Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji fotowoltaiczne w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji fotowoltaiczne w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: NACOMI GROUP Sp. z o.o
Ziołowa 29
43-365 Wilkowice
powiat: bielski
wojciech.bularz@nacomi.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186696
Województwo: śląskie
Miasto: Wilkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 128 kWp w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" [06/03/2024/FST]
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01FG/23 - Wdrożenie wyników prac B+R oraz zrównoważonych metod produkcji na szansą rozwój przedsiębiorstwa w kierunku adaptacji do zmian klimatu

Część 1
Wykonanie instalacji PV w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje:
Wykonanie dokumentacji budowlanej, w tym:
- przygotowanie wniosku oraz złożenie do TAURON Dystrybucja S.A. o wydanie warunków technicznych przyłączenia instalacji do sieci,
- wykonanie niezbędnych ekspertyz konstrukcyjnych w celu potwierdzenia nośności dachów z uwzględnieniem obciążenia śniegiem oraz wpływu wiatru, na których mają być zainstalowane panele,
- wykonanie niezbędnych ekspertyz konstrukcyjnych w celu zabezpieczenia nowej instalacji przed tzw. efektem żagla,
- sprawdzenie istniejącej instalacji odgromowej pod kątem ewentualnej rozbudowy zmian oraz zastosowania dedykowanych rozwiązań z uwzględnieniem ich w projekcie budowlanym,
- wykonanie projektu budowlanego na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę,
- wykonanie projektu technicznego niezbędnego do realizacji wyżej wymienionego zadania.
Realizacja prac budowlanych:
- montaż konstrukcji pod panele PV,
- montaż paneli PV na konstrukcji,
- ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV w metalowych korytach kablowych,
- dostosowanie rozdzielnicy elektrycznej w budynku transformatora,
- sprawdzenie oraz ewentualne dostosowanie układu pomiarowego,
- montaż rozdzielnic PV,
- montaż układu automatyki zgodnie z wydanymi warunkami przez Tauron Dystrybucja S.A.,
- zintegrowanie systemu z istniejącym systemem fotowoltaicznym zainstalowanym u Zamawiającego o mocy 47,56 kWp oraz siecią energetyczną,
- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury,
- uruchomienie technologiczne układu i regulacje,
- szkolenie z obsługi.
Zakres prac obejmuje również:
- wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody, wraz z niezbędnym ich zabezpieczeniem zgodnie z aktualnymi przepisami ppoż, oraz sztuką budowlaną,
- w projekcie należy uwzględnić odpowiednie rozproszenie falowników aby obwody DC były jak najkrótsze oraz nie były montowane obok siebie w odległości nie mniejszej niż 6m,
- pojedyncze pola (skupiska paneli) nie mogą przekraczać 50kWp. Minimalna odległość miedzy pojedynczymi polami musi wynosić od 2 do 2,5m,
- należy uwzględnić montaż płyt ogniochronnych pod falownikami jeżeli będzie to wymagane,
- uszczelnienie przepustów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym: karty materiałowe, wymagane atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, schematy połączeń, charakterystyki zastosowanych rozwiązań technicznych, instrukcja obsługi i konserwacji instalacji, raport z pomiarów ochronnych oraz pozostałe wymagane prawem,
- złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie instalacji fotowoltaicznej.
Zadanie będzie realizowane w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj", a więc na realizację zadania zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, który dokona opracowania kompleksowej dokumentacji technicznej oraz wykona roboty budowlane zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Ponadto, Wykonawca musi uwzględnić ilości materiałów i ich transport do miejsca realizacji zadania bez dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany do uprzątnięcia i przywrócenia miejsca inwestycji do stanu pierwotnego po zakończeniu zadania bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń (TAURON, Starostwo Powiatowe).
Wykonawca udzieli minimum 10-letniej gwarancji na wykonane roboty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest szczegółowo W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Przed złożeniem oferty zaleca się i możliwe jest dokonanie wizji w miejscu realizacji prac budowlanych. O terminie wizji należy powiadomić e-mailowo lub telefonicznie Zamawiającego z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem (dane kontaktowe podane w sekcji I oraz XI niniejszego zapytania). Wizję lokalną Wykonawca przeprowadza na swój koszt. Ryzyko rezygnacji z wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
Dane postępowanie obejmuje część zamówienia. Pozostały zakres zamówienia:
- Modernizacja zakładu Zamawiającego poprzez zmniejszenie powierzchni magazynowej o 510 m2 (z 3 817,6 m2 do 3 307,6 m2) na rzecz zwiększenia powierzchni produkcyjnej i biurowo socjalnej (o 510 m2)
- Modernizacja systemu odzyskiwania ciepła oraz chłodzenia wody w systemie zamkniętym (w zakładzie Zamawiającego) oparta na rozwiązaniach gospodarki w obiegu zamkniętym;
Pozostałe elementy zamówienia zostaną opublikowane do 30 czerwca 2025 roku. Jednocześnie informujemy, iż pozostały zakres zamówienia jak również termin publikacji postępowań o udzielenie zamówień na pozostałe elementy zamówienia może ulec zmianie.
Okres gwarancji
Minimum 10 lat na wykonane roboty

