Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usystematyzowanie gospodarki wodno - ściekowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usystematyzowanie gospodarki wodno - ściekowej

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wólka
Jakubowice Murowane 8
20-258 Jakubowice Murowane
powiat: lubelski
81 478 17 50
gmina@wolka.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Jakubowice Murowane
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 81 478 17 50
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usystematyzowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Wólka w miejscowościach Turka, Rudnik i Sobianowice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia - Usystematyzowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Wólka w miejscowościach Turka, Rudnik i Sobianowice - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Turka swoim zakresem obejmuje:
1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rudnik - etap I obejmująca:
- kanalizacja grawitacyjna dn 400 - 347 m,
- kanalizacja grawitacyjna dn 200 - 2583 m,
- kanalizacja grawitacyjna dn 160 - 483 m,
- kanalizacja tłoczna PE dn 110 - 374 m,
- kanalizacja tłoczna PE dn 90 - 585 m,
- tłocznia - 2 szt. (w tym jedna z pomiarem ścieków),
- studzienki 1200 - 5 szt.,
- studzienki 1000 - 65 szt.,
- studzienki 600 - 38 szt.,
- studzienka rozprężna - 2 szt.,
- studzienka rewizyjna T12, T22, T27 - 3 szt.,
- studzienka poboru próbek 1200 - 1 kpl.,
- studzienki 400 - 3 szt.,
- wykonanie przyłączy energetycznych zasilających tłocznie łącznej długości około 114m,
- rozbudowa posiadanego przez PGK Wólka (zarządca sieci) systemu monitoringu SCADA o tłocznie ścieków i przepływomierz ścieków.
Projekt zagospodarowania terenu kanalizacji Rudnik został podzielony na części leżące na terenie gminy Wólka (wieś) i części leżące na terenie miasta Lublin objęte odrębnymi pozwoleniami. Projekt techniczny opisuje całość zadania do wykonania. W przypadku wątpliwości co do zakresu wykonania sieci i odgałęzień do przyłączy należy stosować następujące reguły. Należy wykonać wszystkie odcinki kanalizacji zamieszczone na rysunkach profili. W przypadku odgałęzień dn 160 nie zakończonych studnią, nie umieszczonych na rysunkach profili należy wykonać odcinki do miejsca oznaczonego korkiem na mapie zagospodarowania terenu.
2. Rozbudowa sieci kanalizacji w miejscowości Turka obejmująca:
- kanalizacja grawitacyjna dn 200 - 851 m
- studzienki kanalizacyjne systemowe o śr. 425 mm - 13 szt.,
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 - 7 szt..
Część druga zamówienia - Usystematyzowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Wólka w miejscowościach Turka, Rudnik i Sobianowice - Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Sobianowice i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Turka swoim zakresem obejmuje:
1. Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Sobianowice:
- budowa budynku kontenerowej stacji uzdatniania wody o wymiarach: 11x9,4m (budynek posiada trzy pomieszczenia: hala technologiczna, WC, chlorownia)
- wykonanie fundamentów pod zbiorniki oraz montaż dwóch stalowych ocieplonych zbiorników wyrównawczych o pojemności 100m3 każdy,
- montaż sterowanych pneumatycznie urządzeń uzdatniania wody (3 odżelaziacze Dn1800mm, napowietrzacz Dn1200mm) wraz z centralą sterującą, sprężarką i pompą płuczącą,
- montaż zestawu hydroforowego 5-pompowego (pompownia II stopnia) o mocy 5x4kW wraz z węzłem dezynfekcji wody UV i opomiarowaniem ilości wody,
- montaż urządzeń w pomieszczeniu chlorowni: chlorator, prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalka,
- posadowienie nowych zbiorników bezodpływowych do gromadzenia ścieków z węzła sanitarnego (studzienka SK) i z chlorowni (studzienka neutralizatora N)
- prace renowacyjne przy zbiornikach bezodpływowych wód popłucznych OP,
- wykonanie instalacji wod-kan międzyobiektowej wraz z armaturą między budynkiem, zbiornikami wyrównawczymi, studnią, zbiornikami na popłuczyny, szambem, neutralizatorem i istniejącą siecią wodociągową,
- wymiana na nową istniejącej pompy głębinowej, orurowania i armatury w szachcie studziennym (stara pompa do przekazania zarządcy sieci wodociągowej),
- wykonanie rurociągu tłocznego PE DN75 do odprowadzenia wód popłucznych do Bystrzycy około 230m (w tym przewiert pod drogą powiatową),
- przyłączenie nowej stacji uzdatniania wody do sieci wodociągowej,
