Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie nowych miejsc postojowych oraz naprawa uskoków drogi dojazdowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie nowych miejsc postojowych oraz naprawa uskoków drogi dojazdowej

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2
Al. Jana Pawła II 7
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
tel. (32) 47-84-507, tel. (32) 47-84-561, (32) 47-84-548
zp@wss2.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (32) 47-84-507,
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ll. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zamówienie pn: Wykonanie nowych miejsc postojowych oraz naprawa uskoków drogi dojazdowej.
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do Formularza oferty tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 2 do Formularza oferty, oraz Mapka poglądowa, stanowiąca Załącznik nr 2a do Formularza oferty.

CPV: 45.00.00.00-7

Dokument nr: BZP.38.383-6.24

Składanie ofert:
VI. OPIS SPOSOBU ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 28.03.2024r. do godz. 10:00
w jeden z następujących sposobów:

*Zamawiający dopuszcza 30 lub 60 dni

1) w formie elektronicznej z podpisem Wykonawcy (oferta nie podpisana zostanie odrzucona)
przesłać na adres e-mail: zp@wss2.pl;
2) w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój, I p, Sekretariat (koperta zaklejona, opisana: Procedura do 130 000,00 zł BZP.38.383-6.24)- nie otwierać przed 28.03.2024r. godz. 10:00). Zaleca się, aby oferta w wersji papierowej została spięta (zszyta, zbindowana) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający przekaże plac budowy wybranemu Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od daty obustronnego podpisania umowy.

Wymagania:
IV. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Należność za wykonywaną usługę płatna będzie w terminie 30 lub 60 dni ? dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Vat lub rachunku do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej na adres Szpitala lub elektronicznie na adres: szpital@wss2.pl. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Wykonawca zobowiązany jest podać na fakturze numer umowy.
3. Terminy zapłaty uważa się za dotrzymane przez Zamawiającego, jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie obciążony kwotą należną Wykonawcy najpóźniej w ostatnim dniu terminu płatności.

V. INNE WYMAGANIA: (jeżeli dotyczy)
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na materiały i wykonawstwo - 36 m-cy od dnia podpisania protokołu bezusterkowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Cena podana w ofercie ma być wyrażona cyfrowo i słownie oraz obejmować całość zamówienia.
3. Oferta winna być napisana w języku polskim, czytelnie.
4. Oferty złożone po terminie lub oferty złożone w innej formie niż określone w Rozdziale VI pkt. 1 ppkt 1) - 2) zostaną odrzucone.

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: naprawie dróg, ulic, chodników lub/i utworzeniu miejsc postojowych oraz załączy dowody, że w/w robota budowlana została wykonana należycie.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. VII. ust. 1. Formularza oferty, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.

VIII. OFERTA MA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ELEMENTY:
1. Dołączoną część A i wypełnioną część B Formularza oferty.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy).
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane ? sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do Formularza oferty oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie
(w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego podobne roboty budowlane zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w poświadczenia).

UWAGA:
Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ? o ile dotyczy.
6. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia składają łącznie.
7. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 1, składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY W SKŁADANEJ PROPOZYCJI CENOWEJ:
1. W cenie oferty winny zawierać się wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. W Formularzu oferty należy podać cenę oferty: wartość netto i wartość brutto.

X. KRYTERIUM OCENY OFERT:

1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zgodnie z następującym kryterium:
,,Łączna cena ofertowa brutto" - C
? Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga [%]
Liczba punktów
Sposób oceny wg wzoru
,,Łączna cena ofertowa brutto" - C

100%

100
Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 100% x 100
Cena badanej oferty
RAZEM
100%
100

2. Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty
i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

Kontakt:
XI. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU W SPRAWACH:
a) merytorycznych jest:
- ze strony Zamawiającego: Tomasz Ważny - Kierownik Działu Obsługi Technicznej tel. (32) 47-84-507 e-mail: twazny@wss2.pl
b) formalno- prawnych jest:
- ze strony Zamawiającego: Magdalena Kozak- Kierownik Biura Zamówień tel. (32) 47-84-561
e-mail: mkozak@wss2.pl
- Elwira Horak - Referent ds. Zamówień Publicznych. (32) 47-84-548 e-mail: ehorak@wss2.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.