowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 11. Regulacja stanu prawnego Ul. Ogrodowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 12. Regulacja stanu prawnego Ul. Polnej w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. dz. ew. nr 853/2), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 13. Regulacja stanu prawnego Ul. Poziomki w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 477/108 i nr ew. 477/109), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 14. Regulacja stanu prawnego Ul. Józefowskiej w obrębie Krosna-Wieś gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 64 i nr ew. 66), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 15. Regulacja stanu prawnego Ul. Parzniewskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 16. Regulacja stanu prawnego Ul. Krańcowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U.
z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 17. Regulacja stanu prawnego Ul. Kępińskiej w Brwinowie, (działki ew. nr 243 obr. 20
w Brwinowie) w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 18. Sporządzenie opracowania dotyczącego zajęcia pod drogę publiczną części w trybie art. 73 działki nr ew. 345/31 w Otrębusach w celu zmiany decyzji Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie działki nr 345/21 w Otrębusach.
Zadanie 19. Sporządzenie opracowania dotyczącego zajęcia pod drogę publiczną w trybie art. 73 części działki nr ew. 56/36 i 56/36 obr. 19 w Brwinowie w celu rozliczenia gruntu zajętego pod Ul. Lilpopa w Brwinowie objętego decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 14/2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Wykonanie części 1 zamówienia polega na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne, w celu realizacji przepisu art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym:
- ustaleniu stanu zagospodarowania wymienionych działek na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności pisemnej informacji (protokołu),
- wkreśleniu na załączniku mapowym granicy zasięgu pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.
1) sporządzając ww. dokumentację Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu szerokiego zebrania informacji o stanie nieruchomości i zasięgu pasa drogowego w dacie 31 grudnia 1998r. od właścicieli nieruchomości przylegających do wymienionych dróg. Dla ustalenia linii zasięgu pasa drogowego w obszarze poszczególnych ulic, Wykonawca przeanalizuje wszystkie dostępne materiały zgromadzone w zasobie PODGiK w Pruszkowie, w szczególności operaty jednostkowe, zasób bazowy do mapy zasadniczej oraz ortofotomapy; zarówno aktualne, jak i archiwalne, celem odszukania informacji o sposobie zagospodarowania i zainwestowania działek zajętych pod drogę w dacie 31 grudnia 1998 r.,
2) Wykonawca dokona badania ksiąg wieczystych, hipotecznych, zbioru dokumentów lub innych dokumentów istniejących dla działek z przedstawieniem właściciela zarówno na dzień 31.12.1998 r., jak i na dzień sporządzenia zamawianej dokumentacji, ze wskazaniem dokumentów będących podstawą wpisu właściciela w dziale II KW, jeśli działki lub ich części uregulowane są w księgach wieczystych,
3) z pisemnej informacji nt. stanu zagospodarowania działki (protokołu) powinno jednoznacznie wynikać:
- jakiej działki informacja dotyczy; jeśli informacja dotyczy działki wydzielanej, należy wskazać nowy numer oraz nową powierzchnię, wraz ze wskazaniem z jakiej działki została wydzielona, a jeśli informacja dotyczy działki w całości, należy wskazać numer ewidencyjny działki oraz jej powierzchnię,
- położenie działek, tj. obręb, nazwa miejscowości, nazwa ulicy przy której są położone, a także numer drogi publicznej aktualny w dniu 31.12.1998 r.,
- szczegółowy opis czy dane działki znajdowały się w pasie drogi publicznej w całości czy w części,
- jakie elementy pasa drogowego znajdowały się w obszarze działek w dniu 31.12.1998r.,
- jakie elementy pasa drogowego znajdują się w obszarze działek obecnie,
- na podstawie jakich dokumentów Wykonawca ustalił stan zajętości działek pod pas drogowy na dzień 31.12.1998 r. i wskazał elementy pasa drogowego znajdujące się w obszarze działek,
4) do sporządzonej informacji nt. stanu zagospodarowania działek, Wykonawca załączy aktualną na dzień sporządzenia dokumentacji mapę zasadniczą z wykazanymi granicami ewidencyjnymi działek zajętych pod drogę publiczną, z naniesioną granicą pasa drogowego według stanu na dzień 31.12.1998 r., ze wskazaniem numeru drogi gminnej.
Na mapie zasadniczej stanowiącej załącznik do informacji o stanie zagospodarowania działek, należy umieścić legendę opisującą jednoznacznie zastosowane oznaczenia, w szczególności linię rozgraniczającą zasięg pasa drogowego wg stanu na dzień 31.12.1998 r. oraz granice przedmiotowych działek i działek sąsiednich oraz adnotację, że przebieg linii rozgraniczającej pas drogowy na sporządzonej mapie został ustalony wg stanu na dzień 31.12.1998 r.
