Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby warsztatów zawodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby warsztatów zawodowych

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego " NIL"
Jana Pawła II 8
36-100 Kolbuszowa
powiat: kolbuszowski
664498899
info@e-nil.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186710
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kolbuszowa
Wadium: ---
Nr telefonu: 664498899
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej realizowanych w ramach projektu: ,,Reintegracja społeczno-zawodowa w ramach Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej".
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.07.15-IP.01-0014/23 - Reintegracja społeczno-zawodowa w ramach Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej

Część 1
Część I: Zakup maszyn urządzeń dla warsztatów zawodowy CIS

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup i dostawa - maszyn i urządzeń (fabrycznie nowych) obejmujących sprzęt do prac ogrodniczych oraz urządzenia do usług sprzątających i porządkowych stanowiących wyposażenie warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania w tym ze wskazanymi minimalnymi wymaganiami technicznymi.
1 Zamówienie obejmuje zakup i dostawę następujących maszyn i urządzeń: w ramach części I: szorowarki kompaktowej szt.1, odkurzacza piorącego szt. 1, odkurzacza do czyszczenia na sucho i na mokro szt. 1,
2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie maszyny i urządzenia wyszczególnione w ramach części zapytania na które wykonawca zakłada ofertę.
3 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. W opisie przedmiotu zamówienia podano minimalne wymagane parametry sprzętu.
4 Przez ,,dostawę" Zamawiający rozumie dostarczenie do wskazanego budynku (dowóz, wniesienie, ew. wykonanie, ew. montaż, uruchomienie, rozruch -testy działania oraz instruktaż z zakresu obsługi sprzętu i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego osób).
5 Dostarczony sprzęt, musi być fabrycznie nowy, nie może być sprzętem powystawowym, demonstracyjnym. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta.
6 Miejsce realizacji zamówienia (dostawy): Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej, Ul. Jana Pawła II 8 , 36-100 Kolbuszowa.
7 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem bazy konkurencyjności - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia
8 Forma płatności: przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury.
9 Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy
10 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w zapytanie ofertowym nr 2/EFS+/CIS/2024 stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.
Okres gwarancji
12 miesięcy

Część 2
Część II: Zakup maszyn urządzeń dla warsztatów zawodowy CIS

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa - maszyn i urządzeń (fabrycznie nowych) obejmujących sprzęt do prac ogrodniczych oraz urządzenia do usług sprzątających i porządkowych stanowiących wyposażenie warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania w tym ze wskazanymi minimalnymi wymaganiami technicznymi.
1 Zamówienie obejmuje zakup i dostawę następujących maszyn i urządzeń: w ramach części II tj.: wertykulatora spalinowego do trawy szt. 1 , podkrzeszywarki spalinowej szt. 1, kosiarki spalinowej szt. 1 , kos spalinowych szt. 2 , pilarki spalinowej do pielęgnacji drzew szt. 1, piły spalinowej szt.1,
2 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. W opisie przedmiotu zamówienia podano minimalne wymagane parametry sprzętu.
3 Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie maszyny i urządzenia wyszczególnione w ramach części zapytania na które wykonawca zakłada ofertę.
4 Przez ,,dostawę" Zamawiający rozumie dostarczenie do wskazanego budynku (dowóz, wniesienie, ew. wykonanie, ew. montaż, uruchomienie, rozruch -testy działania oraz instruktaż z zakresu obsługi sprzętu i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego osób).
5 Dostarczony sprzęt, musi być fabrycznie nowy, nie może być sprzętem powystawowym, demonstracyjnym. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta.
6 Miejsce realizacji zamówienia (dostawy): Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej, Ul. Jana Pawła II 8 , 36-100 Kolbuszowa.
7 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem bazy konkurencyjności - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia
8 Forma płatności: przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury.
9 Termin realizacji zamówienia do 60 dni od daty podpisania umowy
9 Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy
10 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w zapytanie ofertowym nr 2/EFS+/CIS/2024 stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.
Okres gwarancji
12 miesięcy

Część 3
Część III: Zakup maszyn urządzeń dla warsztatów zawodowy CIS

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa - maszyn i urządzeń (fabrycznie nowych) obejmujących sprzęt do prac ogrodniczych oraz urządzenia do usług sprzątających i porządkowych stanowiących wyposażenie warsztatów zawodowych Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania w tym ze wskazanymi minimalnymi wymaganiami technicznymi.
1.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę następujących maszyn i urządzeń: w ramach części III: urządzenia do mycia paneli fotowoltaicznych i szyb na wysokości szt. 1.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. W opisie przedmiotu zamówienia podano minimalne wymagane parametry sprzętu.
3. Przez ,,dostawę" Zamawiający rozumie dostarczenie do wskazanego budynku (dowóz, wniesienie, ew. wykonanie, ew. montaż, uruchomienie, rozruch -testy działania oraz instruktaż z zakresu obsługi sprzętu i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego osób).
4. Dostarczony sprzęt, musi być fabrycznie nowy, nie może być sprzętem powystawowym, demonstracyjnym. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta.

