Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pochodzącego z bieżącej produkcji do...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pochodzącego z bieżącej produkcji do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie ESWIP
ul. Parkowa 1
10-233 Olsztyn
powiat: Olsztyn
Telefon: 89 523 73 45, 89 519 03 44
a.nadgrabska@eswip.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 89 523 73 4
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis usługi/dostawy/robót
Nazwa
usługi/dostawy/robót: Zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pochodzącego z bieżącej produkcji do
Ośrodka Wychowania Przedszkolnego stanowiącego część Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Orzynach
Szczegółowy opis
usługi/dostawy/robót: Wykaz zakupu i dostawy fabrycznie nowego wyposażenia, uwzględniający rodzaj
i ilość stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość zakresów
zawartych w rozeznaniu (zakresy od 1 do 4).
Wszystkie wyroby powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na
dany wyrób nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne
certyfikaty/atesty bezpieczeństwa.
Realizator projektu dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu, aby
oferowany towar był równoważny lub lepszy jakościowo i funkcjonalnie z przedstawionym
w wykazie.
Realizator projektu wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem
zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt
własny i ryzyko, w godz.ch i dniach pracy wskazanych przez Realizatora projekt, do
siedziby partnera projektu - Ośrodek Wychowania Przedszkolnego w Orzynach.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wyposażenia zgodnego lub równoważnego
pod względem jakości (lub lepszego), estetyki, funkcjonalności
i bezpieczeństwa z opisem zawartym w wykazie.
Realizator projektu wymaga od wykonawcy aby wszystkie produkty wymienione
w zamówieniu posiadały stosowną gwarancję na okres min. 24 miesięcy,
lub dłuższej jeśli producent określił dłuższy.

Dokument nr: 5/PP/ROZ/2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (scan), wysłanej e-mailem na adres:
oferty
a.nadgrabska@eswip.pl
lub osobiście/pocztą tradycyjną w biurze projektu na adres:
Stowarzyszenie ESWIP, Biuro w Olsztynie,
ul. Parkowa 1/lok.8 10-233 Olsztyn.
Oferty należy złożyć do dnia 28.03.2024 do godz. 15:00.
Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce wykonania
usługi/dostawy/robót:
Gmina Dźwierzuty
Miejscowość: Orzyny 31B, 12-120 Dźwierzuty
Budynek Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Orzynach
Okres realizacji
usługi/dostawy/robót:
do dnia 12.05.2024 r.

Wymagania:
Wymagania:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować adekwatnym do zamówienia
potencjałem technicznym, umożliwiającym przeprowadzenie zamówienia
(załącznik nr 2 Formularz Ofertowy)
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy
lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy
upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być
podpisane przez wszystkie te osoby.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z
dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika
wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty
należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego
pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego rozeznania powinny zostać wypełnione
przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę
w formie zgodnej z niniejszym rozeznaniem.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca w toku rozeznania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego
zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie
Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego
zamówienia.
Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN.
Wykonawca rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/ rachunku.
Po przeprowadzeniu rozeznania cenowego Realizator projektu podpisze z Wykonawcą
umowę, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Rozeznania cenowego.
W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Realizatorem Projektu ,
możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą.
O terminie i sposobie zawarcia umowy Realizator Projektu powiadomi Wykonawcę
drogą e-mailową w terminie do 10 dni roboczych liczonych od dnia ostatecznej
możliwości złożenia ofert.
Zawartość oferty:
Kompletna oferta musi zawierać:
? wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 2)
? Wypełniony załącznik nr 3 - Wycena zakupu i dostawy fabrycznie nowego
wyposażenia
? Oświadczenie RODO (załącznik nr 4)
? Dokument określający status prawny Wykonawcy (wypis z Krajowego Rejestru
Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
? ewentualne pełnomocnictwa.
Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów
lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Inne:
Realizator projektu zastrzega sobie możliwość unieważnienia rozeznania cenowego bez
podania przyczyny.
Realizator projektu zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Rozeznania
cenowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja
o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści opublikowana na stronie www.eswip.pl

Uwagi:
RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie ESWIP adres:
ul. Związku Jaszczurczego 17, 82-300 Elbląg, tel. 55 236 27 16, 55 235 33 88,
email: eswip@eswip.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszych rozeznaniem cenowym
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja rozeznania cenowego w oparciu o stosowne
przepisy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 4 Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r.
ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności,
Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego,
Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz
na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa
Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i
Polityki Wizowej przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po
złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne
wydatki dotyczącego zakończenia Projektu;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.