łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Legionowski ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11 05-119 Legionowo powiat: legionowski +48227640516, faks +48227640450 zpu@powiat-legionowski.pl https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Legionowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48227640516, faks + |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. 1) Część nr 1 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin. 2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik. 3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami: 1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670); 5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.); 7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246); 8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605); 9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac obejmował będzie: 1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji, b) budynków, c) obiektów trwale związanych z budynkami, 2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu: a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych; b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych, d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach. 2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu: a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych, b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami. 5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera: 1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 3) ilość i rodzaj: a) województwo: mazowieckie, b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Krubin, e) powierzchnia opracowania: 797 ha, f) liczba działek: 1474 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 741), g) szacunkowa liczba budynków - 498, w tym 498 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali - 4, w tym 4 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: - użytki rolne - 718 ha, - lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 33 ha, - tereny zabudowane i zurbanizowane - 22 ha, - drogi - 22 ha, - tereny kolejowe - 0 ha, - tereny zamknięte - brak. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.: -kierownika prac - geodety, -prac pomiarowych w zespole terenowym, -prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych. 12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ. 15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru. 1. Część nr 2 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra. 2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik. 3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami: 1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670); 5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.); 7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246); 8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605); 9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac obejmował będzie: 1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji, b) budynków, c) obiektów trwale związanych z budynkami, 2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu: a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych; b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych, d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach. 2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu: a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych, b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami. 5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera: 1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 3) ilość i rodzaj: a) województwo: mazowieckie, b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Góra, e) powierzchnia opracowania: 199 ha, f) liczba działek: 418 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 85), g) szacunkowa liczba budynków - 235, w tym 235 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali - 2, w tym 2 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: użytki rolne - 143 ha, lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 32 ha, tereny zabudowane i zurbanizowane - 5 ha, drogi - 6 ha, tereny kolejowe - 2 ha, tereny zamknięte - działka nr 136.7. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.: kierownika prac - geodety, prac pomiarowych w zespole terenowym, prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych. 12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ. 15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru. 1. Część nr 3 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN. 2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik. 3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami: 1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670); 5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.); 7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246); 8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605); 9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac obejmował będzie: 1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji, b) budynków, c) obiektów trwale związanych z budynkami, 2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu: a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych; b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych, d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach. 2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu: a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych, b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami. 5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 3) ilość i rodzaj: a) województwo: mazowieckie, b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Góra PAN, e) powierzchnia opracowania: 558 ha, f) liczba działek: 215 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 114), g) szacunkowa liczba budynków - 86, w tym 86 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali - 41, w tym 41 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: -użytki rolne - 444 ha, -lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 51 ha, -tereny zabudowane i zurbanizowane - 11 ha, -drogi - 13 ha, -tereny kolejowe - 3 ha, -tereny zamknięte - działka nr 123. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.: -kierownika prac - geodety, -prac pomiarowych w zespole terenowym, -prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych. 12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ. 15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru. 1. Część nr 4 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy. 2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik. 3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami: 1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670); 5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.); 7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246); 8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605); 9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac obejmował będzie: 1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji, b) budynków, c) obiektów trwale związanych z budynkami, 2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu: a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych; b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych, d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach. 2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu: a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych, b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami. 5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera: 1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ, 3) ilość i rodzaj: a) województwo: mazowieckie, b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Janówek Pierwszy, e) powierzchnia opracowania: 479 ha, f) liczba działek: 1165 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 463), g) szacunkowa liczba budynków - 527, w tym 527 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali - 5, w tym 5 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: -użytki rolne - 349 ha, -lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 24 ha, -tereny zabudowane i zurbanizowane - 51 ha, -drogi - 15 ha, -tereny kolejowe - 8 ha, -tereny zamknięte - działki nr 88/3, 241/12, 241/16, 241/17 i 454. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.: -kierownika prac - geodety, -prac pomiarowych w zespole terenowym, -prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych. 12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ. 15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru. CPV: 71354300-7 Dokument nr: 2024/BZP 00253413, ZPU.272.14.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w j.polskim w formie elektronicznej za pośredn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektr. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". 3. Zam. przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odp. na pyt., zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wyk..4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zam., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, inna niż Internet Explorer ,4)włączona obsługa JavaScript; 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty, oświadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie Ul. Generała Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat Legionowski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i zakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w związku z przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygnięciu postępowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające daneosobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024