Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i restauracja elementów drewnianych oraz obrazów z ołtarza głównego w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i restauracja elementów drewnianych oraz obrazów z ołtarza głównego w kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa
ul. Opolska 14
46-112 Świerczów
powiat: namysłowski
tel: +48 774 19 61 32
swierczow@archidiecezja.wroc.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Świerczów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: +48 774 19 61 3
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE
w sprawie zamówienia na realizację inwestycji pn:
Konserwacja i restauracja elementów drewnianych oraz obrazów z ołtarza głównego w kościele filialnym p.w. św. Jadwigi w Dąbrowie.
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restauracja drewnianych obrazów z ołtarza głównego w kościele filialnym p.w. św. Jadwigi w Dąbrowie. Kościół jest wpisany do rejestru zabytków województwa opolskiego prowadzonego przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod numerem 400/66 z dnia 02.03.1966 r. Nieruchomość stanowi własność Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Świerczowie.
W ramach prac konserwatorskich zaplanowano konserwację i restaurację elementów drewnianych ołtarza głównego oraz konserwację i restaurację obrazów z ołtarza głównego.
Szczegóły wykonania prac zawarte są w programie prac konserwatorskich i restauratorskich stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego postępowania zakupowego oraz w harmonogramie prowadzenia prac stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego postępowania zakupowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 82/R/2021 z dnia 30.12.2021 r. (wraz z: decyzją nr 20/R/2022 z dnia 14.12.2022 r., decyzją nr 16/R/2023 z dnia 23.11.2022 r. oraz postanowieniem nr 32/R/2023 z dnia 06.12.2023 r. -sprostowanie daty w decyzji 16/R/2023), programem prac konserwatorskich i restauratorskich, harmonogramem prowadzenia prac, obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów oraz w sposób nie zakłócający pracy kościoła.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji -60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze postępowaniem zakupowym.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postępowaniu zakupowym i ofercie.
Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do postępowania zakupowego.

Otwarcie ofert: 9. Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.04.2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. Termin i sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.04.2024 r. do godz. 10:00.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym) w siedzibie parafii (adres
wskazany w pkt 1 niniejszego postępowania)
albo
listownie na adres wskazany w pkt 1.
Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- Oferta: ,,Konserwacja i restauracja elementów drewnianych oraz obrazów z ołtarza głównego w kościele filialnym p.w. św. Jadwigi w Dąbrowie".

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia:
Do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia
1) Zamawiający realizuje inwestycję p.n.: ,,Konserwacja i restauracja elementów drewnianych oraz obrazów z ołtarza głównego w kościele filialnym p.w. św. Jadwigi w Dąbrowie", na którą została przyznana dotacja z budżetu Powiatu Namysłowskiego dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład {uchwała Rady Powiatu Namysłowskiego LVI/402/2024 Rady powiatu Namysłowskiego z dnia 24.01.2024 r. w sprawie przyznania dotacji celowej z budżetu Powiatu Namysłowskiego na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków na terenie Powiatu Namysłowskiego dla Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Świerczowie).
2) Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania zakupowego, do którego ustawa Prawo zamówień publicznych nie znajduje zastosowania.
RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD:
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW
3) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane - gdy nie zostanie udzielona promesa.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją złożonych ofert przez Wykonawców.
5) W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść postępowania zakupowego.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
7) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego postępowania zakupowego.
8) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9) Zamawiający może rozstrzygnąć postępowanie, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu, jeżeli nie wystąpią przesłanki do unieważnienia postępowania.
5. Warunki udziału w postępowaniu zakupowym.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu zakupowym musi wykazać:
1. Posiadanie odpowiedniego doświadczenia: tj. przeprowadzanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 (dwóch) zamówień o wartości minimum
20.000,00 zł brutto każde, polegających na prowadzeniu podobnych prac na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków
2. Dysponowanie osobą/osobami posiadającą/pos jadającym i kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich
zgodnie z art. 37a ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3. Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
6. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę i potwierdzających spełnienie
warunków udziału w postępowaniu
Dokumenty stanowiące ofertę i potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 1 do niniejszego postępowania zakupowego.
2. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
4. Uprawnienia osoby/osób posiadającej/posiadających* kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich zgodnie z art. 37a ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę Gęśli dotyczy)*.
W oryginale należy złożyć:
- wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego postępowania),
- pełnomocnictwo.
W kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć:
- polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
- uprawnienia osoby/osób posiadającej/posiadających* kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich zgodnie z art. 37a ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
7. Odrzucenie oferty
Oferta zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie podlegała ocenie,
gdy:
- będzie zawierała braki w zakresie istotnych informacji,
- będzie niekompletna - nie będzie zawierała wymaganych dokumentów,
- zaoferowany okres gwarancji będzie krótszy od wymaganego,
- termin związania ofertą będzie krótszy od wymaganego,
- polisa ubezpieczeniowa będzie opiewała na niższą kwotę,
- nie wykaże posiadanego doświadczenia: tj. przeprowadzania w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 (dwóch) zamówień o wartości minimum
20.000,00 zł brutto, polegających na prowadzeniu podobnych prac na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,
- nie wykaże dysponowania osobą/osobami posiadającą/posiadającymi* kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich zgodnie z art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
- będzie podpisana przez nieupoważnioną osobę,
- Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. póz. 835 z późn. zmianami),
- Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę w postępowaniu,
- oferta zostanie złożona po terminie.
- oferta nie zostanie złożona na formularzu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego postępowania.
- Wykonawca jest jako podmiot powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
s uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
10. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z formularzami stanowiącymi załączniki do niniejszego postępowania.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby władna/władne do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wskazaną/wskazane w publicznym rejestrze
(CEIDG albo KRS), albo osobę/osoby upoważnioną/upoważnlone do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby władna/władne do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wskazaną/wskazane w publicznym rejestrze (CEiDG albo KRS).
Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
11. Termin związania ofertą
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Kryteria oceny ofert i opis sposobu ich obliczania
Cena -100%.
Wykonawca w formularzu oferty musi wskazać cenę, zawierającą wszystkie koszty (pośrednie i bezpośrednie) wykonania inwestycji, z podziałem na kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zawarte w postępowaniu zakupowym.
Ocena punktowa = (najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, złoży oferty za tą samą cenę, zostaną poproszeni do złożenia ofert dodatkowych.
13. Rozstrzyganie sporów
W przypadku zaistnienia pomiędzy stronami sporów o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony zobowiązują się do podjęcia próby ich rozwiązania w drodze mediacji lub innych polubownych
rozwiązań sporów przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązania sporu

Kontakt:
15. Dane kontaktowe Zamawiającego
Ks. Krzysztof Szczeciński - Proboszcz,
email: swierczow@archidiecezja.wroc.pl, tel. +48 77 419 61 32.
Anna Piaskowska - Starostwo Powiatowe w Namysłowie - Wydział Inwestycji,
Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, e-mail: zamowienia@namyslow.pl,
tel 77 4103695 wew. 210.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.