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3

Dokument nr: 2024-65446-186696, 06/03/2024/FST

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Wilkowice
Miejscowość
Wilkowice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
NIE DOTYCZY
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, pod warunkiem, że zaszły niezależne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty, tj.:
- terminy i warunki realizacji zamówienia (w szczególności w przypadku wyrażenia przez Instytucję Pośredniczącą zgody na złożone przez Zamawiającego wnioski o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie lub podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie);
- terminy i warunki płatności;
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
- inne okoliczności losowe, w tym w szczególności uzasadnionych zmian w zakresie terminu i/lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, okoliczności siły wyższej lub zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
- zmiany terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
- zmiany przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji umowy oraz zmiany umowy o dofinansowanie projektu,
- zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
Powyższe zmiany nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Wprowadzenie w/w zmian wymaga akceptacji Zamawiającego oraz wymaga podpisania aneksu do umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Oferent musi wykazać posiadanie następującego doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia:
a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (liczonych przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej cztery zadania w zakresie kompleksowego wykonania instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 100 kWp każda - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia wraz z wykazem zrealizowanych zadań w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz dołączonych do oferty dokumentów (zawierających co najmniej nazwę zadania oraz termin jego realizacji) potwierdzających zrealizowanie zadań w wyżej określonym zakresie (np. protokół odbioru instalacji / referencje).
Oferenci, którzy nie spełnią powyższego warunku zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
a) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent przedłoży oświadczenie, iż nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
b) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, w odniesieniu do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono upadłości - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna spełniać następujące warunki:
a) językiem sporządzenia oferty musi być język polski i musi mieć formę pisemną.
b) musi być kompletna i zawierać wszystkie załączniki określone w niniejszym zapytaniu tj.
- prawidłowo wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 (wraz z załącznikami),
- oświadczenie o posiadaniu doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia, niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz braku wszczęcia postępowania upadłościowego / braku upadłości, stanowiące załącznik nr 3,
c) wszystkie składane dokumenty i oświadczenia winne być na ostatniej stronie opieczętowane pieczęcią Oferenta, podpisane przez osobę / osoby upoważnionych do reprezentowania Oferenta.
d) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
e) złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości odrzucenia ofert nie zawierających ww. informacji oraz wszystkich wymaganych załączników. Zamawiający zastrzega sobie także prawo, w razie wątpliwości co do prawidłowego skalkulowania ceny przez oferenta, do żądania przedłożenia szczegółowego wyliczenia sposobu skalkulowania zaoferowanej ceny.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta powinna być ważna minimum 30 dni od daty upływ terminu składania ofert
3) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych ani wariantowych w ramach opublikowanego postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku pozostałych elementów przedmiotu zamówienia, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia tj.:
- Modernizacja zakładu Zamawiającego poprzez zmniejszenie powierzchni magazynowej o 510 m2 (z 3 817,6 m2 do 3 307,6 m2) na rzecz zwiększenia powierzchni produkcyjnej i biurowo socjalnej (o 510 m2),
- Modernizacja systemu odzyskiwania ciepła oraz chłodzenia wody w systemie zamkniętym (w zakładzie Zamawiającego) oparta na rozwiązaniach gospodarki w obiegu zamkniętym,
