Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa chodników w sołectwach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa chodników w sołectwach

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
powiat: kolneński
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
rborawski@malyplock.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Mały Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 086 2791321, fa
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. ,,Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock"

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników w sołectwach: Kąty - na powierzchni do 142 m2, Krukówka do 83 m2, Nowe Rakowo - na powierzchni do 33 m2, Cwaliny Duże na powierzchni do 104,76 m2, Waśki - na powierzchni do 96 m2.

Zadanie 1

Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Kąty obejmować będą:

- dostawę kostki brukowej,

- dostawę krawężników,

- dostawę obrzeży chodnikowych,

- usunięcie warstwy ziemi,

- wykonanie i profilowanie koryta,

- ułożenie obrzeży betonowych,

- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,

- wykonanie podsypki piaskowej,

- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.

Konstrukcja nawierzchni:

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),

- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,

- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),

- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.

Zadanie 2

Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Cwaliny Duże obejmować będą:

- dostawę kostki brukowej na powierzchnię 27m2 (77,76 m2 kostki dostarcza inwestor),

- dostawę krawężników,

- dostawę obrzeży chodnikowych,

- ułożenie chodnika z powierzonej i dostarczonej kostki,

- usunięcie warstwy ziemi,

- wykonanie i profilowanie koryta,

- ułożenie obrzeży chodnikowych,

- ustawienie krawężników,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,

- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach),

Konstrukcja nawierzchni:

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,

- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,

- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),

- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.

Zadanie 3

Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Krukówka obejmować będą:

- dostawę kostki brukowej,

- dostawę krawężników,

- dostawę obrzeży chodnikowych,

- usunięcie warstwy ziemi,

- wykonanie i profilowanie koryta,

- ułożenie obrzeży betonowych,

- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,

- wykonanie podsypki piaskowej,

- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.

Konstrukcja nawierzchni:

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),

- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,

- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),

- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.

Zadanie 4

Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Nowe Rakowo obejmować będą:

- dostawę kostki brukowej,

- dostawę obrzeży chodnikowych,

- usunięcie warstwy ziemi,

- wykonanie i profilowanie koryta,

- ułożenie obrzeży betonowych,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,

- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.

Konstrukcja nawierzchni:

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm,

- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o grubości 5 cm,

- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.

Zadanie 5

Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Waśki obejmować będą:

- dostawę krawężników,

- dostawę obrzeży chodnikowych,

- ułożenie chodnika z powierzonej kostki,

- usunięcie warstwy ziemi,

- wykonanie i profilowanie koryta,

- ułożenie obrzeży betonowych,

- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,

- wykonanie podsypki piaskowej,

- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.

Konstrukcja nawierzchni:

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),

- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,

- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),

- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.

Dokument nr: OGPŚ.271.7.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Gminy Mały Płock Ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, osobiście, pocztą lub poprzez innego doręczyciela w terminie do dnia 29.03.2024r. godz. 12:00.
Oferta winna być sporządzona na ,,Formularzu oferty".

Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym ich niezniszczalne otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przez upływem terminu składania ofert. Opakowanie musi zostać oznaczone nazwą przedmiotu zamówienia: ,,Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock".

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.09.2024 r.

Wymagania:
Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane.

Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: min 36 miesięcy.
Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy będą dysponować:

niezbędnymi uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
wiedzą i doświadczeniem
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
odpowiednią sytuacji ekonomiczną i finansową, pozwalająca na realizację zamówienia

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia.

Sposób przygotowania ofert:

Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innym języku. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Formularze oferty i wszystkie dokumenty (również te złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej (np. z pieczątką imienną) przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie uwidocznioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału.
Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą ofertę.
Załączniki i dokumenty muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów niniejszego zaproszenia. Złożone przez wykonawców załączniki do oferty muszą być zgodne w treści z dokumentami stanowiącymi załączniki do niniejszego zaproszenia.
Zakres usług, który jest podstawą określenia ceny, musi być zgodny z zakresami obowiązków wynikających z niniejszego zaproszenia i umowy.
Zamawiający zaleca, aby każda strona oferty wraz z załącznikami była ponumerowana kolejnymi numerami. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów jej naruszenia.
Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) uprawnione do podpisania oferty wraz z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem".
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do odrzucenia oferty.

Zawartość ofert - Wykaz oświadczeń i dokumentów:

1) Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę:

Formularz ofertowy wg wzoru załącznik Nr 1,
Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy/konsorcjum ( np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2.
oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5.
Dokumenty składane na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu

Wraz z ofertą Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2.
Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

Informacje na temat zakresu odrzucenia ofert:

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia,
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
została złożona po terminie składania ofert,
została złożona przez wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert.
Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania.

Informacja na temat wykluczenia Wykonawców

Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy:

nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu,
wyrządzili szkodę zamawiającemu lub wykonali wcześniejsze zamówienia nienależycie,
złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek, tj:

wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach Zamawiający nie wymaga żadnych środków dowodowych.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego odrzuca się.

Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważnieni postępowanie, jeżeli:

nie złożono żadnej ważnej oferty,
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego,
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego,
wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy ( o ile zabezpieczenie było wymagane),
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając wykonawców.
Zamawiający może unieważnić postępowanie przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszcza te informacje na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, informuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o ofercie najkorzystniejszej, odrzuceniu ofert, planowanym terminie zawarcia umowy na stronie www.malyplock.pl.

Informacja o środkach ochrony prawnej

Wykonawca może wnieść do zamawiającego środek ochrony prawnej zwany sprzeciwem na czynność podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechanie czynności, do której zamawiający był zobowiązany.
Sprzeciw przysługuje wyłącznie wykonawcy, który wykaże, że ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia.
Sprzeciw powinien wskazywać czynność zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa lub czynność zaniechaną, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające jego wniesienie.
Sprzeciw wnosi się w terminie 2 dni od dnia w którym wykonawca mógł przy dołożeniu należytej staranności powziąć informację o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 4 zamawiający może rozpoznać sprzeciw lub pozostawić bez rozpoznania.
W przypadku uznania zasadności sprzeciwu zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w niniejszym Regulaminie.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Zamawiający zawiera umowę z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania informacji, o których mowa w rozdziale 14.
Zamawiający może zawrzeć umowę niezwłocznie, jeżeli wpłynęła tylko jedna oferta.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej wykonawcy, którego ofertę wybr

Postanowienia końcowe

Postępowanie jest ważne jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
Oferty, potwierdzenie upublicznienie zaproszenia do składania ofert, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa stanowią załączniki do protokołu postępowania.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się po ich otwarciu.
Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na wniosek Wykonawcy.
Przekazanie protokołu lub załączników następuje po przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub w formie pisemnej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełniania dokumentów, jak również do poprawienia w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także pozostawienia zaproszenia bez dokonania wyboru.
Przywołane w zaproszeniu ofertowym załączniki stanowią jego integralną część.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu ofertowym stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy prawa i wytyczne związane z przedmiotowym postępowaniem.

Uwagi:
Kryteria oceny ofert:

Ustala się następujące kryteria ocen:

1) cena - waga kryterium 100 (C)

Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:

cena oferty najtańszej

----------------------------- x 100 pkt

cena oferty ocenianej

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zaproszeniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:

P= C

gdzie:

P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,

C - Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,Cena".

Kontakt:
Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. nr 3 lub telefonicznie pod numerem tel. (86) 2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami: Radosław Borawski, e-mail: rborawski@malyplock.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.