Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku dworu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku dworu

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: FUH "STANBUD" Stanisław Pięta
ul. Głowackiego 67
32-851 Brzesko
powiat: brzeski
+ 48 695 763 168
prbpieta@interia.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzesko
Wadium: 3.000,00 zł
Nr telefonu: + 48 695 763 168
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozdział 2. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest Remontu budynku dworu z przełomu XVIII i XIX w.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz w
przedmiarach robót (Załącznik Nr 1 do SWZ). Uwaga: Załączona dokumentacja
projektowa obejmuje również roboty, które nie wchodzą w zakres tego zamówienia tj.
Rewitalizacja zabytkowego parku z I połowy XIX w. oraz wymiana dachu dworu z
przełomu XVIII i XIX w. - odrębne postępowanie.
3. Załączony przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w
przedmiarze robót lub niewycenione, a wynikające wprost z załączonej do SWZ
dokumentacji Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek
roszczeń Wykonawcy z tego tytułu.
4. Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i
urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie
materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych
producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą
odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący
minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania
towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu
doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie
produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej
2na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o
wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia
stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one
podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów równoważnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego, zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy
technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 7
lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), w zakresie
umożliwiającym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie
zakończenia robót. Prace muszą być wykonane zgodnie z decyzją o pozwoleniu na
budowę oraz zaleceniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, pozwoleniem
Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz warunkami technicznymi i
wymogami oraz normami przy tego typu projektach i robotach obowiązującymi na dzień
odbioru końcowego. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu
zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Zamówienie obejmuje, w szczególności:
1) wykonanie robót budowalnych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją,
2) opracowanie dokumentacji powykonawczej, która powinna zawierać:
a) dziennik budowy (jeżeli dotyczy),
b) kosztorys powykonawczy,
c) dokumentację geodezyjną powykonawczą,
d) oświadczenia kierownika budowy,
e) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
f) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
g) inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenia
zakończenia robót,
3) uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia
robót.

Dokument nr: 2.2024

Otwarcie ofert: 64.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 kwietnia 2024 r.

Specyfikacja:
2. Miejsce publikacji SWZ wraz z załącznikami oraz zmian i wyjaśnień treści SWZ oraz innych
dokumentów postępowania - strona internetowa: https://restauracjaparkova.pl/

Składanie ofert:
Rozdział 6. Sposób i termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą
1.
Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta)
opisanym: ,,Oferta - Remontu budynku dworu z przełomu XVIII i XIX w."
2.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. FUH "STANBUD" Stanisław Pięta,
ul. Głowackiego 67, 32-851 Brzesko, w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r., do godz.
12:30.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 3. Termin wykonania zamówienia i okres gwarancji
1.Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 5 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Godziny pracy:7:00 - 15:00
1Rozdział 1. Zamawiający oraz miejsce publikacji SWZ i innych dokumentów
zamówienia
1. Zamawiający: FUH "STANBUD" Stanisław Pięta, ul. Głowackiego 67, 32-851 Brzesko.
8. Przed przygotowaniem oferty, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót
budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
39. W ramach zamówienia i zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiązany jest:
1) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
2) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości
punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z
właściwymi przepisami,
3) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych na wezwanie
Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
10. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków.
2.Wykonawca udzieli na wykonane roboty rękojmi za wady i gwarancji jakości zgodnie ze
złożoną ofertą, przy czym nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Okres
rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości.
Rozdział 4. Sposób i środki komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
pisemnie na adres siedziby Zamawiającego: FUH "STANBUD" Stanisław Pięta, ul.
Głowackiego 67, 32-851 Brzesko lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:
prbpieta@interia.pl
3. Dokumenty w postaci papierowej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby
upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
4. Dokumenty elektroniczne lub dokumenty elektroniczne będące kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) muszą być zgodne z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do
reprezentowania Wykonawcy.
45. Jeżeli dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.) wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, w przypadku dokumentów elektronicznych, przekazywanych
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a w przypadku dokumentów w
postaci papierowej - przekazuje je w wydzielonej kopercie opisanej: ,,Dokument
stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, przyjmuje się datę ich przekazania za
pomocą środków komunikacji elektronicznej, natomiast za datę przekazania
dokumentów w postaci papierowej, przyjmuje się datę wpływu dokumentu do siedziby
Zamawiającego.
7. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym oferta oraz wszelkie
pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między
Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, a
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 4 dni przed
terminem składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął
do Zamawiającego nie później niż na 10 dni przed upływem terminu składnia ofert.
9. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu określonego w ust. 8
lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo
pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa
na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 8 lub jeżeli
dokona istotnej zmiany treści SWZ, to przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny
do zapoznania się z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia
oferty.
11. Zamawiający udostępni treść zapytań wraz z wyjaśnieniami oraz ewentualne zmiany
treści SWZ na stronie internetowej https://restauracjaparkova.pl/ .
