Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Legionowski
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
05-119 Legionowo
powiat: legionowski
+48227640516, faks +48227640450
zpu@powiat-legionowski.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48227640516, faks +
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1) Część nr 1 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin.
2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:
1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin, jednostka
ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Krubin,
e) powierzchnia opracowania: 797 ha,
f) liczba działek: 1474 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 741),
g) szacunkowa liczba budynków - 498, w tym 498 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali - 4, w tym 4 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
- użytki rolne - 718 ha,
- lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 33 ha,
- tereny zabudowane i zurbanizowane - 22 ha,
- drogi - 22 ha,
- tereny kolejowe - 0 ha,
- tereny zamknięte - brak.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
-kierownika prac - geodety,
-prac pomiarowych w zespole terenowym,
-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
1. Część nr 2 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra.
2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:
1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Góra,
e) powierzchnia opracowania: 199 ha,
f) liczba działek: 418 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 85),
g) szacunkowa liczba budynków - 235, w tym 235 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali - 2, w tym 2 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
użytki rolne - 143 ha,
lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 32 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane - 5 ha,
drogi - 6 ha,
tereny kolejowe - 2 ha,
tereny zamknięte - działka nr 136.7.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
1. Część nr 3 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN.
2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN, jednostka
ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek
Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo
mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Góra PAN,
e) powierzchnia opracowania: 558 ha,
f) liczba działek: 215 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 114),
g) szacunkowa liczba budynków - 86, w tym 86 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali - 41, w tym 41 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
-użytki rolne - 444 ha,
-lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 51 ha,
-tereny zabudowane i zurbanizowane - 11 ha,
-drogi - 13 ha,
-tereny kolejowe - 3 ha,
-tereny zamknięte - działka nr 123.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
-kierownika prac - geodety,
-prac pomiarowych w zespole terenowym,
-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
1. Część nr 4 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy.
2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków - geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:
1) ,,Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
2) ,,Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie" stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Janówek Pierwszy,
e) powierzchnia opracowania: 479 ha,
f) liczba działek: 1165 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 463),
g) szacunkowa liczba budynków - 527, w tym 527 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali - 5, w tym 5 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
-użytki rolne - 349 ha,
-lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione - 24 ha,
-tereny zabudowane i zurbanizowane - 51 ha,
-drogi - 15 ha,
-tereny kolejowe - 8 ha,
-tereny zamknięte - działki nr 88/3, 241/12, 241/16, 241/17 i 454.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
-kierownika prac - geodety,
-prac pomiarowych w zespole terenowym,
-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.

CPV: 71354300-7

Dokument nr: 2024/BZP 00253413, ZPU.272.14.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
j.polskim w formie elektronicznej za pośredn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektr. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza
,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". 3. Zam. przekazuje Wykonawcom
informacje w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odp. na pyt., zmiany specyfikacji,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której adresatem
jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wyk..4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zam., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do
folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, inna niż Internet Explorer ,4)włączona obsługa JavaScript; 5)zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu
TLS 1.3;7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6.Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;2)zapoznał i stosuje się do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności
za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce
,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana
pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty,
oświadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z
siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie Ul. Generała Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat
Legionowski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl
lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i
zakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w związku z
przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygnięciu postępowania na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające daneosobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada
Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem
jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.