Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
ul. Poznańska 384c
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
telefon: (52) 355-27-09
oferty-24@zdpinowroclaw.com.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: telefon: (52) 355-27
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą: ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1539C Nowa Wieś Wielka - Pęchowo". Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje rozbudowę drogi na odcinku 2843,22 m. Początek opracowania drogi powiatowej nr 1539C stanowi dowiązanie na granicy powiatów do opracowania, które wykonuje osobna jednostka projektowa (Kanał Dziemionna), koniec stanowi skrzyżowanie z DW246. Odcinek objęty opracowaniem przebiega przez m. Krążkowo kończąc swój przebieg na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 246 w m. Pęchowo.
3.2. Podstawowe parametry techniczne robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski:
a) długość przebudowywanej drogi: 2.843,22 m,
b) klasa drogi: Z,
c) rodzaj pozwolenia: decyzja o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej.
3.3. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie:
a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, STWiORB i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów, atestów, aprobat i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych,
c) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę
d) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót,
e) systematycznego dokonywania wpisów w dzienniku budowy, w tym potwierdzanie gotowości do odbioru końcowego robót objętych umową (przedmiotowy wpis będzie konieczny do zgłoszenia zakończenia budowy przez Wykonawcę robót),
f) sprawdzanie i dokonywanie niezwłocznie odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu, a także sporządzanie protokołów odbioru tych robót,
g) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych z harmonogramem
rzeczowo- finansowym,
h) systematyczne relacjonowanie Zamawiającemu o stanie zaawansowania robót w formie pisemnej. Raporty/notatki winny być przekazywane (od momentu przekazania placu budowy) raz w miesiącu - na koniec każdego zakończonego miesiąca kalendarzowego, w terminie maksymalnie do 3-ego dnia kalendarzowego miesiąca następnego.
Ww. informacja (raport/notatka) winna zawierać imin.:
o stan zaawansowania robót w stosunku do przedstawionego harmonogramu rzeczowo-
finansowego,
o oceny jakościowej wykonywany prac,
o dokumentację fotograficzna,
i) udział w naradach koordynacyjnych z realizacji nadzorowanej roboty,
j) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzania odbioru końcowego oraz dołączanie do nich opracowanej przez siebie oceny jakościowych wykonania całości robót wraz z ich uzasadnieniem,
k) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,
l) odpowiadanie za prawidłowe wprowadzenie i przestrzeganie czasowej organizacji mchu drogowego.
m) uczestniczenie w odbiorze końcowym robót oraz na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych i na koniec okresu gwarancji,
n) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy, aktualnym poziomem wiedzy technicznej i z należytą starannością,
o) przybywanie niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem,
p) udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robot,
q) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz faktu usunięcia wad przez wykonawcę robót budowlanych,
r) wykonywania swej funkcji z należytą starannością i zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej, dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót.
3.4. Szczegółowy zakres robót, które zostaną objęte nadzorem inwestorskim, określa dokumentacja
projektowa i STWiORB, które dostępne są pod linkiem:

3.5. Dokumentacja projektowa obejmuje następujące branże:
a) drogowa,
b) sanitarna,
c) elektryczna,

CPV: 71247000-1

Dokument nr: ZDP-T/552/2024, Z130/24/2024

Otwarcie ofert: 11.4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2024 roku o godz. 10:15

Składanie ofert:
11. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
11.1. Oferty należy przesłać mailem do 28.03.2024 roku do godz. 9:45 w formie lub postaci elektronicznej na adres: oferty-24@zdpinowroclaw.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do zakończenia realizacji oraz odbioru zadania pn. ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1539C Nowa Wieś Wielka - Pęchowo". Termin realizacji inwestycji drogowej 175 dni od daty podpisania umowy

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
2.1. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
2.2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulamin udzielania przez Jednostkę zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł.
2.3. Regulamin został wprowadzony Zarządzeniem nr 22/2023 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z dnia 28 grudnia 2023 roku.
2.4. Powyższe zamówienie jest publikowane w całości tylko na stronie Zamawiającego pod adresem: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/zamowienia do 130 tyś zł 2024,php
2.5. Wykonawcy chcący wziąć udział w powyższym postępowaniu zobowiązani są do śledzenia wszelkich zmian, wyjaśnień itp. pojawiających się na stronie Zamawiającego.
