łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PROKURATURA OKRĘGOWA W GLIWICACH ul. Stanisława Dubois 16 44-102 Gliwice powiat: Gliwice zamowienia.pogli@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | 5.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dachu w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju przy Ul. Północnej 2 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju przy Ul. Północnej 2. Remont obejmować ma: wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej i termicznej dachu, nadmurowanie ścian attykowych, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian attyki, nadbudowę części kominów, wykonanie izolacji termicznej kominów oraz wymianę wyłazu dachowego. Ponadto zakres prac obejmować ma remont instalacji odgromowej - bez zmian jej parametrów, oraz odtworzenie obróbek blacharskich ścian attykowych. CPV: 45261214-7, 45111300-1,45262500-6,45261910-6,45321000-3,45317000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00253365, 3014-7.261.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a59d6428-df7f-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziałach VIII i XI SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 3014-7.261.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Północnej 2. Remont obejmować ma: wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej i termicznej dachu, nadmurowanie ścian attykowych, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian attyki, nadbudowę części kominów, wykonanie izolacji termicznej kominów oraz wymianę wyłazu dachowego. Ponadto zakres prac obejmować ma remont instalacji odgromowej - bez zmian jej parametrów, oraz odtworzenie obróbek blacharskich ścian attykowych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45261910-6 - Naprawa dachów 45321000-3 - Izolacja cieplna 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada: 1) niezbędne doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty nie mniej niż jedną robotę budowlaną polegającą remoncie/budowie/rozbudowie/przebudowie/wykonaniu robót budowalnych o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto; 2) dysponuje potencjałem osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj.: - kierownikiem robót - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 7 do SWZ), 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Określa Rozdział VII ust. 1 SWZ. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania oferty oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SWZ, 2) zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy), 3) aktualne na dzień składania oferty oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o braku przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 11 do SWZ (jeżeli dotyczy), 4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia - załącznik nr 12 do SWZ (jeżeli dotyczy), 5) wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, 5) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: uproszczony kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej wraz z wykazem materiałów. W przypadku wyboru wyboru wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (Rozdział XV ust. 3 i 4). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Szczegółowe wymagania dot. wadium zostały opisane w Rozdziale IX SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zostały opisane szczegółowo w § 21 Załącznika nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024