kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawa lamp solarno-wiatrowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Żeglarstwa i Turystyki Wodnej Camp-Pisz Łachacz Marek Aleja Turystów 11 12-200 Pisz powiat: piski 874230459 camp@post.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186727 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Pisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 874230459 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozwój Ośrodka Żeglarstwa i Turystyki Wodnej Camp-Pisz poprzez wdrożenie innowacji produktowej i procesowych służących osiągnięciu celów gospodarki obiegu zamkniętego oraz zrównoważonej i odpowiedzialnej środowiskowo turystyki. Powstaje w kontekście projektu POPT.14.21.00-00-0001/19 - Rozwój Ośrodka Żeglarstwa i Turystyki Wodnej Camp-Pisz poprzez wdrożenie innowacji produktowej i procesowych służących osiągnięciu celów gospodarki obiegu zamkniętego oraz zrównoważonej i odpowiedzial Część 1 Zakup wraz z dostawą lamp solarno-wiatrowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fwaa w ramach projektu pn. Rozwój Ośrodka Żeglarstwa i Turystyki Wodnej Camp-Pisz poprzez wdrożenie innowacji produktowej i procesowych służących osiągnięciu celów gospodarki obiegu zamkniętego oraz zrównoważonej i odpowiedzialnej środowiskowo turystyki. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza - wytworzony (wyprodukowany) środek trwały. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się sprzętów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach. Okres gwarancji Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.. CPV: 09331000-8, 31520000-7, 45316100-6 Dokument nr: 2024-27140-186727 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat piski Gmina Pisz Miejscowość Pisz 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.04.2024 r. Wymagania: Warunki zmiany umowy Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: 1. zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej (tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, której Wykonawca nie mógł zapobiec lub której nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu Zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy; 2. zmiana terminu wykonania zamówienia z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; 3. zmiana terminu wykonania umowy z powodu wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4. zmiana modelu oferowanego przedmiotu zamówienia - w przypadku niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia. Zmiana na inny model jest możliwa jedynie pod warunkiem wykazania posiadania przez zmieniony przedmiot nie gorszych paramentów jak przedmiot niedostępny na rynku. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Zamówienie nie może być udzielone wykonawcy podlegającemu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w treści Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.: a) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, b) formularz opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, c) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego, d) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub poświadczone notarialnie - jeśli dotyczy. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-20 Data ostatniej zmiany 2024-03-20 12:27:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I: Cena oferty brutto - 80% Maksymalną liczbę punktów (80) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia. Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium II: Gwarancja na przedmiot zamówienia - 20% Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Marek Łachacz tel.: 874230459 e-mail: camp@post.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024