Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja techniczna i estetyczna obrazów olejnych wraz z drewnianymi ramami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja techniczna i estetyczna obrazów olejnych wraz z drewnianymi ramami

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego
Przybysławice 27
27-530 Ożarów
powiat: opatowski
Tel. 576966810
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ożarów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 576966810
Termin składania ofert: 2024-04-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2024 z dnia 20.03.2024 r.
TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Konserwacja techniczna i estetyczna 14 obrazów olejnych na płótnie-Stacji Drogi Krzyżowej z II poł. XVIII w. wraz z drewnianymi ramami z wnętrza kościoła parafialnego pw. Przemienienia Pańskiego w Przybysławicach (gm. Ożarów, woj. świętokrzyskie), 27-530 Ożarów w ramach inwestycji pn. ,,Konserwacja zabytkowych obrazów w kościele parafialnym w Przybysławicach." dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład nr RPOZ/2022/7676/PoIskiLad
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie konserwacji technicznej i estetycznej 14 obrazów olejnych na płótnie-Stacji Drogi Krzyżowej z II poł. XVIII w. wraz z drewnianymi ramami z wnętrza kościoła parafialnego pw. Przemienienia Pańskiego w Przybysławicach. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w programie prac konserwatorskich stanowiącym załącznik do postępowania zakupowego.
1.1 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
5.1. wykonania prac konserwatorskich określonych w programie prac konserwatorskich w zakresie (wskazanym we wniosku o dotację).
5.2. przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu prac
5.3. utrzymania należytego porządku na terenie prowadzenia prac konserwatorskich i przestrzegania przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,
5.4. uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
1.2Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta. Zaproponowane materiały muszą uzyskać akceptację Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oddział Sandomierz.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 21.04.2024 r. do godz. 11.00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
1. w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw.
Przemienienia PańskiegoPrzybysławice 27, 27-530 Ożarów

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin zakończenia rzeczowej realizacji zamówienia: do 30.04.2025r. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą: do 60 dni od wyboru wykonawcy. Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 30.05.2024 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w warunkach zmiany umowy,
MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przybysławice 27, 27-530 Ożarów, działka nr 248/2, obręb Przybysławice, gmina Ożarów, lub pracownia konserwatorska wykonawcy.

Wymagania:
2. Okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia min. 60 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na wykonane prace, objęte niniejszym zamówieniem. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. W okresie gwarancji i rękojmi na wykonane prace konserwatorskie Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy.
3. Odbiór robót (częściowy i ostateczny lub tylko ostateczny) dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy z udziałem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oddział Sandomierz.
4.Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym .Nieruchomość,której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w Przybysławice 27, 27-530Ożarów, działka nr 248/2, obręb Przybysławice, gmina Ożarów.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom.

