Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa poprawa bezpieczeństwa i komunikacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa poprawa bezpieczeństwa i komunikacji

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pcim
-
32-432 Pcim
powiat: myślenicki
122748050
info@pcim.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim
Województwo: małopolskie
Miasto: Pcim
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 122748050
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kompleksowa poprawa bezpieczeństwa i komunikacji na terenie Gminy Pcim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Kompleksowa poprawa bezpieczeństwa i komunikacji na terenie Gminy Pcim
droga wewnętrzna Stróża Niwa dł. 370 mb
droga gminna K540357 Stróża Zarębki - Mleczkowo dł. 370 mb
droga wewnętrzna Stróża Jamrozówka dł. 240mb
droga wewnętrzna Pcim Gojsce dł. 400 mb
droga wewnętrzna Stróża Balowo - II etap dł. 90 mb
droga gminna 540465K Stróża Kowalowo dł. 230 mb
droga wewnętrzna Pcim Chałupniki Korzeniowscy dł. 120 mb
Część 2: Kompleksowa poprawa bezpieczeństwa i komunikacji na terenie Gminy Pcim
droga wewnętrzna Pcim Chałupniki dł. 130 mb
droga wewnętrzna Pcim Gracze dł. 160 mb
droga wewnętrzna Pcim Marchówka Spórny dł. 200 mb
droga wewnętrzna Pcim Marchówka dł. 150 mb
droga wewnętrzna Stróża Żabowo dł.200 mb

CPV: 45233224-5

Dokument nr: 2024/BZP 00253286, GKiI.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Monika Kolbiarz tel. 12 2748 050; Stanisław Topa tel. 12 2748 050 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
:https://platformazakupowa.pl W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl
poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana
do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty
elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@pcim.pl Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty".
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub
jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WójtGminy Pcim, Pcim 563, 32-432
Pcim, tel. 12 274 80 50.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych tel. 500 512 636 email: mail: ido@pcim.pl 3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp oraz odpowiednie
organy kontrole w zakresieich kompetencji;5.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane te mogą byćprzechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983
r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej
ustawy.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy PZP;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania) - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo doograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;9. nie przysługuje Pani/Panu:- prawo do usunięcia
danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych;- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
nazamawiającym.10. Ponadto Zamawiający informuje, iż:- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.
1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, którejdane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu;- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: Oferta winna być złożona przy użyciu środków komunikacjielektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.