Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
ul. 11 Listopada 13
08-109 Przesmyki
powiat: siedlecki
gmina@przesmyki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przesmyki
Wadium: 8 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg w miejscowości Przesmyki
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy robót budowlanych pn: - ,,Przebudowa dróg w miejscowości Przesmyki" na które składają się opisane poniżej dwa zadania.
2. Ogólna charakterystyka robót:
1) Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Przesmyki dł. 690 mb Ul. Ks. Brzóski gmina Przesmyki, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
Przebudowa drogi będzie polegała na wykonaniu poszerzeń istniejącej nawierzchni z warstwy kruszywa łamanego o fr. 0-63mm o grubości 15 cm, następnie wykonaniu wyrównania z kruszywa łamanego fr. 0-31,5mm na całej szerokości jezdni o grubości 8cm. Na warstwie wyrównania położona będzie warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. W ramach inwestycji przy krawędzi jezdni obustronnie wykonana będzie nawierzchnia poboczy szer. 0,75 m na początkowym odcinku drogi do ok. pik. 0+070,00, a na pozostałym odcinku o szerokości 0,30 m z kruszywa łamanego 4-31,5mm o gr. 10 cm oraz wykonane będzie profilowanie skarp. Nowa niweleta drogi zostanie podniesiona o ok. 16 cm w stosunku do istniejącej nawierzchni.
Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego odwodnienia drogi. Odwodnienie przebudowanego odcinka drogi tak jak w chwili obecnej odbywać się będzie zgodnie ze spadkami podłużnymi i poprzecznymi na pobocza i przyległe tereny zieleni zlokalizowane w pasie drogowym.
2) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Przesmyki dł. 190 mb - Ul. Sienkiewicza gm. Przesmyki, pow. siedlecki, woj. mazowieckie.
Przebudowa omawianego odcinka drogi wewnętrznej wykonana będzie w całości w istniejącym pasie drogowym na działce 1054 i części działki 1055 i będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową w istniejącym pasie drogowym. Projektowana droga będzie miała szerokość 5,0m, a przy obydwu jej krawędziach wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 0,30m i grubości 10cm. Projektowana oś ma 1 załamanie w planie: w wierzchołku W1 (pik. 0+090,00), które wyokrąglono łukiem o promieniu 150,0m. W ramach przebudowy zaprojektowane zostały zjazdy na przyległe posesje o nawierzchni bitumicznej. Niweletę przebudowywanego odcinka drogi należy dostosować wysokościowo do przyległego terenu, w związku z tym niweleta drogi zostanie obniżona w stosunku do stanu istniejącego o średnio ok. 15-20cm.
Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego odwodnienia drogi. Roboty nie obejmują również wykonania urządzeń wodnych w rozumieniu ustawy Prawo wodne. W ramach przebudowy nawierzchni drogi nie zostaną zakłócone stosunki wodne na terenach sąsiadujących.
W celu uzyskania odpowiedniej nośności i płynności przebiegu drogi zaprojektowano nową nawierzchnię
w miejscu istniejącej drogi:
- podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 15cm
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,5mm gr. 15cm po zagęszczeniu
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 dla KR3 gr. 4 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla KR3 gr. 4 cm
Po wykonaniu nawierzchni należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego fr. 4-31,5mm gr. 10 cm oraz wyprofilowanie skarp przy krawędzi poboczy
Nawierzchnia projektowanych zjazdów:
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,5mm gr. 10cm po zagęszczeniu
- wyrównanie z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 75kg/m2 (średnia gr. 3cm po zagęszczeniu)
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla KR3 gr. 4 cm
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej).
4. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót, materiały do zgłoszenia robót budowlanych, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
5. Realizacja każdego z wyżej wymienionych zadań będzie odbywać się na drogach, które na czas realizacji danego zadania nie zostaną wyłączone z ruchu drogowego i pieszego.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania pn: ,,Przebudowa dróg w miejscowości Przesmyki" - na które składa się wyżej opisane dwa zadania.

CPV: 45233220-7, 45111200-0,45100000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00252923, GKIZp.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cac383a7-e6af-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnym dla wszystkich użytkowników Platformy e-Zamówienia oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawców jest bezpłatne.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r., poz.2452), oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2020 r., poz. 2415).
5. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.
6. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem, Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: GKIZp.271.3.2024 Zaleca się, by do wiadomości zawierających wnioski o wyjaśnienie treści SWZ załączać treść pytań także w formie pliku edytowalnego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKIZp.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy robót budowlanych pn: - ,,Przebudowa dróg w miejscowości Przesmyki" na które składają się opisane poniżej dwa zadania.