CEL ZAMÓWIENIA
Głównym założeniem jest wykonanie prac konserwatorsko - restauratorskich mających na celu przywrócenie obiektom pierwotnych walorów estetycznych, związanych z założeniami programu konserwatorskiego dla ww. prac.
Lokalizacja obiektu: Przybysławice 27, 27-530Ożarów, gmina Ożarów SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy www.ozarow.pl,
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1650 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605z późn. zm.).
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Przed przystąpieniem do prac wszystkie prace restauratorskie i konserwatorskie zostaną uzgodnione z konserwatorem zabytków.
c. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia tj. wykonywali prace konserwatorskie w podobnym zakresie prac.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie wykazu powierzchni odnowionych obrazów. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
d. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia do kierowania lub samodzielnego wykonywania prac - zgodnie z art. 37a ustl i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia.(posiadającą co najmniej 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków) Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia* Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
f. Zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi óOmiesięcy od dnia odbioru końcowego.
Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie.
g. Dysponują pracownią konserwatorską oraz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieł sztuki.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
MINIMALNY ZAKRES OFERTY
- pełna nazwa i adres oferenta;
- cena ryczałtowa brutto;
- data sporządzenia oferty;
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- dokument potwierdzający kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z art. 37a ustl i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.
Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia. Kancelaria parafialna czynna jest: - w dni powszednie od 16:00 do 18.00
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lab kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów łub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem pkt. 2, pkt. 3, pkt. 4 ipkt. 6,
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego z poniższych powodów:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia uzasadnionych i adekwatnych przyczyn do zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia wynikających z wprowadzonych zmian do wniosku o dofinansowanie inwestycji;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- wystąpienia odmowy lub wydłużenia terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
- wystąpienia przyczyn związanych z procedurami rozliczenia dofinansowania inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w sytuacjach wskazanych w pkt. 2, w sytuacjach niezależnych od wykonawcy np. z powodu niesprzyjających warunków pogodowych, gdyby dalsza realizacja prac budowlanych mogła spowodować niekorzystne dla obiektu konsekwencje, w sytuacji przedłużających się procedur związanych z niezbędnymi pozwoleniami, w sytuacjach związanych z koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej wymagają dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, innych sytuacji uzasadnionych protokołem konieczności.
4. Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych.
5. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 2, pkt. 3 i pkt.4 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.
6. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 2, pkt. 3, i pkt. 4 wymagają zgody obydwu stron umowy i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 60 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
10. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
11. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
12. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
13. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
15. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
16. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
17. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
18. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego z udziałem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oddział Sandomierz.
19. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
20. Przyjmuje się, że robotami zamiennymi są roboty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, przewidziane do wykonania wg odpowiedniej technologii i z konkretnych materiałów i urządzeń, lecz za zgodą zamawiającego wykonane w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń.
21. Ewentualne roboty dodatkowe, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia mogą być przedmiotem zmiany wartości umowy, co zostało dokładnie opisane w pkt. ,,Warunki zmiany umowy" niniejszego zapytania ofertowego.
22. Przez zamówienie dodatkowe należy rozumieć takie zamówienie, które nie zostało ujęte w opisie przedmiotu zamówienia określający przedmiot zamówienia podstawowego oraz objęte treścią zapytania ofertowego a jego wykonanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowości całego zamówienia, a Wykonawca nie był w stanie ich przewidzieć, z zastrzeżeniem pkt. 23 i 24. Zakres wskazanych robót musi wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót, natomiast warunki udzjelenia zamówienia muszą być równoważne do warunków zamówienia podstawowego.
23. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że Wykonawca robót dysponując opis przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu
wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
24. Wszelkie ewentualne kosztorysy wykonywane w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy.
25. Zapłata wynagrodzenia:
25. 1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto wynikającego ze złożonej oferty. 25.2.Zaliczka zostanie wypłacona na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od przekazania placu budowy. Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zaliczki wystawi fakturę VAT/rachunek na kwotę obejmującą otrzymaną zaliczkę.
25.3.Zaliczka wypłacona Wykonawcy zostanie rozliczona poprzez pomniejszenie wartości faktury końcowej Wykonawcy o kwotę zaliczki udzielonej Wykonawcy. 25.4.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, w wysokości wynikającej z rozliczenia zaliczki, o którym mowa w pkt. 25.3, płatne będzie po:
1) protokolarnym odbiorze końcowym robót,
2) przedstawieniu dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w pkt. 26, biorącym udział w realizacji odebranych robót budowlanych,
3) wystawieniu faktury / rachunku przez Wykonawcę.
25.5.Wykonawca zapewni finansowanie Inwestycji w części niepokrytej zaliczką (udziałem własnym Zamawiającego), na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
25.6.Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
26. Jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, to mają zastosowanie następujące postanowienia:
1) Podział wynagrodzenia dla poszczególnych podwykonawców będzie przedmiotem rozliczeń pomiędzy nimi a Wykonawcą.
2) Za działania i zaniedbania podwykonawców, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego jak za postępowanie własne.
wypłata środków z Promesy nastąpi po zakończeniu prac w ramach realizacji Inwestycji:
a) pierwsza transza w całości po zakończeniu całości robót pomniejszonej o kwotę wypłaconą w zaliczce,
LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Oferta zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokument potwierdzający kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z art. 37a ustl i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Uwagi:
KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
Kryteria oceny ofert to:
o Cena-80%
o Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich - 20% Cena
1. Wykonawca określi cenę oferty w Formularzu oferty.
2. Wykonawca musi podać cenę oferty w PLN.
3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we Wzorze Umowy, oraz musi zawierać wszelkie opłaty publicznoprawne oraz podatek VAT.
4. Cena oferty podana przez Wykonawcę będzie stała przez okres realizacji Umowy i nie będzie mogła podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze Umowy).
5. Cena oferty powinna być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Oceniana będzie cena brutto oferty. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Najniższa cena
------------------------------------x 100 pkt x waga kryterium
Cena badanej oferty
Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich
1. Wykonawca wskaże w Formularzu oferty doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy wykonaniu kompleksowej konserwacji obrazów sztalugowych, polichromii ściennych, drewnianych ołtarzy w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, osoby która będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich (musi to być ta sama osoba, którą wykonawca wskaże jako spełniającą warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 5.4 ppkt a).
2. Doświadczenie będzie wyrażone w powierzchni obrazów sztalugowych przy konserwacji/restauracji których osoba ta, pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich.
3. Powierzchnia obrazów powinna być wyrażona w metrach kwadratowych (m2) z dokładnością do pełnego metra kwadratowego. W przypadku podania przez wykonawcę powierzchni w niepełnych metrach kwadratowych zamawiający do oceny przyjmie powierzchnię zaokrągloną w dół do pełnego metra kwadratowego.
4. Jeżeli wykonawca nie wskaże doświadczenia osoby, o której mowa w pkt 1 w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy wykonaniu kompleksowej konserwacji, drewnianych, polichromowanych i złoconych ołtarzy w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, oferta otrzyma 0 pkt.
5. W przypadku podania przez wykonawcę powierzchni większej niż 100 m2 do punktacji zostanie podstawiona wartość 100 m2.
6. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Powierzchnia obrazów z badanej oferty
-----------------------------------------------------------------------x 100 pkt x waga kryterium
Najmniejsza powierzchnia obrazów
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie
ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Wnioskodawcy: www.ozarow.pl.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Marek Łuszczyński - Proboszcz Parafii
Tel. 576966810

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.