Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont chodników

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wola"
ul. Lipowa 7
43-225 Wola
powiat: pszczyński
tel. 32/ 211 - 84 - 07 fax. 32/ 211 - 84 - 05
smwola@interia.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wola
Wadium: 2.000,00 zł.
Nr telefonu: tel. 32/ 211 - 84 -
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont chodników zlokalizowanych pomiędzy budynkami przy Ul. Dębowej 5-7-9-11 i Ul. Lipowej 25-27-29 w Woli"
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 16.04.2024r.

Dokument nr: KT/1/03/2024

Otwarcie ofert: §16. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego dnia 16.04.2024r. bez udziału oferentów.

Składanie ofert:
§15. Wskazanie miejsca i terminu składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 15.04.2024r. do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
§2. Termin wykonania
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2024r.

Wymagania:
2ROZDZIAŁ I
Przedmiot zamówienia
§1. Określenie przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac opisanych w przedmiarze robót, projekcie technicznym
stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1, 2 do SIWZ.
§3. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz wariantowej
§4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
§5. Informacja o wykonawcach
o podwykonawcach
wspólnie
ubiegających
się
o
zamówienie
oraz
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja
i spółki cywilne)
- wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku spółek cywilnych powyższe stosuje się gdy sposób reprezentowania firmy na
zewnątrz nie wynika z umowy spółki (którą należy dołączyć do oferty). Pozostałe dokumenty
składają wszyscy wykonawcy.
2. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, którego
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Ewentualna zmiana podwykonawcy - w trakcie realizacji zamówienia może nastąpić tylko za
zgodą zamawiającego.
3ROZDZIAŁ III
Tryb postepowania udzielenia zamówienia
§7. Informacje o trybie i stosowaniu przepisów
1. Trybem postępowania jest przetarg nieograniczony, zgodnie z §2 pkt 1 Regulaminu postępowania
przy przeprowadzaniu przetargów na roboty projektowe, remontowo - budowlane,
modernizacyjne, konserwacyjne oraz przeglądy w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wola" w Woli.
Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi wraz z załącznikami od nr 1
do nr 4 kompletny dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego
prowadzenia przedmiotowego postępowania.
2. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie wykonawcę.
3. Wszelkie dołączone dokumenty wraz z załącznikami (w tym istotnymi postanowieniami
umowy) muszą być wypełnione, a następnie podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
4. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy uznaje się:
a) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach
spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych,
b) osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby,
o których mowa w pkt 4a i b. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika,
pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty,
5. W przypadku gdy Wykonawca jako dodatek do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu,
kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do
składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
4§9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają obowiązek dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Lp.Warunki wymagane
do spełnienia przez
Wykonawcę
1Złożenie oferty
2Wykonawca jest uprawniony
do występowania w obrocie
prawnym
3Wykonawca potwierdza, że nie
podlega wykluczeniu
4Zawarcie umowy na zasadach
określonych w istotnych jej
postanowieniach
5Wykonawca spełnia warunki
6Wykonawca spełnia warunki
7Wykonawca spełnia warunki
8Wykonawca spełnia warunki
9Wykonawca spełnia warunki
10Wykonawca spełnia warunki
Nazwa dokumentów oraz ich cechy
Przygotowanie kosztorysu ofertowego na bazie przedmiaru robót (załącznik
nr 1 do SIWZ ), projektu technicznego ( załącznik nr 2 do SIWZ ) plus
dołączenie dokumentów, o których mowa w paragrafie 9 pkt 2 - 10
Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o Wypisie
z Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę
składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w
dokument musi być złożony przez każdy podmiot
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków oraz składek na
ubezpieczenie społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy
podmiot, chyba, że dokument opiewa na wszystkich przedsiębiorców
Istotne postanowienia umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ ). W przypadku,
gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot
Oświadczenie o ilości osób przeznaczonych do realizacji zadania z
wyszczególnieniem ich kwalifikacji zawodowych i okresu zatrudnienia, który
nie może być krótszy niż do dnia 31.05.2024r.
Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00PLN.
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi mieć ważność co najmniej do
dnia 31.05.2024r. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany
przez każdy podmiot W przypadku upłynięcia ważności polisy przed datą
31.05.2024r. ,Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o dostarczeniu
kopi kontynuacji polisy na cały okres w terminie 7 dni od daty jej podpisania.
Obowiązek dostarczenia Zamawiającemu kopi polisy ciąży na wykonawcy do
dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji.
Oświadczenie, że Wykonawca nie jest postawiony w stan likwidacji, albo nie
toczy się przeciwko niemu postępowanie układowe lub upadłościowe
Oświadczenie, że Wykonawca nie był karany za przestępstwa umyślne
i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu żadne
postępowanie sądowe lub prokuratorskie związane z prowadzoną działalnością
gospodarczą
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej
zdolności do czynności prawnych
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania przetargowego, zgodnie
z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych
2. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji cenowych z oferentami.
5§11. Oferty zamienne oraz wycofanie ofert
1. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty przed datą zawarcia umowy jeżeli
oświadczenie o zmianie zostało złożone Zamawiającemu przed wysłaniem przez niego
oświadczenia o przyjęciu oferty. Dopuszcza się złożenie oświadczenia droga elektroniczną. Zapisy
§8 SIWZ stosuje się odpowiednio.
2. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed datą zawarcia umowy, jeżeli oświadczenie
o wycofaniu zostało złożone Zamawiającemu przed wysłaniem przez niego oświadczenia
o przyjęciu oferty. Dopuszcza się złożenie oferty droga elektroniczną.
3. Wykonawca nie może wycofać złożonej przez siebie oferty, jeżeli wynika to z jej treści lub
określono w niej termin przyjęcia.
§12. Sposób postępowania z ofertami złożonymi po terminie
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
§13. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ V
Wadium, składanie i ocena ofert
§ 14. Wadium
1. Warunkiem dopuszczenia oferty jest wpłacenie przez Wykonawcę w terminie do dnia
15.04.2024r. do godziny 13.00 wadium w wysokości 2.000,00 zł.
2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto : 76 1050 1100 1000 0090 3065 1294
3. Za termin wpływu środków uważa się dzień i godzinę zasilenia konta bankowego
Zamawiającego.
4. W stosunku do oferenta, którego oferta nie została wybrana przez komisję przetargową,
wadium jest zwracane przelewem na wskazane konto w terminie do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia
postępowania przetargowego.
5. W stosunku do oferenta, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wadium zostanie
zwrócone w terminie do 7 dni przelewem na wskazane konto od dnia protokolarnego
bezusterkowego odbioru całości robót.
6§17. Ogłoszenie wyników postępowania
Zawiadomienie o wyborze oferty - określające nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano zostanie niezwłocznie doręczone wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
ROZDZIAŁ VI
Umowa
§18. Termin i miejsce zawarcia umowy
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia - w terminie nie krótszym
niż 3 dni od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem
terminu związania ofertą.
2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
§19. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
umowy
1. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania faktury. Rozliczenia między Zamawiającym,
a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
2. Zatrzymanie przez Zamawiającego wadium do momentu bez usterkowego odbioru całości
prac objętych przedmiotem umowy (kaucja należnego wykonania robót).
3. Zatrzymanie przez Zamawiającego kwoty stanowiącej 1,5 % wartości netto zamówienia na
pokrycie ewentualnych roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji (kaucja gwarancyjna).
4. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SIWZ.

Uwagi:
§10. Opis kryteriów i ich znaczenie
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
Kryterium
Znaczenie w %
Cena
100%

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.