5Rozdział 5. Sposób przygotowania ofert
1. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory
w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone
zgodnie z tymi worami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Ofertę należy
sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Ofertę pod rygorem nieważności sporządza się w formie pisemnej , w postaci
papierowej.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) ,
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
3) dowód wniesienia wadium.
4. Oferta, oświadczenia, środki dowodowe, pełnomocnictwa muszą być podpisane przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w
obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi we właściwym rejestrze lub
Pełnomocnika,
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ofertę podpisuje
osoba umocowana do tej czynności prawnej, co powinno wynikać z dokumentów
(Pełnomocnictwa) załączonych do oferty.
5.
Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań
określonych w niniejszej SWZ.
3.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego,
odnotowaną na kopercie.
5.Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej, w
miejscu publikacji SWZ informacje dotyczące firm oraz adresów wykonawców, którzy
złożyli oferty w terminie, ceny oferty oraz okresach gwarancji zawartych w ofertach.
6.Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę.
7.Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składnia ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień,
w którym upływa termin składnia ofert. W związku z powyższym Wykonawca związany
jest złożoną ofertą do dnia 18 maja 2024r.
9.
Jeżeli wybór oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający
zwróci się do wykonawców o przedłużenie tego terminu o wskazany okres, nie dłuższy
niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania oferta wymaga pisemnego oświadczenia
Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przedłużenie.
10. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje
utraty wadium.
11. Za zgodą Wykonawcy i Zamawiającego możliwe jest dokonanie wyboru oferty
najkorzystniejszej i zawarcie umowy po upływie terminu związania ofertą.
Rozdział 7. Wymagania dotyczące wadium
1.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie
złotych: trzy tysiące 00/100)
2.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku
następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. Ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.)
3.
Wadium wniesione w pieniądzu można wnieść w gotówce, w siedzibie Zamawiającego
lub przelewem na rachunek bankowy nr 83 8591 0007 0100 0908 4491 0001. W
przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
7zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego lub przyjęcia wpłaty
gotówkowej.
4.
Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust.
2 pkt 2) -4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu, przed terminem składania ofert,
za pośrednictwem poczty elektronicznej oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej, który musi spełniać, co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania
umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie
umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy. W przypadku braku wyżej wymienionego zapisu wadium nie zostanie
uznane za prawidłowo wniesione,
2) z treści dokumentu musi jednoznacznie wykonać zobowiązanie gwaranta/
poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium,
3) musi być nieodwołane i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie
Zamawiającego, w przypadku gdy zajdą ku temu okoliczności określone w ust. 7 -
,,Zatrzymanie wadium"
4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania oferta jest dzień
składania ofert),
5) treść dokumentu musi zawierać nazwę zamówienia, którego dotyczy gwarancja lub
poręczenie oraz nazwę Beneficjenta, którym jest FUH "STANBUD" Stanisław Pięta, ul.
Głowackiego 67, 32-851 Brzesko.
5.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy
lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, zostanie
odrzucona.
6.
Zwrot wadium
1) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od
dnia upływu terminu związania ofertą, zawarcia umowy lub unieważnienia
postępowania,
2) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia
wniosku zwraca wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
8składania ofert, którego oferta została odrzucona, po wyborze najkorzystniejszej
oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, po unieważnieniu postępowania.
3) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7.
Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub
poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych
w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Rozdział 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
wykonawców
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
1)
Spełniają warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł
(słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100)
oraz
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100)
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
-
wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego
9zadania obejmującego roboty budowalne na budynku objętym ochroną
konserwatora zabytków.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć, co najmniej podpisanie
Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ust. 3.
3. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo udziału w
zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu
karnego, handlu ludźmi, o którym mowa wart. 189a Kodeksu karnego, przestępstwo, o
którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia
25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2020r. poz. 1133 oraz z 2021r. poz. 2054 i 2142)
lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków
spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych
(Dz.U. z 2022r. poz. 463, 583 i 974), finansowania przestępstwa o charakterze
terrorystycznym, o którym mowa w art.165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo
udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub
ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, przestępstwo
o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub
mające na celu popełnienie tego przestępstwa, przestępstwo powierzenia
wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2
ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej (Dz.U. poz.769), przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których
mowa w art. 296 - 307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w
art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o
których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
przestępstwo, o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca
2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym
wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
102) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika
spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza współce
komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za
przestępstwo, o którym mowa w pkt 1);
3) wobec, którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne chyba, że wykonawca przed upływem terminu
składania deklaracji chęci udziału w postępowaniu dokonał płatności należnych
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych
należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) który zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie
konkurencji , w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ,
złożyli odrębne oferty, chyba, ze wykaże że przygotowali te oferty niezależnie od siebie
6) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
4.
