Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu nadzoru budowlanego / inwestorskiego przy...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu nadzoru budowlanego / inwestorskiego przy likwidacji barier architektonicznych i technicznych

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Słowackiego 118a
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel 56 650 85 65
zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 56 650 85 65
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu nadzoru budowlanego / inwestorskiego przy likwidacji barier architektonicznych i technicznych przy realizacji zadania: dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych i technicznych ze środków PFRON w związku z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych w 2024 roku. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała w szczególności na:
1) sporządzaniu opinii technicznych, w celu stwierdzenia zasadności złożonych wniosków dotyczących likwidacji barier architektonicznych i technicznych,
- merytorycznym sprawdzeniu posiadania przez wnioskodawcę wszelkich wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania wymienionego w umowie zakresu robót;
Szacowana ilość opinii w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi około 10.
2) przeprowadzaniu odbiorów robót:
- przeprowadzaniu kontroli w zakresie wykonania przedmiotu umowy o dofinansowanie zadania: likwidacja barier architektonicznych i technicznych ze środków PFRON oraz sporządzaniu, w przypadku wystąpienia przez wnioskodawcę z prośbą o przesunięcie terminu zakończenia robót - pisemnej informacji o przebiegu i zaawansowaniu prac budowlanych (do każdego odbioru);
- sprawdzaniu i sporządzaniu zestawień dokumentów rozliczeniowych w formie tabel z realizacji zadania o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych i technicznych ze środków PFRON (do każdego odbioru):
o faktur lub rachunków wystawionych przez wykonawców lub dostawców, oraz faktur potwierdzających zakup materiałów niezbędnych do wykonania zadania;
o dowodu uiszczenia udziału własnego Wnioskodawcy;
- przeprowadzaniu wizji lokalnej z wykonanego zakresu prac będących przedmiotem umowy o dofinansowanie zadania którego przedmiotem jest likwidacja barier architektonicznych i technicznych ze środków PFRON (do każdego odbioru).
- sporządzaniu protokołu końcowego odbioru robót określających koszt i zakres wykonanych robót wraz z wskazaniem konta przekazania środków finansowych Szacowana ilość odbiorów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi około 65.

Dokument nr: OA.2610.5.2024

Składanie ofert:
7. Miejsce złożenia oferty:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Toruniu Ul. Słowackiego 114.
Ofertę w zamkniętej kopercie można złożyć osobiście u Zamawiającego pok. 05 (kancelaria) lub drogą pocztową (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
8. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 28.03.2024 r. do godz. 15:30.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

Wymagania:
4. Kryterium wyboru ofert:
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów : o cena oferty (C): waga 60 % tj. maks. 60pkt. o termin wykonania usługi ( T): waga 40 % tj. maks.40pkt.
(min.l pełny dzień roboczy - max.5 pełnych dni roboczych)
2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający przystąpi do oceny ofert złożonych przez Wykonawców spełniających wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej:
1) W kryterium nr 1 - cena ofertowa brutto - liczba punktów C zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = ------------------------------------------x 60 = ilość punktów
cena brutto badanej oferty
2) W kryterium nr 2 - termin wykonania usługi - liczba punktów T zostanie obliczona według wzoru:
najkrótszy termin wykonania usługi wskazany w ofertach
X = ----------------------------------- x 40 = ilość punktów
termin wykonania usługi badanej oferty
Należy wskazać w ofercie pełne dni robocze: min.l dzień roboczy - maksymalnie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
Całkowita liczba punktów (W) jaką otrzyma badana oferta zostanie wyliczona ze wzoru:
W = C + T
6. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać cenę brutto za jedną opinię, o której mowa w pkt. 2.1 zapytania ofertowego oraz za jeden odbiór, o którym mowa w pkt. 2.2 zapytania ofertowego.
7. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów we wszystkich kryteriach łącznie.
8. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwóch lub więcej Wykonawców, jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta tego Wykonawcy, który zaproponował niższą cenę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia zamówienia bez podania przyczyny.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1. Usługa wykonywana będzie na terenie Gminy Miasta Toruń w godzinach pracy Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym. Realizacja poszczególnych zleceń nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty poniesione przez niego w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. koszty dojazdu).
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie osoby (Wykonawcy) posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do przedmiotu zamówienia, potwierdzone decyzją -,,uprawnieniami
budowlanymi" - wydaną przez organ samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. póz. 682 z późn. zm.): a 1 W przypadku osób fizycznych:
- posiadające wykształcenie techniczne z uprawnieniami budowlanymi (specjalność architektoniczna lub konstrukcyjno - budowlana),
- znające przepisy prawa budowlanego i KPA,
- posiadające umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa budowlanego w zakresie likwidacji barier architektonicznych i technicznych, w szczególności znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do wskazanej ustawy,
- posiadające dobrą znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych (OpenOffice, Word),
- posiadające umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi (mile widziane doświadczenie nabyte w pracy z osobami niepełnosprawnymi), rzetelne, odpowiedzialne, dokładne i sumienne, konsekwentne, posiadające umiejętność negocjacji, dyspozycyjne, posiadające umiejętność pracy w stresujących warunkach i pod presją czasu.
bi W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarcza lub osób prawnych/ innych jednostek organizacyjnych:
- posiadające wpis do właściwego rejestru odnoszący się do przedmiotu zamówienia (KRS, CEiDG),
- dysponujące osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w pkt. a),
5. Oferty złożone po terminie nie zostaną otwarte ani rozpatrzone. Ofert nie zwraca się Wykonawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail:
zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
9. Wszelkie zmiany wprowadzone do zapytania ofertowego są wiążące dla Wykonawców.
Sposób przygotowania oferty.
1. Do oferty sporządzonej na załączonym druku ,,OFERTA" (załącznik nr 1) należy dołączyć:
1) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku uprawnień nadanych przed 1 stycznia 1995r. niewidniejących w rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane (e-CRUB),
lub oświadczenie - wskazanie w ofercie numeru nadanych uprawnień, widniejących w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane (e-CRUB),
2) oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz o spełnianiu wymagań określonych w pkt. 5.4 oraz, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą lub osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych, wykaz osób, przy pomocy których Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia,
spełniających wymagania formalne określone w pkt. 5.4 a) - według wzoru (załącznik nr 2),
3) w przypadku osób fizycznych - należy wypełnić dodatkowo formularz wyliczenia kosztów według wzoru (załącznik nr 3).
2. Ofertę sporządzić należy w języku polskim.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy wymienioną w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika.
4. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
5. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą -na kopercie należy umieścić napis ,, Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu nadzoru budowlanego / inwestorskiego przy likwidacji barier architektonicznych i technicznych w 2024 roku".
9. Okres związania ofertą
Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Kontakt:
7. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail:
zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.