2.6. Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku zmian w ogłoszeniu o zamówieniu i innych dokumentach zmienionych przed terminem otwarcia ofert.
2.7. Zamawiający może dokonać zmian, o których mowa pkt. 2.6 najpóźniej 24 godziny przed terminem otwarcia ofert.
3.6. Zgodnie z opinią nr 1174/2021 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz decyzją nr 4/2022
o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej wymagany jest nadzór archeologiczny. Wobec
powyższego w ramach zamówienia Zamawiający oczekuje również nadzoru archeologicznego.
Nadzór archeologiczny zobowiązany jest do:
a) uzyskania pozwolenia na prowadzenie nadzom od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz wykonywanie zadań zgodnie z uzyskanym pozwoleniem;
b) przebywania na budowie podczas prowadzenia prac ziemnych;
c) w przypadku odsłonięcia reliktów zabudowy, obiektów, nawarstwień kulturowych itp. należy przeprowadzić niezbędne badania ratownicze, tzn. wyeksplorować je i zadokumentować w sposób opisowy, kartograficzny (lokalizacja na planie) rysunkowy i fotograficznie.
Nadzom archeologicznego nie dotyczą obowiązki, o których mowa w punkcie 3.3. ogłoszenia poza literami i), o) oraz r).
3.7. Zamawiający informuje, że udostępnione wraz z dokumentacją projektową przedmiary robót, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, pełnią funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie sporządzenia oferty - zarówno dla Wykonawcy robót budowlanych, jak i dla Wykonawcy Nadzom Inwestorskiego. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty.
3.8. Badania należy zlecić niezależnemu laboratorium badawczemu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
3.8.1. Zamawiający wymaga:
- badania stopnia zagęszczenia grantu zgodnie z normami serii PN-EN, PN-B i PN-S;
- badania uziarnienia i zawartość lepiszcza mieszanki mineralno-asfaltowej, wg: PN-EN 12697-1 oraz PN-EN 12697-2,
- badania gęstości i zawartości wolnych przestrzeni mieszanki mineralno-asfaltowej wg PN-EN 12697-6 oraz PN-EN 12697-8
3.8.2. Badania dla mieszanki mineralno-asfaltowej należy wykonać po jednej próbce na każde rozpoczęte 3000 m2 warstwy wiążącej i po jednej próbce na każde rozpoczęte 6000 m2 nawierzchni warstwy ścieralnej. W razie potrzeby liczba próbek może zostać zwiększona.
3.8.3. W raporcie miesięcznym składanym za okres w którym układana była mieszanka mineralno-asfaltowa (lub w raporcie końcowym) Zamawiający wymaga, aby Inspektor wskazał jakie były warunki podczas wbudowywania mma takie jak:
temperatura powietrza podczas pobrania próby do badań, temperatura mieszanki mineralno-asfaltowej, ocena wizualna dostarczonej mieszanki mineralno-asfaltowej, oraz informacji o wykonanej warstwie: wskaźnik zagęszczenia grubość warstwy lub ilość zużytego materiału, równość podłużna i poprzeczna,
- spadki poprzeczne, zawartość wolnych przestrzeni, złącza technologiczne,
- szerokość warstwy, rzędne wysokościowe, ukształtowanie osi w planie,
- ocena wizualna warstwy.
3.8.4. Wyniki przedmiotowych badań należy dołączyć do raportu końcowego. Wyniki badań stanowią podstawę do odbioru robót.
3.9. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu zapisów zawartych w załącznikach do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, a w szczególności w dokumentacji projektowej i uzgodnieniach. W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem usług, materiałów, środków transportu, koszty nakładów prac nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia.
3.11. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
3.12. Podczas prowadzenia prac Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania czasowej organizacji ruchu drogowego, którą wykona we własnym zakresie na podstawie obowiązujących przepisów. Inspektor nadzoru odpowiedzialny będzie za prawidłowe wprowadzenie i przestrzeganie czasowej organizacji mchu drogowego. Zamawiający przewiduje potrącanie kar umownych jeśh roboty wykonywane będą niezgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji mchu.
3.13. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonane na podstawie faktury VAT po zakończeniu robót i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbiom.
5. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY
5.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.
