lubelskie (Puławy)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i dostawa tablic z nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Koluszki ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni tel. 44 725 67 19, tel. 44 725 67 75 um@koluszki.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 44 725 67 19, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE (postępowanie poniżej kwoty 130 000 zł.) na Wykonanie i dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego tablic z nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków. Sprawę prowadzi: Referat Gospodarki Komunalnej Stanowisko ds. dróg Zaproszenie do złożenia oferty (postępowanie poniżej kwoty 130 000 zł.) 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i dostawa w miej- sce wskazane przez Zamawiającego następujących elementów: - Dwustronna tablica z nazwą ulicy oraz tablice kierunkowe, kierujące do obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Koluszki - rozmiar 800 x 200 mm, wykonana z blachy aluminiowej o grubości min 1 mm (aluminium 1050 H 12 chemicznie odtłuszczone) pokrytych obustron- nie białą folią odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia pierwszej generacji, min. 7- letnia gwarancja). Całość umieszczona w ocynko- wanej ramce malowanej proszkowo w kolorze tabliczki. Ramka z kształtownikiem umożliwiającym montaż do słupka 2.5 cala. Napis i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na farbach zawierających cyklohexanol, o bardzo dobrych właściwościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne), o rozdziel- czości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyj- nych. Zabezpieczenie tablicy folią ochronną anty-UV. Szata graficzna tablic zgodna ze wzorem z uchwały Nr XXXIX/161/2017 Rady Miejskiej w Koluszkach z dnia 04 grudnia 2017 roku w sprawie Systemu Infor- macji Miejskiej na terenie Gminy Koluszki (uchwała w załączeniu). Ilość tablic przewidziana do zamówienia w czasie trwania umowy - nie więcej niż 200 sztuk. - Słupki do tablic - słupek do montażu tablicy powinien być wykonany z rury stalowej, ocynkowanej, zakończony kotwą . Parametry słupka: ? średnica - 2,5 cale, ? długość słupka - 3,50 mb, ? kolor słupka - RAL 7016. malowany proszkowo ? zwieńczenie słupka - słupki winny być zakończone w sposób uniemożliwiający przedostanie się opadów atmosferycznych do ich wnętrza - nakładka w formie kuli. Przewidziana ilość słupków do zamówienia w okresie obowiązywania umowy - nie więcej niż 50 sztuk. - - Słupki do tablic - słupek do montażu tablicy powinien być wykonany z rury stalowej, ocynkowanej , zakończony kotwą . Parametry słupka: ? średnica - 2,5 cale, ? długość słupka - 4,20 mb, ? kolor słupka - RAL 7016. ,malowany proszkowo ? zwieńczenie słupka - słupki winny być zakończone w sposób uniemożliwiający przedostanie się opadów atmosferycznych do ich wnętrza - nakładka w formie kuli Przewidziana ilość słupków do zamówienia w okresie obowiązywania umowy - nie więcej niż 50 sztuk. Dokument nr: GID.7230.T.2024 Składanie ofert: c. Zakopertowana oferta powinna być dostarczona do kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach w nieprzekraczalnym terminie do 02 04 2024 roku do godz. 10:00. d. Koperta powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 95- 040 Koluszki oraz opatrzona napisem: ,,Oferta na wykonanie i dostawę tablic z nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków. Nie otwierać przed dniem 02 04 2024 roku do godz. 10:00". Wymagania: 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia: a. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy z Wykonawcą, który zao- ferował najkorzystniejszą ofertę. Dostawy odbywać się będą suk- cesywnie od dnia jej podpisania umowy do dnia 31 12 2024 r. b. Przedmiot umowy będzie zamawiany etapowo przez okres obo- wiązywania umowy w łącznej ilości nie większej niż określona w pkt 1 niniejszego postępowania. c. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie pi- semnych zleceń cząstkowych , które będą określały ilości oraz do- kładne dane zamawianych elementów (tj. wysokość zamawianych słupków oraz treść zamawianych tablic). d. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamówiony towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Koluszki w terminie 14 dni od otrzymania pisemnego zlecenia. e. Dostawa obejmuje tablice z nazwami ulic, tablice kierunkowe oraz słupki fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar odbiega od zleconego do wy- konania bądź posiada wady techniczne i uszkodzenia Wykonawca prac zobowiązany jest do wniesienia usunięcia usterek w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnej informacji o zaistniałym fakcie. f. Każda dostawa zamówionych elementów musi zostać potwierdzo- na protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Wyko- nawcy i Zamawiającego. g. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru zamówionych elementów oznako- wania, z wyjątkiem folii na którą udzieli 7 letniej gwarancji . h. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. i. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamó- wienia tj. pomniejszenie ilości zamawianych elementów, jednak łączna ilość zamówionych elementów nie może być mniejsza niż 40 % ilości elementów, o których mowa w pkt 1 niniejszego zapro- szenia. b. Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, która spełnia wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu. 4. Opis sposobu przygotowania oferty: a. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. Wszystkie strony oferty powinny być spięte i podpisane przez oso- bę uprawniona do występowania w imieniu Oferenta. b. Cena oferty powinna być wyrażona w walucie polskiej. 5. Oferta powinna zawierać: a. Wypełniony formularz ofertowy. b. Aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub aktualny wpis do Kra- jowego Rejestru Sądowego. 6. Płatność: a. Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy Koluszki. b. Należność za realizację poszczególnych zleceń będzie regulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, w ter- minie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Postanowienia końcowe: 1)Na podstawie Art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2023 poz. 1605 ) do niniejszego postępo- wania nie mają zastosowania przepisy ustawy). 2) . Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r poz. 835): ,,Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w ro- zumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 ) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269 /2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Uwagi: 3. Opis kryteriów oceny oferty: a. cena oferty - 100%, Kontakt: 1. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: a. Tomasz Stachlewski - tel. 44 725 67 19, e-mail: t.stachlewski@koluszki.pl; b. Adam Olek - tel. 44 725 67 75, e -mail: a.olek@koluszki.pl; c. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. |
© eurobudowa.pl 2004-2024