łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją sanitarną |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Olsztyn Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn powiat: częstochowski 34 328 50 76, faks 34 328 50 57 sekretariat@olsztyn-jurajski.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 34 328 50 76, faks 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją sanitarną w miejscowości Olsztyn Ul. Bukowa Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej wraz kanalizacją sanitarną w miejscowości Olsztyn Ul. Bukowa. 2. Zadanie podzielone jest na 2 części: Część I: Budowa kanalizacji sanitarnej w Olsztynie Ul. Bukowa Przed przystąpieniem do robót należy wyciąć wszystkie kolidujące z inwestycją drzewa i krzewy (inwentaryzacja drzewostanu znajduje się w projekcie drogowym). Kanalizację sanitarną należy wykonać w zieleńcu projektowanej drogi gminnej ulicy Bukowej oraz w istniejącym chodniku w pasie drogi powiatowej Ul. Mstowskiej. Całkowita długość kanału sanitarnego wynosi 578,10 m. Na długości 527,70 m kanał sanitarny należy wykonać z rur PCV-U grubościennych fi 200x5,9mm natomiast na długości L=50,40 m ze względu na nieduże zagłębienie z rur kamionkowych. Dodatkowo w ramach realizacji zamówienia należy wykonać: - przyłącza kanalizacyjne z rur PCV fi 160x4,7 mm zakończone studzienkami. - sięgacze kanalizacyjne z rur PCV fi 160x4,7mm. Sięgacze należy zakorkować. Na kanale sanitarnym należy zamontować studnie kanalizacyjne o średnicy DN 1200 mm z kręgów betonowych łączonych na uszczelki gumowe. Wszystkie studnie należy wyposażyć we włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego. Istniejący chodnik wzdłuż Ul. Mstowskiej po ułożeniu kanalizacji sanitarnej i włączeniu jej do istniejącej kanalizacji należy odtworzyć do stanu pierwotnego. W związku, iż głębokość projektowanego kanału jest uwarunkowana ukształtowaniem terenu, jak również głębokością włączenia w istniejącą studnię kanalizacyjną w Ul. Mstowskiej projektowane przyłączą i sięgacze mogą kolidować z istniejąca siecią wodociągową. Dlatego też w trakcie wykonywania prac budowlanych należy przewidzieć przełożenie istniejącego wodociągu na taką głębokość, która nie będzie kolidować z sięgaczami kanalizacji sanitarnej. O zgodę na przebudowę istniejącego wodociągu należy zwrócić się do eksploatatora sieci. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne. 4. Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p. z. p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p. z. p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie ,,lub równoważne", to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". 5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 p. z. p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p. z. p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy. 7. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. 9. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenów, których dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji pomocnych przy sporządzeniu oferty. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej wraz kanalizacją sanitarną w miejscowości Olsztyn Ul. Bukowa. 2. Zadanie podzielone jest na 2 części: Część II: Budowa drogi gminnej położonej w miejscowości Olsztyn Ul. Bukowa. W ramach II części zamówienia należy wykonać drogę wraz z systemem odwodnienia, oświetleniem drogowym oraz oznakowanie zgodnie ze stałą organizacją ruchu. Budowana droga jest drogą o klasie technicznej ,,Z" zbiorczą o długości 584,88 m. Charakterystyka zadania: - droga z jedną jezdnią i dwoma pasami ruchu, w dwóch kierunkach; - szerokość drogi 6m, spadek poprzeczny dwustronny 2% -owy; - chodnik szerokości 2m, spadek poprzeczny jednostronny 2% -owy; - wlot do drogi powiatowej nr 1043S jako czwarty wlot skrzyżowania, na włączeniu przewidziano wykonanie łuków o promieniach równych 8 m; - przebudowa wlotu drogi powiatowej nr 1045S, na włączeniu przewidziano wykonanie łuków o promieniach równych 8m; - odtworzenie wszystkich istniejących zjazdów indywidualnych oraz publicznych; - dojścia do wszystkich istniejących furtek; - spadki poprzeczne oraz podłużne dostosowane zostały tak aby nie zakłócać stosunków wodnych; - odwodnienie należy realizować w postaci wpustów deszczowych, które odprowadzać będą wodę do studni chłonnych o średnicy 1200 mm i głębokości 4 m. Studnie połączone zostaną rurami drenarskimi o średnicy 350mm. - kanał technologiczny. Profil podstawowy KTu składa się z jednej rury osłonowej, trzech rur światłowodowych i jednej prefabrykowanej wiązki mikrorur; - rury osłonowe powinny posiadać średnice zewnętrzną min. 110mm, - rury światłowodowe średnicę zewnętrzną 40mm i grubość ścianki min 3,7mm oraz prefabrykowana wiązka mikrorur 7-miu rur o średnicy zewnętrznej 12mm, grubości ścianki 1mm, instalowana w osłonie o średnicy 41mm. - W miejscach gdzie kanał przechodzi pod jezdnią drogi powiatowej przewidziano zastosowaniu profilu KTp, czyli zastosowanie dodatkowej rury osłonowej. Projektowana konstrukcja jezdni ulicy Bukowej: - Jezdnia (1) ulicy Bukowej warstwa ścieralna, beton asfaltowy - 4cm warstwa wiążąca, beton asfaltowy - 8cm podbudowa pomocnicza - kruszywo stab. mech. o uziarnieniu 0-31,5mm - 20cm wymiana gruntu na grunt niewysadzinowy - gr zmienna od 25 do 60cm - Chodnik (2) warstwa ścieralna, kostka betonowa - 8 cm podsypka piaskowo - cementowa- 3cm podbudowa pomocnicza - kruszywo stab. mech. o uziarnieniu 0-31,5mm - 15cm wymiana gruntu na grunt niewysadzinowy - gr zmienna od 15 do 35 cm - ścieżka rowerowa (3) warstwa ścieralna, beton asfaltowy - 4cm warstwa wiążąca, beton asfaltowy - 4cm podbudowa pomocnicza - kruszywo stab. mech. o uziarnieniu 0-31,5mm - 15cm wymiana gruntu na grunt niewysadzinowy- gr. zmienna od 20 do 30 cm - Zjazdy (4) warstwa ścieralna, kostka betonowa - 8 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 - 3cm podbudowa pomocnicza - kruszywo stab. mech. o uziarnieniu 0-31,5mm - 20cm wymiana gruntu na grunt niewysadzinowy- gr zmienna od 20 do 40 cm - Zieleniec (5) warstwa ziemi urodzajnej obsiana traw - gr. 10 cm Zestawienie nawierzchni do wykonania: RODZAJ NAWIERZCHNI POWIERZCHNIA [m2] Nawierzchnia jezdni bitumiczna: 3565,35m2 Nawierzchnia ścieżki rowerowej bitumiczna: 1218,30m2 Nawierzchnia chodniki z kostki betonowej: 1142,98m2 Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej: 471,85m2 Zieleniec: 5302,68m2 W ramach budowy oświetlenia należy wykonać: - zasilanie szafki sterowania oświetleniem z zestawu złączowo-pomiarowego , którego realizacja zostanie wykonana przez Tauron Dystrybucja S.A., kablem 4x35mm^2 w osłonie o średnicy 50mm z polietylenu wysokiej gęstości posiadających karbowaną ściankę zewnętrzną i gładką ściankę wewnętrzną oraz wysoką sztywność obwodową , (Dwuścienne karbowane rury, ze złączką wodoszczelną ) lub innych o nie gorszych parametrach technicznych i układanie w wykopie. - montaż fundamentów betonowych prefabrykowanych typowych dla słupa oświetleniowego lub ich zamienników o równoważnych parametrach technicznych - montaż aluminiowych anodowanych słupów wnękowych o przekroju kołowym o stałej zbieżności o wysokości 7,5m z wysięgnikiem pojedynczym podwyższającym słup o 0,5m i długości 0,5m oraz słupów o wysokości 6,0m bez wysięgnika. Słup przystosowany do montażu na prefabrykowanym fundamencie. Słup wyposażony w izolowaną tabliczkę bezpiecznikową . - montaż szafki sterowania oświetleniem - montaż przewodów kabelkowych 2x2,5mm2;750V w rurce karbowanej o średnicy 22mm w latarniach; - kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8m i szerokości do 0,4 ; - wciąganie kabla 4x35mm2;1kV do rur ochronnych o średnicy 50mm z polietylenu wysokiej gęstości posiadających karbowaną ściankę zewnętrzną i gładką ścianką wewnętrzną oraz wysoką sztywność obwodową , (Dwuścienne karbowane rury, ze złączką wodoszczelną ) lub innych o nie gorszych parametrach technicznych i układanie w wykopie; - układanie rur ochronnych grubościennych pod zjazdami na działki oraz pod dróg . - wykonanie przewiertów pod utwardzoną drogą - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego; - układanie miedzy słupami uziomu powierzchniowego z płaskownika Fe/Zn 30x4mm z podłączeniem na zacisk uziemiający słupa Usunięcie drzew i krzewów nie należy do zakresu prac wykonywanych w ramach II części postępowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne. 4. Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p. z. p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p. z. p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie ,,lub równoważne", to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". 5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 p. z. p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p. z. p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy. 7. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. 9. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenów, których dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji pomocnych przy sporządzeniu oferty. CPV: 45232400-6, 45000000-7,45232420-2,45232410-9,45232411-6,45232440-8, 45233120-6, 45000000-7,45100000-8,45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00252785, IZP.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3af0eab0-e5c1-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@olsztyn-jurajski.pl (z wyłączeniem składania ofert). 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna/ musi być sygnowana wskazanym numerem referencyjnym postępowania. 3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 4. W przypadku załączników, które są zgodnie z p. z. p lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 (lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Olsztyn z siedzibą 42-256 Olsztyn, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, tel. 34 328 50 76, strona internetowa: www. olsztyn-jurajski.pl, adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl; b. Administrator Burmistrz Miasta i Gminy Olsztyn, wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@olsztyn-jurajski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 p.z.p e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p. z. p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych p. z. p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. h. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024