Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o
ul. Powstańców Śląskich 1
34-400 Nowy Targ
powiat: nowotarski
tel. (18) 266 23 82,, tel. (18) 266 23 82,
d.hyc@mpecnowytarg.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Targ
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (18) 266 23 82,
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:
Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego (inspektora nadzoru) przy realizacji
zadań pn.
,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej
w Nowym Targu"
oraz
,, Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac
Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu"
4. Opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie
sieci ciepłowniczej realizowanej w ramach inwestycji prowadzonych pn. ,,Rozbudowa sieci
ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" oraz
,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac
Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu".
4.2. Realizacja zadania została podzielona na następujące części:
1) Część 1 - ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy ul.
Podtatrzańskiej w Nowym Targu"
2) Część 2 - ,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy
ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu"
4.3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia określa załącznik nr 9 do Zapytania ofertowego
4.5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy sprawującego nadzór inwestorski w rozumieniu
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) nad wykonywaniem
robót budowlanych realizowanych w ramach przedmiotowego zadania.
1) Obowiązki Wykonawcy w okresie poprzedzającym realizację budowy:
a) Zapoznanie się z dokumentacją projektową. Analiza dokumentacji pod względem zasadności
i zgodności przyjętych rozwiązań ze specyfikacją techniczną, prawem budowlanym i innymi
przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi i Europejskimi Normami oraz zasadami wiedzy
technicznej i praktyki inżynierskiej,
b) Zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę
robót,
c) Dostarczenie oświadczenia Inspektora nadzoru inwestorskiego stwierdzającego przyjęcie
obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania zadań pn. ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i
budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" oraz ,,Rozbudowa
osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac Słowackiego, ul.
Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu"
2) Obowiązki Wykonawcy na etapie prowadzenia oraz zakończenia robót budowlanych:
a) Przekazanie Wykonawcy robót przy współudziale Zamawiającego terenu budowy,
a także dokumentów formalno-prawnych w tym dziennika budowy,
b) Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi
z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie
w tym organizacja, koordynacja, oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania,
c) Udział w naradach koordynacyjnych dotyczących prowadzonych robót budowlanych,
d) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem budowlanym, przepisami, obowiązującymi Normami, oraz zasadami wiedzy technicznej
i praktyki inżynierskiej,
e) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych (sprawdzenie posiadania przez
Wykonawcę odpowiednich dokumentów w tym atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników
badań dotyczących materiałów i urządzeń), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. W przypadku
zastosowania przez Wykonawcę robót materiałów równoważnych ocena ich równoważności
z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim (Projektant)
i Zamawiającym,
f) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie
i uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci oraz przygotowanie i udział
w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego,
g) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego
kontrolowanie rozliczeń budowy,
h) Wydawanie Kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy/
Dziennika Montażu,
i) Żądanie od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie
wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich
kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem,
j) Kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót,
k) Ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach
dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizacji robót budowlanych,
l) Dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru,
począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność Inspektora
minimum 3 razy w tygodniu - dla każdego z zadań osobno. Obecność Inspektora dokumentowana
będzie wpisami do Dziennika Budowy / Dziennika Montażu. Wizyty nie odnotowywane w Dzienniku
Budowy / Dzienniku Montażu będą zapisywane m.in. na listach obecności, protokołach z narad
koordynacyjnych, itp. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich
ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. W nagłych przypadkach wymagających obecności
Inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie
infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych itp.) będzie on się musiał
stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt
przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie,
m) Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin)
o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
n) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu realizacji zadania i innych narad
technicznych,
o) Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub
Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie
wyjaśnień,
p) Ustalenie zakresu ewentualnych robót zamiennych, szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych
zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowym. Opracowywanie
protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania
akceptacji ze strony Zamawiającego,
q) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach
związanych z realizacją zadania,
r) Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość
oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót, o zaistnieniu okoliczności
nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych
i naprawczych,
s) Dokonywanie regularnych wpisów do Dziennika Budowy / Dziennika Montażu,
t) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy
certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac
obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu
odbioru przez Inwestora,
u) Koordynowanie działań w wypadku wystąpienia kolizji z innymi sieciami,
v) Uczestnictwo w spotkaniach na budowie w wypadku wystąpienia kolizji z innymi sieciami,
w) Przeprowadzenie kontroli przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych
brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez Wykonawcę robót.
4.6. Czynności nie wymienione w tym opisie, a konieczne do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad
realizacją rozbudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej oraz budowy przyłączy ciepłowniczych uważa
się za włączone w zakres robót i objęte ceną ryczałtową.