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie
zamówienia.
5.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3 do
SWZ) oraz podmiotowych środków dowodowych wymienionych w Rozdziale 9.
6.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert w oparciu o
złożone oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 4 wg metody ,,spełnia/nie
spełnia".
6.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną)
nie podlega wykluczeniu, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 1) SWZ musi
spełniać, co najmniej jeden z Wykonawców.
117.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów lub inny podmiotowy środek dowodowy, że Wykonawca
realizując zamówienie będzie dysonował zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania
stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
8.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z
wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej i ekonomicznej, za szkodę
poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów
chyba, że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w
inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.
10. Po upływie terminu składania ofert, wykonawca nie może powoływać się na zdolności
lub sytuację podmiotów udostepniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie
polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów.
Rozdział 9. Podmiotowe środki dowodowe
1.
Wykonawca wraz z ofertą składa Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postepowania oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (zwane dalej:
,,Oświadczeniem Wykonawcy"). Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2.
Oświadczenie wykonawcy stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, który
tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie
Wykonawcy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstawy
wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków.
4.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających
zasoby składa oświadczenie tych podmiotów zawarte w zobowiązaniu tego podmiotu do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik Nr 4 do SWZ),
12potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby.
5.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących
podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z
innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5
do SWZ;
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, wraz z potwierdzeniem, że
składka za polisę została opłacona;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty
te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz, którego roboty
budowalne zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli
wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,
wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz ten dotyczy robót
budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Wzór
wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
136. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania
wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków
dowodowych, których wymagał w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
Rozdział 10. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowalne wymagań określonych
przez Zamawiającego.
Rozdział 11. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie oraz podwykonawców
1.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania;
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia;
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę
pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty
dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z
oryginałem;
5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum)
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy
zażądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
143. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pod
warunkiem, że posiadają oni uprawnienia do ich wykonania. Wykonanie zamówienia w
podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie
zamówienia oraz z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i
obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania
podwykonawców jak za własne.
4. Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację części zamówienia
zobowiązany jest podać taką informację w formularzu oferty wraz z podaniem zakresu
zamówienia jakie zamierza powierzyć podwykonawcom, jak również nazw
podwykonawców, o ile są znani na etapie składnia ofert.
Rozdział 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
1.
Wykonawca, Podwykonawcy i dalsi Podwykonawcy zobowiązani są do zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji
zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r.
poz. 1465 z późn. zm.) w szczególności dotyczy to pracowników fizycznych,
wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych za
pomocą dowolnych narzędzi i sprzętu. Zamawiający zwraca uwagę, iż do tej grupy
kwalifikować się będą wszystkie osoby wykonujące pracę robotniczą, tj. taką, która
wymaga wysiłku fizycznego oraz ruchu a są to m.in.:
1) wykonanie sposobem mechanicznym i ręcznym wszystkich robót związanych z
ewentualną i koniecznością zabezpieczenia sieci i obiektów kolidujących z inwestycją;
2) wykonanie sposobem mechanicznym i ręcznym wszystkich robót budowlanych;
3) utrzymanie porządku i organizacji ruchu podczas budowy;
4) operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących pracę fizyczną na dowolnym
sprzęcie obsługującym budowę, w tym kierowców pojazdów budowlanych
świadczących usługi transportowe;
5) pracowników dozorujących plac budowy i sprzęt (służby ochrony);
2.
Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący zadania określone w ust. 1
będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu
15przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem
zawartym w Formularzu Oferty.
3.
Pracodawcą osób określonych w ust. 1 musi być: Wykonawca, Podwykonawca, dalszy
Podwykonawca.
4.
Jeżeli na budowie przebywać będzie osoba, która nie spełnia wymogów określonych w
ust. 1 i 3, co zostanie ustalone przez przedstawiciela Zamawiającego i potwierdzone
notatką służbową, osoba taka będzie musiała opuścić teren budowy, w Wykonawca
zapłaci Zmawiającemu karę umowną w wysokości określonej w umowie.
5.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia
czynności kontrolnych względem Wykonawcy celem potwierdzenia spełniania przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego funkcje, Zamawiający uprawniony
jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny oraz żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania tych wymogów oraz przeprowadzenia
kontroli na miejscu.
Rozdział 13. Sposób obliczenia ceny
1. Wykonawca określa w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ, kwotę
netto, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie
ryczałtowe za realizację całego zamówienia, podając cenę w czytelnym zapisie
liczbowym i słownym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu
cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia wynikające wprost z dokumentów zamówienia, jak również w niej nieujęte,
a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie ze sztuka budowlaną, zasadami
wiedzy technicznej lub stanem faktycznym. Cena zawiera, więc m.in. wartość podatku
VAT, wykonania robót budowlanych, robót przygotowawczych, wykończeniowych i
porządkowych, koszty przygotowania zorganizowania i likwidacji placu i zaplecza
budowy, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, koszt dokumentacji
powykonawczej oraz koszt uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania
decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub skuteczne zgłoszenie zakończenia robót.
163. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego
Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.), Zamawiający dla celów zastosowania kryterium
ceny doliczy do przestawionej w ofercie ceny kwotę podatku, którą miałby obowiązek
rozliczyć. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy towaru, którego to dotyczy,
3) wskazania wartości towaru bez podatku oraz wskazanie stawki podatku, która
zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Rozdział 14. Kryteria oceny ofert, odrzucenie oferty, wybór oferty
najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania
1.
Ustala się następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części zamówienia:
- cena ofertowa brutto - znaczenie: 60 pkt
- okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach (nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej
niż 60 miesięcy) - znaczenie 40 pkt, przy czym: 36 miesięcy: 0 pkt, 60 miesięcy: 40 pkt
KC = CN/COB x 60 + (TOB - 36)/24 x 40
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena w PLN, spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu
COB - cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej
TOB - okres gwarancji i rękojmi (w miesiącach) zaoferowany w ofercie badanej
2.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy.
Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie od 36 do 60 miesięcy.
Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie
dodatkowo punktowany. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów wykonawcy,
który zaoferuje, co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje 36 miesięcy
gwarancji otrzyma 0 punktów za to kryterium. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie poda
w Formularzu oferty długości okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje minimalny wymagany okres gwarancji.
173.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca dla danej części
wynosi - 100 pkt.
4.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą liczbę punktów.
5.W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze
względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do przedłożenia
ofert dodatkowych.
6.
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie przesłana Wykonawcom, którzy
złożyli oferty za pośrednictwem poczty elektrycznej oraz zostanie opublikowana na
stronie internetowej https://restauracjaparkova.pl/
7.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) została złożona przez wykonawcę, który złożył więcej niż jedną ofertę, z
uwzględnieniem ofert składanych wspólnie z innymi wykonawcami,
3) jest niezgodna z treścią niniejszej SWZ,
4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
8) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu
związania ofertą,
9) Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał
wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą.
8.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu,
3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający zdecyduje o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
4) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
5) wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się
od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego chyba, że Zamawiający
18dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert wykonawców w
postępowaniu,
9.
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny, również przed
upływem terminu składania ofert, a także jeżeli środki publiczne, które Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie nie zostaną mu przyznane.
10. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia
wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnieniu postępowania
przed upływem terminu składania ofert
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu
składania ofert,
3) publikuje informację na stronie postępowania https://restauracjaparkova.pl/
Rozdział 15. Formalności po wyborze oferty w celu zawarcia umowy oraz
projektowane postanowienia umowy
1.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie 5 dni od przesłania do
wykonawców decyzji o wyborze oferty najkorzystniejszej.
2.
Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
oraz możliwości zmiany zawartej umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7 do SWZ.
3.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia umowy regulującej współpracę
tych wykonawców, o ile nie została załączona do oferty.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) przekazania dokumentów kierownika budowy - najpóźniej w dniu podpisania umowy,
2) opracowania i przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego oraz
harmonogramu realizacji zamówienia - w terminie 7 dni od podpisania umowy.
Rozdział 16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
19Rozdział 17. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy
1.
W razie stwierdzenia naruszenia zasad udzielania zamówień, o których mowa w
niniejszym SWZ, Wykonawca może skierować do Zamawiającego protest zawierający
wskazanie naruszenia tych zasad oraz żądanie usunięcia zaistniałych nieprawidłowości.
2.
Protest może być wniesiony w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności
stanowiącej podstawę jego wniesienia, w formie gwarantującej zapoznanie się w tym
czasie z treścią protestu przez Zamawiającego.
3.
Po otrzymaniu protestu, Zamawiający:
1) wstrzymuje wykonywanie czynności w postępowaniu na czas rozpatrzenia protestu,
2) niezwłocznie informuje pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty o
wniesionym proteście,
3) informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty o sposobie rozpatrzenia protestu.
2.
Wykonawca, który w trakcie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
realizacji umowy uzyska od Zamawiającego i od współpracujących z nim osób dostęp do
danych osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania ich wyłącznie w celu związanym
z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub realizacji umowy oraz do
zachowania ich w tajemnicy jak również do podjęcia wszelkich kroków służących
zachowaniu przetwarzanych danych osobowych w tajemnicy.

Uwagi:
Rozdział 18. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych
1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: FUH "STANBUD" Stanisław Pięta
? z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się pod adresem e-
mail: prbpieta@interia.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji postępowania i
czas trwania umowy
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
20? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku
niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
postanowieniami SWZ;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania za środków ochrony
prawnej;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Gomularz, tel. 695 763 168 e-mail: prbpieta@interia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.