Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja istniejących przestrzeni publicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja istniejących przestrzeni publicznych

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SICIENKO
Mrotecka
86-014 Sicienko
powiat: bydgoski
052 31 17 431
zamowienia.publiczne@sicienko.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/904582
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sicienko
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 052 31 17 431
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja istniejących przestrzeni publicznych w miejscowości Sicienko, Strzelewo, Kruszyn, Wojnowo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac modernizacyjnych na boisku ogólnodostępnym w Sicienku:
a) Branża budowlana:
- demontaż istniejących obrzeży betonowych i kostek wokół boiska wraz z demontażem istniejącego systemu odwadniania boiska, (przy krawędzi boiska znajdują się korytka odwadniające),
- demontaż bram, furtek, oraz istniejącego ogrodzenia wokół boiska wraz z oczyszczeniem i niwelacją terenu przyległego,
- demontaż wraz z utylizacją starej nawierzchni syntetycznej,
- wykonanie fundamentów pod słupy ogrodzenia oraz pod tuleje do mocowania bramek, słupków pod siatki,
- naprawa pochylonego kosza do koszykówki poprzez jego spionowanie i zabezpieczenie przed możliwym dalszym przechyłem,
- ułożenie nowych obrzeży betonowych oraz opasek z kostki betonowej wokół boiska wraz z montażem nowych kanałów (korytek) odwodnieniowych pozwalających sprawne odprowadzenie nadmiaru wody z boiska,
- montaż piłko chwytów wraz z montażem furtek i bram zapewniające dostęp do boiska osobom zainteresowanym oraz maszynom wykonującym okresową konserwację,
- montaż bramek oraz słupków pod siatkę,
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej,
- montaż siedzisk stadionowych,
- wklejenie linii na boisku,
b) Branża elektryczna:
- demontaż istniejącego oświetlenia boiska,
- rozbudowa istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w pomieszczeniu archiwum zlokalizowanym w Szkole Podstawowej w Sicienku celem podłączenia projektowanego oświetlenia,
-budowa linii kablowej YKY 5x10 mm2 zasilającej projektowaną szafkę SO,
- budowa linii kablowej YKY 5x6mm2 do projektowanych słupów oświetleniowych,
- montaż słupów i opraw oświetleniowych,
- montaż instalacji monitoringu CCTV boiska,
2. Zakres prac modernizacyjnych na boisku ogólnodostępnym w Strzelewie:
- wykonanie obrzeży wokół boiska z krawężników betonowych,
- pomiar istniejącej nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni wyrównującej z betonu asfaltowego,
- wykonanie fundamentów pod słupy piłko chwytów oraz bramki,
- wymiana istniejących koszy do koszykówki na nowe,
- montaż piłko chwytów za bramkami - lokalizacja zgodna z dokumentacją projektowa,
- montaż bramek,
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej,
- montaż siedzisk stadionowych,
- wklejenie linii na boisku,
3. Zakres prac modernizacyjnych na boisku ogólnodostępnym w Kruszynie:
- demontaż istniejącego ogrodzenia w postaci piłko chwytów,
- demontaż istniejących bramek oraz siedzisk stadionowych,
- wykonanie fundamentów pod słupy piłko chwytów oraz bramki,
- montaż piłko chwytów - lokalizacja zgodna z dokumentacją projektowa,
- montaż bramek,
- ułożenie nowej nawierzchni z płyt elastomerowych,
- montaż siedzisk stadionowych,
- wykonanie linii na boisku,
- dostawa i montaż ławek parkowych oraz gazonów,
4. Zakres prac modernizacyjnych na boisku ogólnodostępnym w Wojnowie:
- niwelacja istniejących obrzeży wokół boiska,
- usunięcie istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej,
- profilowanie, uzupełnienie ubytków oraz zagęszczanie istniejącej podbudowy w celu ułożenia warstwy z trawy syntetycznej,
- wykonanie fundamentów pod słupy piłko chwytów oraz bramki,
- montaż piłko chwytów za bramką - lokalizacja zgodna z dokumentacją projektowa,
- montaż bramek,
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej,
- montaż siedzisk stadionowych,
- wklejenie linii na boisku,
- montaż śmietników,

CPV: 45212221-1, 45212220-4,45236119-7

Dokument nr: 2024/BZP 00253020, 271.24.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 08:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdz. XII pkt 10 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako ,,Platforma"), dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamówienia.publiczne@sicienko.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet,
b. komputer klasy PC lub MAC,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox z wyłączeniem Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sicienku, Ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko jest Wójt Gminy Sicienko.
Z Administratorem można skontaktować się osobiście w jego siedzibie, poprzez adres poczty elektronicznej gmina@sicienko.pl lub pisemnie pod adresem Urzędu Gminy w Sicienku, Ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Z naszym Inspektorem Ochrony Danych Krzysztofem Dziemian, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail iod@rodo.pl.
Cel przetwarzania:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i ewentualnego zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w razie wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO;
Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 288 ze zm.) (ustawa Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Okres przechowywania danych:
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zawarcia umowy i jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
Przysługuje Państwu
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Państwu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Odbiorcy danych:
o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
o właściwe podmioty administracji publicznej i samorządowej w zakresie i w celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
o firmy świadczące usługi na rzecz Administratora, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, podmiotom wykonującym usługi audytu, obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego;
o inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla Administratora.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Państwa dane nie są przetwarzane poza obszarem EOG.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/904582
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.