4.7. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się również z dokumentacją przetargową dla:
1) ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w
Nowym Targu." - dokumentacja dostępna pod adresem https://mpecnowytarg.pl/przetargi1/6735/
2) ,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac
Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu" -
dokumentacja dostępna pod adresem: https://mpecnowytarg.pl/przetargi1/6838/

CPV: 71520000-9, 71521000-6, 71247000-1

Dokument nr: 02/ZO/2024

Otwarcie ofert: 15.4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna) w dniu 05.04.2024 r.
o godz. 13:15. Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
3. Określenie sposobu uzyskania dokumentacji
Zamawiający udostępnia Zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.mpecnowytarg.pl.
Zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami można otrzymać na adres poczty e-mail lub odebrać
w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem
Zamawiającego:
o Dawid Hyc - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 42, e-mail: d.hyc@mpecnowytarg.pl;
o Ryszard Worwa - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 37, e-mail: r.worwa@mpecnowytarg.pl.

Składanie ofert:
15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
15.1. Oferta winna być złożona w terminie do dnia 05.04.2024 r. do godz. 13:00.
15.2. Oferty należy składać osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu) w siedzibie
Zamawiającego - w sekretariacie (z wyłączeniem sobót) w dni robocze w godz.ch od 07:00 do
15:00, w formie pisemnej na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ
Sp. z o.o. Ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia
5.1. Przewidywany termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu
odbioru końcowego dla danej części.
5.2. Zgodnie z umową zawartą z wykonawcą ustalono następujące terminy:
a) Dla części 1 - Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy ul.
Podtatrzańskiej w Nowym Targu - do dnia 30.09.2024 r. ostateczny termin odbioru końcowego.
b) Dla części 2 - Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy
ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu
- do dnia 30.11.2024 r. ostateczny termin odbioru końcowego.
5.3. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które mogą
spowodować opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia - termin wykonania może ulec
wydłużeniu o czas równy trwaniu tych okoliczności.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania
zamówień w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o. Postępowanie
o udzielenie zamówienia jako zamówienie sektorowe poniżej progów unijnych prowadzone jest bez
zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych tj. z dnia 14
lipca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605). W sprawach nieuregulowanych w treści niniejszego Zapytania
ofertowego, stosuje się przepisy Regulaminu lub Kodeksu Cywilnego.
4.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
4.9. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy.
2) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej możliwość wykonania przedmiotu
zamówienia - zgodnie z pkt 6.3.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wykonania przedmiotu
zamówienia - zgodnie z pkt 6.4.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania - zgodnie z ust. 7 niniejszego Zapytania ofertowego.
6.2. Ocena spełniania warunków wymaganych w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia/nie
spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w ust. 8 Zapytania
ofertowego. Z treści załączonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww.
warunki.
6.3. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub
zawodowej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia wymaga, aby Wykonawca
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie) pełnił lub pełni funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego
dla robót budowlanych w ramach budowy lub przebudowy sieci ciepłowniczej,
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną
skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
a) Inżynierem pełniącym funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych tj. osoba
posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie,
3) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania
uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę
sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia
4) Przez doświadczenie, Zamawiający rozumie okres posiadania uprawnień budowlanych,
tj. uprawnień wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające
im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego
Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Doświadczenie zawodowe liczone jest od
dnia nadania danej osobie uprawnień budowlanych. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa
powyżej Zamawiający rozumie uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane tj. z dnia 10 marca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra
Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z
ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (tj. z dnia 13 stycznia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub zamierzający świadczyć
usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. z dnia 27 stycznia
2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 551). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni
go co najmniej jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę.
6.4. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200.000,00 zł lub
równowartość. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa ubezpieczenia
wraz z dokumentem potwierdzającym opłatę składki lub zaświadczenie o przynależności do izby
inżynierów budownictwa.
7. Informacje na temat wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty
7.1. Zamawiający wyklucza Wykonawców:
1) którzy w ciągu 3 ostatnich lat przed wszczęciem Postępowania o udzielenia Zamówienia nie
wykonali lub wykonali nienależycie w całości lub części Zamówienia dla Zamawiającego,
z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca (a szkoda ta nie została dobrowolnie
naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest
następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności),
w szczególności:
a) opóźnił się w wykonaniu Zamówienia lub jego części;
b) dostarczył towar o niewłaściwej jakości;
c) wykonał Robotę budowlaną, Usługę lub Dostawę obarczoną wadą powodującą konieczność
poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych;
d) wyrządził Zamawiającemu szkodę;
e) odstąpił od Umowy, wypowiedział ją lub rozwiązał z przyczyn, za które ponosi
odpowiedzialność;
f) wobec którego Zamawiający odstąpił od Umowy, wypowiedział ją lub rozwiązał z przyczyn, za
które odpowiedzialność ponosi Wykonawca;
g) któremu Zamawiający naliczył kary umowne.
2) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 6.3. i 6.4. Zapytania
ofertowego;
3) w stosunku do których otwarto upadłość lub których upadłość ogłoszono,
4) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5) nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń oraz nie spełnili innych wymogów koniecznych
do udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego;
6) w stosunku do których zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
7.2. Zamawiający odrzuca ofertę gdy:
1) jest niezgodna z Regulaminem;
2) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji;
4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
5) została złożona przez Wykonawcę nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu;
6) zawiera błędy nie podlegające poprawie;
7) zawiera rażąco niską Cenę w stosunku do przedmiotu Zamówienia;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7.3. Z tytułu odrzucenia ofert Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania nie
podlegania wykluczeniu z postępowania
8.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą następujące
dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika
nr 2,
2) Wykaz usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi
te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- (dotyczy warunku udziału, o którym mowa w pkt. 6.3. ppkt. 1) Zapytania ofertowego) -
sporządzony wg wzoru załącznika nr 3,
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w którym
należy wskazać: imię i nazwisko osoby, informację na temat posiadanych przez osobę uprawnień
budowlanych, a także zakresu wykonywanych przez daną osobę czynności na etapie realizacji
przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy
warunku udziału, o którym mowa w pkt. 6.3. ppkt. 2) Zapytania ofertowego) - sporządzony wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - sporządzony wg wzoru załącznika nr 4,
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - sporządzone wg
wzoru załącznika nr 5.
5) Polisę ubezpieczeniową dla prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 PLN lub równowartość wraz z potwierdzeniem opłaty
składki lub zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa - zgodnie z zapisami
pkt 6.4,
6) Aktualny odpis z KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania oferty (dotyczy podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt 7.1. ppkt. 3)
Zapytania ofertowego.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotu postępowania
9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotu zamówienia ustanawiają Pełnomocnika
do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy.
9.2. Zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym
mowa w powyższym punkcie lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo.
9.3. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
9.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
9.5. Każdy z Wykonawców składa odrębnie dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia.
10. Opis sposobu przygotowania ofert
10.1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę,
wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone.
10.2. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do
Zapytania ofertowego.
10.3. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym
Zapytaniu ofertowym i ze wszystkimi informacjami, które mogą być przydatne do przygotowania
oferty oraz podpisania umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego
w razie błędnego skalkulowania ceny oferty lub pominięcia w ofercie lub kalkulacji elementów
niezbędnych do wykonania umowy, jeśli elementy te były zawarte w Zapytaniu ofertowym lub jego
załącznikach.
10.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10.5. Wraz z Formularzem ofertowym winny być złożone:
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z oferta,
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o przedmiot postępowania lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
3) Dokumenty wymienione w pkt 8 niniejszego Zapytania ofertowego,
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art.13 lub art.14 ustawy RODO - wg wzoru załącznika nr 6,
5) Oświadczenie dotyczące Podwykonawców - wg wzoru załącznika nr 7.
10.6. Oferta musi być sporządzona w całości w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod
rygorem nieważności, co oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego Pełnomocnika.
Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we
właściwym rejestrze lub zgodnie z udzielonym(i) pełnomocnictwem/pełnomocnictwami.
10.7. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie,
nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane przez Wykonawcę lub Pełnomocnika.
10.8. Zaleca się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez
Wykonawcę i Pełnomocnika.
10.9. Zaleca się, aby strony oferty były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty
zaleca się umieszczenie informacji o ilości stron.
10.10. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia winna być opatrzona klauzulą
,,za zgodność z oryginałem" i podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu.
10.11. Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami niniejszego Zapytania
ofertowego.
10.12. Ofertę należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu, w oryginale. Ofertę należy umieścić
w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego
opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane
do Zamawiającego na adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o.
ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
oraz opisane:
Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego (inspektora nadzoru) przy realizacji zadań
pn. ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy ul. Podtatrzańskiej
w Nowym Targu"
oraz
,, Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy ul. Plac
Słowackiego, ul. Kościelnej, ul. Św. Katarzyny, ul. Sokoła i ul. Szkolnej w Nowym Targu"
Postępowanie znak 02/ZO/2024
Nie otwierać przed dniem 05.04.2024 r., godz. 13:15
10.13. Zmiana oraz wycofanie oferty:
1) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty.
Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem
terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno spełniać wymagania, jak dla
oferty (zgodnie z powyższym pkt.), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem:
,,ZMIANA".
2) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. O wycofaniu powinien
powiadomić Zamawiającego na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania
ofert. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno być opakowane tak, jak oferta (zgodnie z powyższym
pkt), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE".
11. Badanie i ocena złożonych oświadczeń i dokumentów
11.1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez
Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia
i dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta ze
względów formalnych będzie podlegała odrzuceniu, postępowanie będzie podlegało unieważnieniu
lub oferta będzie zawierała cenę, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć za
realizację przedmiotu zamówienia. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty
powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
11.2. W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty jak i złączonych do oferty dokumentów.
11.3. Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie
dokumentu). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób
umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię
dokumentu za zgodność z oryginałem).
12. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów z podaniem adresu poczty elektronicznej lub
strony internetowej Zamawiającego, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami
12.1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego,
kierując swoje zapytania w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający jest obowiązany
udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert, pod
warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie
później niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający pomimo upływu terminu,
o którym mowa powyżej może udzielić wyjaśnień. Udzielone odpowiedzi na zapytania do treści
Zapytania ofertowego, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej, na której udostępnił
Zapytanie ofertowe (www.mpecnowytarg.pl).
12.2. Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca
przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
12.3. Jeżeli oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za
pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
12.4. Pytania należy kierować:
a) w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego,
b) pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@mpecnowytarg.pl .
12.5. Zamawiający urzęduje w następujących dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku od godziny
7:00 do godziny 15:00 z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
12.6. Korespondencja przesłana do Zamawiającego pocztą elektroniczną w dni świąteczna i poza
godzinami urzędowania Zamawiającego wskazanymi w pkt. powyżej, zostanie zarejestrowana
w następnym dniu roboczym i uznana za wniesioną tego dnia.
12.7. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące zapisów Zapytania ofertowego udzielane
przez osoby nieuprawnione do kontaktowania się z Wykonawcą.
12.8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w dowolnym czasie, przed upływem terminu
składania ofert dokonać zmiany treści Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści Zapytania
ofertowego Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej, na której udostępnił Zapytanie
ofertowe (www.mpecnowytarg.pl).
13. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
14. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
15.3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na jej złożenie zostanie
zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
16. Opis sposobu obliczenia ceny w ofercie
16.1. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego we wzorze umowy będzie wynagrodzenie
ryczałtowe.
16.2. Podana w ofercie cena ryczałtowa musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego, oraz
obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji umowy.
16.3. W cenie ofertowej należy ponadto uwzględnić należny podatek VAT (cena brutto) zgodnie
z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert.
16.4. Ceną oferty jest kwota brutto wymieniona w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego
Zapytania ofertowego).
16.5. Cena nie ulega zmianie przez okres związania ofertą.
18. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
18.1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza zgodnie
z kryteriami oceny ofert wymienionymi w pkt. 17.
18.2. Informacja o wyniku postępowania zostanie ogłoszona na stronie internetowej Zamawiającego na
której udostępniono niniejsze Zapytanie ofertowe.
18.3. Zamawiający zawiera Umowę w sprawie Zamówienia po przekazaniu wybranemu w toku
postępowania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem
terminu związania z ofertą .
18.4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia przed upływem terminu, o którym mowa
powyżej, jeżeli została złożona tylko jedna oferta.
19. Wynagrodzenie
19.1. Obowiązującą formą wynagrodzenia, zgodnie z treścią złożonej przez Wykonawcę oferty, jest
wynagrodzenie ryczałtowe, do którego mają zastosowanie postanowienia art. 632 § 1 Kodeksu
Cywilnego.
19.2. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe po zakończeniu danej Części przedmiotu Zamówienia.
19.3. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie odbiór prac objętych przedmiotem umowy
(protokoły odbioru końcowego danej Części przedmiotu zamówienia)
19.4. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej. Cena ofertowa powinna obejmować
kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu ofertowym wraz
z załącznikami, ze szczególnym uwzględnieniem warunków realizacji, w tym wszelkie koszty prac
i robót wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia,
nie przewidzianymi w dokumentacji przetargowej i projektowej, a koniecznymi do jej wykonania
(roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane), ma uwzględniać wszelkie koszty
dodatkowe związane z realizacją danego przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty
związane z ubezpieczeniem, a także innymi kosztami niezbędnymi do realizacji przedmiotu
zamówienia. Wszelkie roboty lub czynności nieopisane w Zapytaniu ofertowym, a niezbędne do
prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wliczyć do ceny oferty.
19.5. Ustala się, że wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia także wszystkie obowiązujące w Polsce
podatki, włącznie z podatkiem VAT oraz opłaty celne i inne opłaty związane z wykonywaniem
przedmiotu zamówienia.
