Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego wiatraka

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego wiatraka

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Adam Kazimierz Turecki i Krzysztof Stefan Kulesza
15-213 Białystok
powiat: Białystok
tel. 693 314 118
adamturecki@poczta.onet.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 693 314 118
Termin składania ofert: 2024-04-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Informacje o postępowaniu
1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt"), który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach ruchomych
i nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dotacji celowej jest Gmina Wasilków.
2. Zamawiający jest Beneficjentem dotacji w ramach Rządowego Programu Ochrony Zabytków (podmiot któremu jednostka samorządu terytorialnego udzieliła dotacji na podstawie art. 81 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840)
3. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
4. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych w nawiązaniu do art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający jest podmiotem subsydiowanym.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji
i wymianie stolarki okiennej wiatraka zlokalizowanego na działce nr 2013, gmina Wasilków, obręb ewidencyjny Studzianki, które należy wykonać zgodnie
z załączoną dokumentacją techniczną. Zamówienie dotyczy nw. zakresu prac:

Wykonanie i zamontowanie 6 szt. stolarki okiennej jednoskrzydłowej 70x95
o Wykonanie stolarki z drewna
o Zabezpieczenie stolarki impregnatem i pomalowanie w farbą ftalową
o Wykonanie zestawów szklanych na wymiar.
o Oszklenie okien zestawami szklanymi
o Demontaż istniejącej stolarki
o Montaż nowej stolarki
Oszalowanie ścian zewnętrznych wiatraka. (rusztowania)
o Demontaż istniejącej szalówki, izolacji z termicznej z wełny mineralnej, folii wiatrochronnej oraz listwowania pionowego.
o Montaż szalówki (łączna powierzchnia 8 ścian = 342m2 w tym okna wg wykazu oraz drzwi wejściowe Db1):
o Listwowanie pionowe z łat 50/100mm
o Izolacja termiczna ze styroduru 100mm między łatami
o Założenie izolacji z folii przeciwwiatrowej.
o Olistwowanie z listew 25/50mm wzdłuż łat.
o Montaż szalówki profilowanej, (zabezpieczenie impregnatem i pomalowanie na ciemny brąz)
o Demontaż istniejących daszków i parapetów podokiennych.
o Wykonanie daszków nadokiennych z drewna (4 szt.) okien pokoi na I, II, III kondygnacji,
o Wykonanie parapetów podokiennych z drewna przy oknach na trzech kondygnacjach (wg wykazu stolarki)
o Wykonanie obróbek blacharskich nowych daszków (4 szt.) i parapetów zewnętrznych 6 szt. różnej długości).

Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów nowych, bez wad fabrycznych dostarczonych przez Wykonawcę.

Prace muszą zostać wykonane z użyciem materiałów wyłącznie nowych wysokiej jakości, przeznaczonych do prac przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planuje wykorzystać przy prowadzeniu prac. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca stosowanie materiałów konkretnego producenta, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru konserwatorskiego oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

Gwarancja i rękojmia za wady: 5 lat od daty protokołu odbioru.

CPV: 45000000 - 7, 454530000 - 7

Otwarcie ofert: X. Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 16.30. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Składanie ofert:
IX. Termin złożenia oferty upływa w dniu 20.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia: do 300 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
V. Kryterium wyboru oferty:
1. Zamawiający przy wyborze i ocenie złożonych ofert będzie kierował się następującym kryterium, które będzie posiadało określone niżej znaczenie:

Cena - 100 % (100 pkt)
Kryterium ,,cena" będzie obliczane według wzoru:

Cn
C = --------- x 100 pkt
Co
gdzie:
C - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"
Cn - najniższa cena (spośród nie odrzuconych ofert)
Co - cena oferty badanej

2. Wykonawca może zostać wezwany do wyjaśnienia treści oferty lub jej uzupełnienia lub złożenia oferty dodatkowej w ramach negocjacji ceny zamówienia.
3. Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż już zaoferowane w złożonych ofertach.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryterium oceny ofert.

VI. Podstawy wykluczenia wykonawcy
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z nw. okoliczności:
a) otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497).

VII. Komunikacja:
1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, lecz nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe bez ujawniania źródła zapytania lub zamieści je na stronie internetowej.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania wpłynął po upływie terminu składania ofert, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający pozostawia wniosek bez rozpoznania.

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adamturecki@poczta.onet.pl.
2. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
3. Oferta musi być czytelna i nie może być zaszyfrowana;
4. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
5. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych, opcjonalnych.
XI. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Uwagi Zamawiającego:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
3. Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
c) unieważnieniu postępowania,
- podając uzasadnienie.

XIII. RODO
W ramach realizacji umowy nie nastąpi powierzenie przetwarzania danych osobowych, ani udostępnienie danych osobowych, poza danymi stron umowy oraz osób biorących udział przy realizacji umowy.

Kontakt:
I. Dane Zamawiającego:
Adam Kazimierz Turecki, 15-213 Białystok
Krzysztof Stefan Kulesza, 15-157 Białystok
email: adamturecki@poczta.onet.pl
tel. 693 314 118

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.