2. Ogólna charakterystyka robót:
1) Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Przesmyki dł. 690 mb ul. Ks. Brzóski gmina Przesmyki, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
Przebudowa drogi będzie polegała na wykonaniu poszerzeń istniejącej nawierzchni z warstwy kruszywa łamanego o fr. 0-63mm o grubości 15 cm, następnie wykonaniu wyrównania z kruszywa łamanego fr. 0-31,5mm na całej szerokości jezdni o grubości 8cm. Na warstwie wyrównania położona będzie warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. W ramach inwestycji przy krawędzi jezdni obustronnie wykonana będzie nawierzchnia poboczy szer. 0,75 m na początkowym odcinku drogi do ok. pik. 0+070,00, a na pozostałym odcinku o szerokości 0,30 m z kruszywa łamanego 4-31,5mm o gr. 10 cm oraz wykonane będzie profilowanie skarp. Nowa niweleta drogi zostanie podniesiona o ok. 16 cm w stosunku do istniejącej nawierzchni.
Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego odwodnienia drogi. Odwodnienie przebudowanego odcinka drogi tak jak w chwili obecnej odbywać się będzie zgodnie ze spadkami podłużnymi i poprzecznymi na pobocza i przyległe tereny zieleni zlokalizowane w pasie drogowym.
2) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Przesmyki dł. 190 mb - ul. Sienkiewicza gm. Przesmyki, pow. siedlecki, woj. mazowieckie.
Przebudowa omawianego odcinka drogi wewnętrznej wykonana będzie w całości w istniejącym pasie drogowym na działce 1054 i części działki 1055 i będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową w istniejącym pasie drogowym. Projektowana droga będzie miała szerokość 5,0m, a przy obydwu jej krawędziach wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 0,30m i grubości 10cm. Projektowana oś ma 1 załamanie w planie: w wierzchołku W1 (pik. 0+090,00), które wyokrąglono łukiem o promieniu 150,0m. W ramach przebudowy zaprojektowane zostały zjazdy na przyległe posesje o nawierzchni bitumicznej. Niweletę przebudowywanego odcinka drogi należy dostosować wysokościowo do przyległego terenu, w związku z tym niweleta drogi zostanie obniżona w stosunku do stanu istniejącego o średnio ok. 15-20cm.
Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego odwodnienia drogi. Roboty nie obejmują również wykonania urządzeń wodnych w rozumieniu ustawy Prawo wodne. W ramach przebudowy nawierzchni drogi nie zostaną zakłócone stosunki wodne na terenach sąsiadujących.
W celu uzyskania odpowiedniej nośności i płynności przebiegu drogi zaprojektowano nową nawierzchnię
w miejscu istniejącej drogi:
- podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 15cm
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,5mm gr. 15cm po zagęszczeniu
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 dla KR3 gr. 4 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla KR3 gr. 4 cm
Po wykonaniu nawierzchni należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego fr. 4-31,5mm gr. 10 cm oraz wyprofilowanie skarp przy krawędzi poboczy
Nawierzchnia projektowanych zjazdów:
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,5mm gr. 10cm po zagęszczeniu
- wyrównanie z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 75kg/m2 (średnia gr. 3cm po zagęszczeniu)
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla KR3 gr. 4 cm
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej).
4. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót, materiały do zgłoszenia robót budowlanych, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
5. Realizacja każdego z wyżej wymienionych zadań będzie odbywać się na drogach, które na czas realizacji danego zadania nie zostaną wyłączone z ruchu drogowego i pieszego.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania pn: ,,Przebudowa dróg w miejscowości Przesmyki" - na które składa się wyżej opisane dwa zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolność techniczna lub zawodowa posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:
a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie czterysta tysięcy zł brutto). Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy.
b) wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane:
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej
UWAGA:
Zakres uprawnień, o których mowa powyżej, musi uprawniać do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) UPZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) UPZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięć) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 8 000,00 (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) PLN. Szczegółowy opis dotyczący wadium został opisany w pkt. XVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt X.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy i usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek dotyczący doświadczenia muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. XII.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 UPZP. składają oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Warunek dotyczący doświadczenia będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w całości posiadanym doświadczeniem i będzie brał czynny udział w realizacji zamówienia. Zamówienie może być realizowane tylko przez Wykonawców, którzy posiadają w tym zakresie doświadczenie określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
7. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczki na poczet realizacji całego przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto określonego w § 8 umowy. Zaliczka zostanie przekazana na wniosek Wykonawcy, zawierający nazwę zadania, wnioskowaną kwotę zaliczki, nr rachunku bankowego, na który mają zostać wypłacone środki.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmiany umowy został opisany w § 12 projektu umowy - załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.