19.6. Cenę ofertową należy podać w PLN w kolejności netto, stawka i należny podatek VAT i brutto,
cyfrowo i słownie wg wzoru określonego na druku Formularza ofertowego stanowiącego załącznik
nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
20. Gwarancja
20.1. Nie dotyczy
21. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
21.1. Nie dotyczy
22. Wzór umowy
22.1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszego Zapytania ofertowego.
23. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia
23.1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności
Zamawiającego podjętej w Postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub zaniechania
czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Regulaminu.
23.2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca
się niezgodność z przepisami Regulaminu, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów.
23.3. Odwołanie wnosi się do Kierownika Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia otrzymania
rozstrzygnięcia postępowania.
23.4. Odwołanie wnosi się w formie pisemnej.
23.5. Odwołanie uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarło ono do Zamawiającego w taki sposób, że
mógł zapoznać się z jego treścią. Za chwilę tę uważa się dni i godziny pracy Zamawiającego, tj. dni
robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
23.6. Odwołujący się może cofnąć odwołanie w każdym czasie.
23.7. Wniesienie odwołania jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
23.8. W przypadku wniesienia odwołania dotyczącego treści Zapytania o cenę lub Zapytania ofertowego
Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, o ile odwołanie wpłynęło przed upływem
terminu składania ofert.
23.9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania
ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego jego rozstrzygnięcia.
23.10. W przypadku wniesienia odwołania po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie
informuje o tym fakcie Wykonawców, zawiesza się równocześnie dalszy tok postępowania.
23.11. Zamawiający rozstrzyga odwołanie w terminie 5 dni od dnia jego wpłynięcia. Brak rozstrzygnięcia
odwołania w tym terminie uznaje się za jego oddalenie.
23.12. Rozstrzygnięcie odwołania przez Zamawiającego jest ostateczne.
23.13. Odwołanie może zostać uwzględnione lub oddalone. Uwzględnienie odwołania powoduje
powtórzenie albo unieważnienie czynności oprotestowanych.
23.14. Do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania nie można zawrzeć Umowy, chyba że wymaga
tego interes Zamawiającego.
24. Informacja dotyczące podwykonawców
24.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku zamiaru powierzenia do wykonania części
zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postepowania przetargowego podwykonawcy,
w składanej ofercie przetargowej oświadczył, iż:
1) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub
2) całość zamówienia objęta przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego zostanie wykonana
przez Wykonawcę samodzielnie bez udziału podwykonawców na wzorze stanowiącym Załącznik
nr 7 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
24.2. Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy
wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania,
uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jakby to były działania,
zaniechania i zaniedbania jego własnych pracowników lub przedstawicieli.
24.3. Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa zostały zawarte we wzorze umowy do niniejszego
Zapytania Ofertowego.
25. Prawa zamawiającego:
25.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
2) unieważnienia postępowania,
3) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich
elementów złożonej oferty,
4) dokonania zmian lub odwołania warunków opisanych w Zapytaniu ofertowym przed terminem
składania ofert,
5) odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.

Uwagi:
17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów
17.1. Przy dokonywaniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria :
1) ,,Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia" [zł] - C - waga 100% = 100 pkt.
17.2. Kryterium ,,Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia" - C.
Dla celów porównania ofert brana będzie pod uwagę łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100,00 punktów. Przyznane punkty
zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający ofercie o najniższej cenie brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia przyzna 100,00 punktów, a każdej następnej zostanie
przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
??
?=
× ??? ???
??
gdzie:
C - wartość kryterium ,,Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia" dla oferty badanej [pkt];
Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert [zł];
Cb - cena brutto badanej Oferty [zł].
17.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę
punktów.
26. Klauzula informacyjna zgodna z RODO*
26.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), zwane
dalej ,,Rozporządzeniem 2016/679" (RODO), informuję, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Nowy Targ Sp. z o.o. 34-400 Nowy Targ ul. Powstańców Śląskich 1; tel. 18 266 23 82
2) kontakt do inspektora danych osobowych w MPEC Nowy Targ Sp. z o.o.:
e-mail: urszula.rybnik@mwlibra.pl; tel.: 786 901 210
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Państwa danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(tj. z dnia 14 lipca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), zwana dalej ,,ustawa Pzp";
4) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
12.9. Pracownikami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) Dawid Hyc - sprawy związane z przedmiotem zamówienia - tel. (18) 266 23 82,
wew. 42; codziennie w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00.
2) Ryszard Worwa - sprawy związane z przedmiotem zamówienia - tel. (18) 266 23 82,
wew. 37; codziennie w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.