10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w zapytanie ofertowym nr 2/EFS+/CIS/2024 stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 42999100-6, 16160000-4, 16311000-8, 42924730-5

Dokument nr: 2024-32522-186710, 2/EFS+/CIS/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04
5. Miejsce realizacji zamówienia (dostawy): Centrum Integracji Społecznej w Kolbuszowej, Ul. Jana Pawła II 8 , 36-100 Kolbuszowa.
8.Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
kolbuszowski
Gmina
Kolbuszowa
Miejscowość
Kolbuszowa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
kolbuszowski
Gmina
Kolbuszowa
Miejscowość
Kolbuszowa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
kolbuszowski
Gmina
Kolbuszowa
Miejscowość
Kolbuszowa

Wymagania:
6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem bazy konkurencyjności - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia
7. Forma płatności: przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-2027, mających wpływ na realizację umowy
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2 Spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca potwierdza na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2 Spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca potwierdza na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2 Spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca potwierdza na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2 Spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca potwierdza na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2 Spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca potwierdza na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W celu uniknięcia konfliktu interesów Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa);
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych zamawiającego;
e) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.1 W celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
1.2 W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym
2. O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający przesłanki wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2.1 Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego
2.2 W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę spełniającym powyższe przesłanki zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1.Ofertę należy przedstawić na załączonych do zapytania ofertowego Formularzach
2.Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a.Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
b.Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania.
c.Oświadczenie uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania
d.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo wydruk z ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, nie wcześniejszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Uwaga: wszystkie wymienione powyżej dokumenty, w tym oferta Wykonawcy składane są poprzez Bazę Konkurencyjności. Dokumenty składane zostaną w postaci elektronicznej. Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty opatrzone powinny zostać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź osobistym. Wszelkie uzupełnienia lub wyjaśnienia składane na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przesłać środkami komunikacji elektronicznej.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-20
Data ostatniej zmiany
2024-03-20 15:59:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium Cena: 70 %
Sposób obliczenia kryterium cena: (Najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę/cena brutto oferty badanej) x 70% ( 1%=1pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium: termin dostawy-10 %
Sposób obliczenia pkt:
A. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 30 dni kalendarzowych otrzyma 10 pkt
B. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 45 dni kalendarzowych otrzyma 5 pkt
C. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 60 dni kalendarzowych otrzyma 0 pk
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Sposób obliczenia kryterium długość okresu gwarancji:
Podstawowy okres gwarancji wynosi 1 rok.
A. Jeżeli Wyk. zaoferuje 1 roczny okres gwarancji otrzyma -0pkt
B. Jeżeli Wyk. zaoferuje 2 letni okres gwarancji otrzyma -10pkt
C.Jeżeli Wyk. zaoferuje 3 letni i dłuższy okres gwarancji otrzyma -20pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium Cena: 70 %
Sposób obliczenia kryterium cena: (Najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę/cena brutto oferty badanej) x 70% ( 1%=1pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium: termin dostawy-10 %
Sposób obliczenia pkt:
A. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 30 dni kalendarzowych otrzyma 10 pkt
B. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 45 dni kalendarzowych otrzyma 5 pkt
C. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 60 dni kalendarzowych otrzyma 0 pk
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Sposób obliczenia kryterium długość okresu gwarancji:
Podstawowy okres gwarancji wynosi 1 rok.
A. Jeżeli Wyk. zaoferuje 1 roczny okres gwarancji otrzyma -0pkt
B. Jeżeli Wyk. zaoferuje 2 letni okres gwarancji otrzyma -10pkt
C.Jeżeli Wyk. zaoferuje 3 letni i dłuższy okres gwarancji otrzyma -20pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium Cena: 70 %
Sposób obliczenia kryterium cena: (Najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę/cena brutto oferty badanej) x 70% ( 1%=1pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium: termin dostawy-10 %
Sposób obliczenia pkt:
A. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 30 dni kalendarzowych otrzyma 10 pkt
B. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 45 dni kalendarzowych otrzyma 5 pkt
C. Jeżeli Wyk. zapewni dostawy w terminie do 60 dni kalendarzowych otrzyma 0 pk
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Sposób obliczenia kryterium długość okresu gwarancji:
Podstawowy okres gwarancji wynosi 1 rok.
A. Jeżeli Wyk. zaoferuje 1 roczny okres gwarancji otrzyma -0pkt
B. Jeżeli Wyk. zaoferuje 2 letni okres gwarancji otrzyma -10pkt
C.Jeżeli Wyk. zaoferuje 3 letni i dłuższy okres gwarancji otrzyma -20pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jacek Sitko
tel.: 664498899
e-mail: info@e-nil.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.