Wykonawca dysponuje co najmniej: Inspektorem Nadzom Inwestorskiego w branży drogowej, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń (lub uprawnianie równoważne nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i posiada doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert oraz wykaże się doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy/robót na 2 zadaniach (od rozpoczęcia do zakończenia) związanych z budową, przebudową lub rozbudową drogi, o długości odcinka nie mniejszej niż 2000 m każda, a także przynależy w okresie nadzom do Izby Inżynierów Budownictwa.
*Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz osób
7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż 48 godzin przed terminem składania ofert.
7.2. Wszelkie zapytania wykonawców (wnioski) należy kierować drogą mailową na adres wskazany w pkt 1, tj. inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl. Zapytania przesłane na inny adres pozostaną bez rozpatrzenia.
7.3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 7.1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpatrywania.
7.4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieszcza na swojej stronie w zakładce odpowiadającej powyższemu zamówieniu bez ujawniania źródła zapytania.
7.5. Zamawiający informuję drogą mailową Wykonawcę, który był autorem zapytania (wniosku), że odpowiedź zamieścił na stronie lub przekazuję odpowiedź mailowo.
7.6. Osobą do kontaktu w zakresie merytorycznym ze strony Zamawiającego jest Aleksandra Baran.
7.7. Osobą do kontaktu w zakresie proceduralnym jest Aleksandra Baran.
7.8. Oświadczenia należy składać w oryginale, opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym. Dokumenty zaleca się składać w oryginale (opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym) lub jako skan papierowego dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym (poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej).
7.9. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje, a także odpowiedzi na wezwania Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczna (e-mail).
7.10. Adres mailowy to kontaktu Wykonawcy z Zamawiającym to: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
7.11. W przypadku wniosków, zawiadomień, wezwań oraz informacji przekazywanych drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drogiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8. WADIUM
8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium (Art. 704 § 1 KC) w wysokości: 2.000,00 zł
8.2. Wadium należy wnieść w formie przelewu z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). W temacie przelewu należy wpisać następującą treść: ,,Z130/24/2024 - wadium".
8.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.
8.4. Zamawiający zwraca wadium w ciągu 10 dni po podpisaniu umowy przez wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, który odmówi podpisania umowy, a jego oferta została uznana jako najkorzystniejsza.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
9.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
9.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY
10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
10.2 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.3. Oferta (tj. formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być sporządzona przez wykonawcę ściśle według postanowień powyższego ogłoszenia o zamówieniu.
10.4. Formularz ofertowy należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
10.5. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące załączniki:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
b) odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osobę inna niż do tego uprawnioną wynikającą z reprezentacji;
c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6;
d) dowód wniesienia wadium.
10.6. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze. Sporządzoną ofertę na komputerze zaleca się zapisać w formacie PDF lub wydrukować za pomocą wirtualnej drukarki (np. Microsoft Print to PDF), aby otrzymać plik PDF. Sporządzoną ofertę należy podpisać podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym. Dopuszcza się sporządzenie oferty ręcznie, długopisem bądź niezmywalnym atramentem. W takim przypadku należy ją zeskanować oraz podpisać podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym.
10.7. Zamawiający dopuszcza stosowanie podpisów wewnętrznych (pliki z rozszerzeniem .PDF oraz ,XML) oraz podpisów zewnętrznych. Stosując podpisy zewnętrzne należy pamiętać o złożeniu pliku podstawowego podpisanego (np. pliku z rozszerzeniem ,docx, ,xlmx) oraz pliku podpisu (pliku z rozszerzeniem np.: ,XAdES).
10.8. Odpis, informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz dowód wniesienia wadium nie wymagają podpisu.
10.9. Zamawiający dopuszcza szyfrowanie ofert. W przypadku szyfrowania Zamawiający zaleca szyfrowanie oferty programem 7-zip (który jest darmowy) lub innym do tego przeznaczonym. Zaleca się. aby zaszyfrowana oferta miała rozszerzenie pliku zip lub .pdf.
