zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pomieszczenia księgowości |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu ul. Polna 109/111 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 56 653 82 82, 56 653 82 52 kierownik.administracja@word.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 653 82 82, 5 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłaszamy nabór ofert na wykonanie usługi w zakresie: ,,Wykonanie remontu pomieszczenia księgowości na terenie WORD w Toruniu" ,,Wykonanie remontu pomieszczenia księgowości na terenie WORD w Toruniu" L OPIS PRZEDMIOTU. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ,,Wykonanie remontu pomieszczenia księgowości na terenie WORD w Toruniu". 2. W zakresie usługi wchodzi: Lp. Zakres i rodzaj prac Metraż / ilość 1 Demontaż podłóg z paneli 29,87 mkw 2 Demontaż sufitu kasetonowego 29,87 mkw 3 Demontaż drzwi 1 szt 4 Postawienie ścianki 2 warstwowej + wypełnienie wełną w celu wygłuszenia. 13,71 mkw 5 Drzwi przejściowe 2 szt. 6 Szpachlowanie 76,29 mkw 7 Gruntowanie dwukrotne 76,29 mkw 8 Malowanie 76,29 mkw 9 Podłoga - wykładzina techniczna 50x50 29,87 mkw 10 Listwy przypodłogowe z wykładziny 20,13 mb 11 Sufit (wymiana kasetonów, uzupełnienie konstrukcji, malowanie) 29,87 mkw 12 Rolety wewnętrzne (lszt na każdą część okna) 4 szt. 13 Oprawy oświetleniowe LED 6 szt. 14 Demontaż /montaż włącznika 2 szt. 15 Pomiary elektryczne 1 kpi 16 Rozprowadzenie instalacji teleinformatycznych 1 kpi 17 Wymiana gniazd 10 szt. 18 Utylizacja 1 kpi 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikiem 1 (projekt, wizualizacja), CPV: 45000000- 7, 45453000- 7, 45111300- 1, 45440000- 3, 45432120- 1, 45432111- 5 Dokument nr: ZA.262.7.2024 Specyfikacja: 4. Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip2.word.torun.pl oraz do wglądu w siedzibie WORD Toruń, Ul. POLNA 109/111, pokój A10, telefon: 56 653 82 52, w godz.ch od 8:00 do 14:00. Składanie ofert: II. Terminy 1. Ofertę należy przesłać do dnia 2 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00 na adres mailowy: kierownik.administracja@word.torun.pl lub pocztowy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Toruniu Ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi ,,Wykonanie remontu pomieszczenia księgowości na terenie WORD w Toruniu." IV. Sposób opakowania i dostarczenia oferty. 1. Ofertę należy przesłać do dnia 2 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00 na adres mailowy: kierownik.administracja@word.torun.pl lub pocztowy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Toruniu Ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi ,,Wykonanie remontu pomieszczenia księgowości na terenie WORD w Toruniu." Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania usługi: od dnia 03.06.2024 r. do dnia 17.06.2024 r. Wymagania: 6. Zamawiający sugeruje odbycie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji usługi) i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, jednakże nie jest to konieczne. 2. Do oferty należy dostarczyć kosztorys uwzględniający wszystkie koszta. 3. Do oferty należy załączyć poświadczoną kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w pełnym zakresie. 6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z postanowieniami umowy - wzór umowy stanowi załącznik 2. ML Kryteria 1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty zakupu, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, opisem przedmiotu. 3. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów: 1. Cena 90% 2. Gwarancja 10% 4. Ocena zostanie wyliczona, stosując zasadę, iż oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma najwyższą punktację jest ofertą najkorzystniejszą. 3.1.4 Ocena oferty zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: E = C + G Gdzie: E - łączna liczba punktów, jakie uzyskała oferta. C- liczba punktów w kryterium - cena. G - liczba punktów w kryterium - udzielenie gwarancji pełnej. 3.1.5. Punktacja w poszczególnych kryteriach: 3.1.5.a Kryterium - cena: C = Cn/Cb x 90% x 100 Gdzie: Cn - najniższa cena oferty brutto Cb - cena brutto oferty badanej 3.I.5.D. Kryterium - gwarancja pełna Maksymalna ilość punktów za kryterium gwarancja wynosi 10 pkt. Zamawiający nie dopuszcza krótszego okresu gwarancji pełnej niz 12 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez wykonawcę okresu gwarancji pełnej krótszej niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona. Punktacja: 12 miesięcy - O punktów; 24 miesięcy - 2 punktów; 36 miesięcy-4 punktów; 48 miesięcy-6 punktów; 60 miesięcy - 10 punktów; Więcej niż 60 miesięcy - 10 punktów. W przypadku nie wskazania okresu gwarancji w ofercie, przyjmuje się okres minimalny tj. 12 miesięcy i nie przyznaje się punktów w tym kryterium (0 pkt). 3.1.6 Ocena oferty w powyższych kryteriach odbywać się będzie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w przesłanej ofercie. 2. Do oferty należy dostarczyć kosztorys uwzględniający wszystkie koszta. 3. Do oferty należy załączyć poświadczoną kopię aktualnego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej |
© eurobudowa.pl 2004-2024