- demontaż istniejącego budynku chlorowni, zbiorników wyrównawczych, ogrodzenia, bramy wjazdowej,
- wykonanie nowego ogrodzenia panelowego, bram wjazdowych, furtki, wiaty dla agregatu prądotwórczego oraz utwardzenia terenu przy budynku stacji uzdatniania wody,
- odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, w tym rozebranych lub uszkodzonych przez wykonawcę nawierzchni i warstw konstrukcyjnych dróg,
- dostawa i podłączenie agregatu prądotwórczego na przyczepie samochodowej wraz z układem automatyki uruchamiania podczas zaniku zasilania (obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie i przekazanie do odpowiedniego terytorialnie zakładu energetycznego instrukcji współpracy ruchowej obiektu zasilanego z agregatu prądotwórczego oraz testowe uruchomienie obiektu z agregatu prądotwórczego),
- wykonanie linii kablowej zasilającej YAKXS 4x50 mm2 długości około 44m,
- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i międzyobiektowej wraz z urządzeniami sterowniczymi,
- wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej (słup oświetleniowy),
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy około 27kW z magazynem energii,
- wykonanie układu wizualizacji pracy ujęcia wody (SCADA) ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet wraz ze zdalnym powiadamianiem o stanach awaryjnych,
- wykonanie instalacji alarmowej dla budynku, zbiorników wyrównawczych i szachtu studziennego oraz systemu nadzoru wizualnego za pomocą kamer. Instalacja alarmowa musi chronić wszystkie pomieszczenia budynku, włazy do szachtów studziennych oraz zbiorników wyrównawczych. Centrala alarmowa musi współpracować z nadajnikami GSM firmy ochroniarskiej i z systemem wizualizacji pracy obiektu. Zalecany jest montaż odrębnych czujników dla instalacji alarmowej i odrębnych dla systemu wizualizacji pracy obiektu. Centrala alarmowa oraz system musi spełniać aktualnie obowiązujące normy dotyczące systemów alarmowych PN-EN 50131-1:2009, stopień ochrony co najmniej Grade_1.
- Roboty budowlane muszą być wykonywane na czynnym ujęciu wody, bez możliwości zasilenia odbiorców wody z innego ujęcia wody, w związku z czym roboty muszą być zaplanowane tak, aby nie dochodziło do długotrwałych przerw dostawie wody, a chwilowe przerwy muszą być uzgadniane wcześniej z zamawiającym w celu powiadomienia mieszkańców. Wykonawca musi powiadamiać zarządcę sieci wodociągowej o planowanych przerwach w dostawie wody z trzydniowym wyprzedzeniem. Planowane przerwy w dostawie wody nie mogą przekraczać 8 godzin. W przypadku wystąpienia przerw dłuższych niż 8 godzin wykonawca zapewnia na własny koszt wodę dla mieszkańców zasilanych z tego ujęcia wody (miejscowości: Bystrzyca, Sobianowice, Łysaków, Pliszczyn), a w przypadku niedostarczenia wody ponosi koszty zastępczego dostarczenia wody przez zarządcę sieci wodociągowej.
2. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Turka i przełączenie obecnych odbiorców wody do nowo wybudowanej sieci:
- sieć z rur ciśnieniowych PE100 dwuwarstwowych o średnicy DN125mm RC SDR 17 łączonych w procesie zgrzewania - około 290m,
- liczba nowych hydrantów 3 szt. (zdemontowane stare hydranty do przekazania zarządcy sieci wodociągowej),
- liczba przyłączy 18 szt.,
- odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, w tym rozebranych lub uszkodzonych przez wykonawcę nawierzchni i warstw konstrukcyjnych dróg.

CPV: 45231300-8, 45232423-3,45232440-8,72212514-5,45231400-9, 45252126-7, 45231300-8,45223000-6,45332000-3,45231400-9

Dokument nr: 2024/BZP 00253343, RI.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eab0a587-e5f4-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Bezpośredni adres strony internetowej prowadzonego postępowania dostępny jest w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem"
6. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
7. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-Zamówienia.
8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: RI.271.4.2024
9. Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Szczegółowe informacje na temat komunikacji zawarte są w rozdziale 2 Specyfikacji warunków Zamówienia (SWZ).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (awaria platformy), Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w punkcie 1.5.9.) niniejszego ogłoszenia (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzibą w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.