10.10. Aby zaszyfrować ofertę programem 7-zip. w pierwszej kolejności należy pobrać i zainstalować program. Następnie należy wybrać pliki do zaszyfrowania i kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy. Z rozwiniętej listy należy wybrać ,,7-zip" a następnie ,,Dodaj do archiwum". Kliknij ,,Szyfrowanie", wprowadź hasło i poniżej je potwierdź. Zaszyfrowany plik wyświetli się we wskazanym folderze. Zaszyfrowane pliki należy przesłać przed upływem terminu o którym mowa w pkt. 11.1. Hasło do odszyfrowania należy przesłać osobną wiadomością e-mail po terminie o którym mowa w pkt. 11.1, a przed terminem o którym mowa w pkt. 11.3. W temacie wiadomości zaleca się wpisać: hasło dla Z130/24/2024.
10.11. Aby zweryfikować poprawność podpisania plików. Wykonawca może dokonać tego na bezpłatnej stronie pod linkiem: https://puesc.gov.pl/wer/# lub https://wervfikaciapodpisu.pl/verification/#dropzone
11.2. Oferty przesłane na inny adres pozostaną bez rozpatrzenia.
11.3. W temacie wiadomości zaleca się wpisać: oferta dla Z130/24/2024
11.5. Zamawiający zastrzega możliwość otwarcia ofert w późniejszej godzinie.
11.6. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert.
11.7. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert pozostaną bez rozpatrzenia.
12. SPOSÓB OBLICZANIA CENY PRZEZ WYKONAWCĘ
12.1. Podana cena musi zawierać cenę brutto (czyli zawierać podatek VAT).
12.2. W cenę należy wliczyć zysk Wykonawcy, oraz wszelkie niezbędne koszty do realizacji zamówienia.
12.3. Cena musi być podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12.4. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową.
12.5. Płatności będzie rozliczana przez Zamawiającego za pośrednictwem MPP (Mechanizm Podzielonej Płatności).
13. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:
13.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium: najniższa cena.
13.2. Zamawiający przystępując do sprawdzania ofert najpierw ustala ranking ofert według powyższego kryterium.
13.3. Zamawiający rozpoczyna sprawdzanie ofert zaczynając od oferty, która została oceniona najwyżej. Jeżeli powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu, to zamawiający uznaje ją jako najkorzystniejszą i nie przystępuje do sprawdzania pozostałych ofert.
13.4. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie i zostały najwyżej ocenione, to Zamawiający wzywa tych wykonawców, do złożenia ofert dodatkowych.
13.5. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wszystkich wymaganych oświadczeń, dokumentów lub dokumenty są nie pełne. Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia lub wyjaśnienia.
14. RAŻĄCO NISKA CENA
14.1. Jeżeli zaoferowana cena lub istotne części składowe będą wydawać się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny.
14.2. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
15. ODRZUCENIE OFERTY
15.1. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy w następuj ącyeh przypadkach:
a) oferta jest niezgodna z ogłoszeniem o zamówieniu,
b) oferta nie posiada fonny lub postaci elektronicznej,
c) Wykonawca nie złożył fonnularza ofertowego,
d) Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, lub nie uzupelml dokumentów, lub odpowiedzi lub dokumenty zostały złożone po terminie,
e) oferta zawiera rażąco niską cenę,
f) Wykonawca nie wniósł lub niewłaściwe wniósł wadium,
g) Wykonawca uchyla się od wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
h) Wykonawca odmówił podpisania umowy,
i) oferta jest nie zgodna z warunkami umowy,
j) wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
16. WYBÓR OFERTY
16.1. Zamawiający zamieszcza informację z wyboru najkorzystniejszej oferty na swojej stronie internetowej.
16.2. Zamawiający informuję tylko Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę - informacja jest wysyłana na adres mailowy wskazany w formularzu oferty lub Wykonawca jest powiadamiany telefonicznie.
17. UMOWA
17.1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
18. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
18.1. Unieważnienie postępowania może nastąpić w przypadku:
a) nie złożenia żadnej oferty,
b) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
c) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
d) zamówienie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą.
e) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania.
18.2. Zamawiający zamieszcza informację z unieważnienia postępowania na swojej stronie internetowej.
19. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
19.1. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniądza w wysokości stanowiącej 10% wartości zamówienia (ceny ofertowej).
19.2. Wykonawca wniesie Zabezpieczenie pr/cd podpisaniem Umowy.
19.3. Zabezpieczenie Wykonawca przeleje ze swojego rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego nr 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 z dopiskiem zabezpieczenie Z130-...-2023.
19.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty ostatecznego odbioru przedmiotu umowy.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.