Jeśli zastosowana skala mapy nie pozwala na jednoznaczną identyfikację jej elementów, należy zastosować wyniesienie w zakresie danej działki w innej czytelnej skali, podając jednocześnie zastosowaną jej wielkość,
5) W toku przeprowadzania prac dotyczących zadania Wykonawca zobowiązany jest:
- dokonać weryfikacji danych w terenie w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji,
- przekazać odpowiednia dokumentację do PODGiK w Pruszkowie celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu,
6) Sporządzając dokumentację dla zadań 12, 13, 14, Wykonawca zapozna się z dokumentacją sporządzoną dla wymienianych działek zgromadzoną w tutejszym Referacie Gospodarki Nieruchomościami.
W ramach zadania 1 -19 należy wykonać:
- odbitki mapy z wydzieleniem z przedmiotowych działek, gruntu zajętego pod drogę publiczną wraz z wykazem zmian gruntowych, jeśli jej wykonanie było konieczne, w ilości 5 szt. - wszystkie opatrzone pieczęcią przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- badania hipoteczne w ilości 2 egz., przy czym w przypadku gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r.,
- pisemną informację (protokół) nt. ustalenia zajętości gruntu pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r. oraz obecnie wraz z załącznikiem - 2 egz.,
- wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w dokumencie stanowiącym tytuł własności gruntu.
Wszystkie sporządzone i przekazane Zleceniodawcy materiały muszą posiadać cechy dokumentu, w szczególności pieczęć nagłówkową Wykonawcy oraz podpis i imienną pieczątkę geodety uprawnionego sporządzającego dokumentację.
Część 2
Zadanie 1. Wykonanie wykazu zmian gruntowych w celu zmiany użytków gruntowych wykazanych w operacie ewidencji gruntów i budynków dla 20 działek.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb.
Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 2. Wykonanie 5 wykazów zmian gruntowych w celu połączenia działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb.
Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 3. Wyznaczenie punktów granicznych działek położonych na terenie gminy Brwinów.
W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb.
Termin wykonania opracowania w ciągu 2 miesięcy od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 4. Wyznaczenie punktów granicznych działki 483/5 położonej w miejscowości Otrębusy
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
Zadanie 5. Ustalenie granic prawnych działki nr ew. 99/1 położonej w miejscowości Falęcin.
W ramach zadania należy wykonać:
- protokół ustalenia granic działki,
- oznaczenie punktów granicznych prętem metalowym,
- dokumentację niezbędną do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, jeżeli Wykonawca prac geodezyjnych stwierdzi zmiany w tym zakresie podczas ich wykonywania.
Zadanie 6. Wyznaczenie punktów załamania linii rozgraniczających ulicy oznaczoną w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 77 KD zgodnie z zapisami zawartymi w tekście miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach działek o nr ew. 685, 148/2 i 148/3 obr. Owczarnia i działek nr ew. 30/15, 30/11, 30/14, 30/13 obr. Żółwin
W ramach zadania należy wykonać ustalenie granic działki na podstawie dokumentów prawnych oraz okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
Część 3
Zadanie 1. Podział z urzędu nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 222/5 i 222/6 obr. 6 w Brwinowie i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę, zgodnie
z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 222/7 obr. 6 w Brwinowie i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 191/1 obr. 17 i 2/22 obr. 19 w Brwinowie.
Zadanie 4. Podział z urzędu nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 146 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 5. Podział z urzędu nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 127 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
W ramach zadania 1 - 2 należy wykonać:
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
W ramach zadania 3 - 5 należy wykonać:
- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
Część 4
Zadanie 1. Analiza stanu prawnego pod kątem wskazania wlaściciela działki nr 168/1 Otrębusy.
W ramach zadania należy wykonać:
- sprawozdanie z badań hipotecznych - 2 egzemplarze
- szkic działek z zaznaczonym zasięgiem wchodzących w ich skład hipotek lub zawierającego oświadczenie, że w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu, z którego wynikałby tytuł własności do przedmiotowych działek.

CPV: 71222100-1, 71222200-2,71354000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00251877, ZP.271.17.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugb.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugb.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia /art. 117 ust. 4 Pzp/, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony
postępowania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień - za pośrednictwem Platformy
zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja".3.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za
dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed
upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie zakupowej.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję ,,zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja": w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". 4.1. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.2. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 4.1, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 6.1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 6.1, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ.5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający udostępnia na Platformie Zakupowej.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;6.4. Włączona obsługa JavaScript;6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brwinów, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie, Ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, adres e-mail: brwinow@brwinow.pl,
o inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Brwinów: tel. 22 738 25 69 lub adres e-mail: iod@brwinow.pl,
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
o Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z realizacją i rozliczeniem umowy dotacyjnej. Przekazanie danych osobowych do instytucji dotujących dotyczyć może wyłącznie danych niezbędnych do prawidłowego wykonania i rozliczenia umowy dotacyjnej;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.,
o odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Brwinów oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Brwinów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ugb.ezamawiajacy.pl/pn/ugb/demand/notice/public/124703/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.