łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wola" ul. Lipowa 7 43-225 Wola powiat: pszczyński tel. 32/ 211 - 84 - 07 fax. 32/ 211 - 84 - 05 smwola@interia.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wola |
Wadium: | 2.000,00 zł. |
Nr telefonu: | tel. 32/ 211 - 84 - |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont chodników zlokalizowanych pomiędzy budynkami przy Ul. Dębowej 5-7-9-11 i Ul. Lipowej 25-27-29 w Woli" Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 16.04.2024r. Dokument nr: KT/1/03/2024 Otwarcie ofert: §16. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego dnia 16.04.2024r. bez udziału oferentów. Składanie ofert: §15. Wskazanie miejsca i terminu składania ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 15.04.2024r. do godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: §2. Termin wykonania Od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2024r. Wymagania: 2ROZDZIAŁ I Przedmiot zamówienia §1. Określenie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac opisanych w przedmiarze robót, projekcie technicznym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1, 2 do SIWZ. §3. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz wariantowej §4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. §5. Informacja o wykonawcach o podwykonawcach wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych powyższe stosuje się gdy sposób reprezentowania firmy na zewnątrz nie wynika z umowy spółki (którą należy dołączyć do oferty). Pozostałe dokumenty składają wszyscy wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Ewentualna zmiana podwykonawcy - w trakcie realizacji zamówienia może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego. 3ROZDZIAŁ III Tryb postepowania udzielenia zamówienia §7. Informacje o trybie i stosowaniu przepisów 1. Trybem postępowania jest przetarg nieograniczony, zgodnie z §2 pkt 1 Regulaminu postępowania przy przeprowadzaniu przetargów na roboty projektowe, remontowo - budowlane, modernizacyjne, konserwacyjne oraz przeglądy w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wola" w Woli. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi wraz z załącznikami od nr 1 do nr 4 kompletny dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego prowadzenia przedmiotowego postępowania. 2. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie wykonawcę. 3. Wszelkie dołączone dokumenty wraz z załącznikami (w tym istotnymi postanowieniami umowy) muszą być wypełnione, a następnie podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy uznaje się: a) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych, b) osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa w pkt 4a i b. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, 5. W przypadku gdy Wykonawca jako dodatek do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 4§9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają obowiązek dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Lp.Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę 1Złożenie oferty 2Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym 3Wykonawca potwierdza, że nie podlega wykluczeniu 4Zawarcie umowy na zasadach określonych w istotnych jej postanowieniach 5Wykonawca spełnia warunki 6Wykonawca spełnia warunki 7Wykonawca spełnia warunki 8Wykonawca spełnia warunki 9Wykonawca spełnia warunki 10Wykonawca spełnia warunki Nazwa dokumentów oraz ich cechy Przygotowanie kosztorysu ofertowego na bazie przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ ), projektu technicznego ( załącznik nr 2 do SIWZ ) plus dołączenie dokumentów, o których mowa w paragrafie 9 pkt 2 - 10 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o Wypisie z Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy podmiot Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy podmiot, chyba, że dokument opiewa na wszystkich przedsiębiorców Istotne postanowienia umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ ). W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot Oświadczenie o ilości osób przeznaczonych do realizacji zadania z wyszczególnieniem ich kwalifikacji zawodowych i okresu zatrudnienia, który nie może być krótszy niż do dnia 31.05.2024r. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00PLN. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi mieć ważność co najmniej do dnia 31.05.2024r. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot W przypadku upłynięcia ważności polisy przed datą 31.05.2024r. ,Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o dostarczeniu kopi kontynuacji polisy na cały okres w terminie 7 dni od daty jej podpisania. Obowiązek dostarczenia Zamawiającemu kopi polisy ciąży na wykonawcy do dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji. Oświadczenie, że Wykonawca nie jest postawiony w stan likwidacji, albo nie toczy się przeciwko niemu postępowanie układowe lub upadłościowe Oświadczenie, że Wykonawca nie był karany za przestępstwa umyślne i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu żadne postępowanie sądowe lub prokuratorskie związane z prowadzoną działalnością gospodarczą Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania przetargowego, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych 2. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji cenowych z oferentami. 5§11. Oferty zamienne oraz wycofanie ofert 1. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty przed datą zawarcia umowy jeżeli oświadczenie o zmianie zostało złożone Zamawiającemu przed wysłaniem przez niego oświadczenia o przyjęciu oferty. Dopuszcza się złożenie oświadczenia droga elektroniczną. Zapisy §8 SIWZ stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed datą zawarcia umowy, jeżeli oświadczenie o wycofaniu zostało złożone Zamawiającemu przed wysłaniem przez niego oświadczenia o przyjęciu oferty. Dopuszcza się złożenie oferty droga elektroniczną. 3. Wykonawca nie może wycofać złożonej przez siebie oferty, jeżeli wynika to z jej treści lub określono w niej termin przyjęcia. §12. Sposób postępowania z ofertami złożonymi po terminie Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania. §13. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. ROZDZIAŁ V Wadium, składanie i ocena ofert § 14. Wadium 1. Warunkiem dopuszczenia oferty jest wpłacenie przez Wykonawcę w terminie do dnia 15.04.2024r. do godziny 13.00 wadium w wysokości 2.000,00 zł. 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto : 76 1050 1100 1000 0090 3065 1294 3. Za termin wpływu środków uważa się dzień i godzinę zasilenia konta bankowego Zamawiającego. 4. W stosunku do oferenta, którego oferta nie została wybrana przez komisję przetargową, wadium jest zwracane przelewem na wskazane konto w terminie do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. 5. W stosunku do oferenta, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone w terminie do 7 dni przelewem na wskazane konto od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości robót. 6§17. Ogłoszenie wyników postępowania Zawiadomienie o wyborze oferty - określające nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie niezwłocznie doręczone wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. ROZDZIAŁ VI Umowa §18. Termin i miejsce zawarcia umowy 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia - w terminie nie krótszym niż 3 dni od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. §19. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy 1. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania faktury. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 2. Zatrzymanie przez Zamawiającego wadium do momentu bez usterkowego odbioru całości prac objętych przedmiotem umowy (kaucja należnego wykonania robót). 3. Zatrzymanie przez Zamawiającego kwoty stanowiącej 1,5 % wartości netto zamówienia na pokrycie ewentualnych roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji (kaucja gwarancyjna). 4. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. Uwagi: §10. Opis kryteriów i ich znaczenie 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą: Kryterium Znaczenie w % Cena 100% |
© eurobudowa.pl 2004-2024