zostaną ogłoszone odrębne nowe postępowania o udzielenie zamówień.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkie podmioty, które złożyły oferty oraz umieści odpowiednią informację na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. niespełniających wymagań formalnych lub merytorycznych. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności, oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
7) Przedstawienie w ofercie informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem danego Oferenta z udziału w niniejszym postępowaniu. Zamawiający ma prawo do wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, a Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego.
8) Jeżeli cena w ofercie wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różni się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia wyjaśnień w terminie do dwóch dni roboczych od upływu terminu składania ofert, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z oferentem i zastrzega iż może odrzucić tę ofertę w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny w tej ofercie.
9) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - tekst ujednolicony (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w niniejszej Ustawie.
10) W sytuacji wyboru konkretnej oferty i zaakceptowaniu jej warunków przewiduje się stosowanie kar umownych.
- za niepodjęcie robót w ustalonym terminie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 0,15% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie, za każdy dzień opóźnienia;
- za opóźnienie w realizacji umowy i niedotrzymanie terminu zakończenia robót z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jednorazowo, za sam fakt przekroczenia ustalonego terminu realizacji umowy, w wysokości 10% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie przy opóźnieniu nieprzekraczającym 7 dni od ustalonego terminu, albo w wysokości 20% ceny netto określonej
w złożonej przez Wykonawcę ofercie za opóźnienie przekraczające 7 dni od ustalonego terminu, oraz dodatkowo, w każdym wypadku w wysokości 0,15% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie za każdy dzień opóźnienia;
- za powstanie przerwy w realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 0,15% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie, za każdy dzień przerwy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w przypadku, gdy poniesiona szkoda przewyższa należną karę umowną. Kary umowne są naliczane niezależnie od siebie i podlegają kumulowaniu
11) Rozwiązania równoważne: SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZONYM ZAPYTANIU OFERTOWYM
W PRZYPADKU ROZBIEŻNOŚCI POMIĘDZY TREŚCIĄ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU, A TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO (STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU), TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO JEST WIĄŻĄCA.
INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZONYM ZAPYTANIU OFERTOWYM
SPOSÓB KOMUNIKACJI
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Pan Wojciech Bularz wyłącznie poprzez portal Baza Konkurencyjności. W przypadku zadania pytania poprzez Bazę Konkurencyjności w zakładce ,,PYTANIA", prosimy o niezwłocznie poinformowanie Zamawiającego (w ciągu 24 godzin) poprzez wysłanie powiadomienia na adres: wojciech.bularz@nacomi.pl. SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZONYM ZAPYTANIU OFERTOWYM

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-20
Data ostatniej zmiany
2024-03-20 22:09:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Cena netto (cena całkowita netto w PLN) - waga kryterium: 0,6
Cena najniższa spośród otrzymanych ofert - 60 pkt
Pozostałe oferty wg wzoru: ( Co / Cn ) x 100 pkt x waga, gdzie:
Co - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
Cn - cena oferty ocenianej
SZCZEGÓŁY W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) Gwarancja - gwarancja liczona w latach (waga: 0,15)
Najdłuższy okres gwar. spośród otrzym. ofert - 15 pkt
Pozostałe oferty wg wzoru: ( Gn / Go) x 100 pkt x waga, gdzie:
Gn - okres gwar. z oferty ocenianej
Go - najdłuższy okres gwar. ze wszystkich złożonych ofert
SZCZEGÓŁY W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Czas reakcji serwisu - czas liczony w godz. (waga kryt.:0,15)
Najkrótszy czas reakcji serw. spośród otrzym. ofert - 15 pkt
Pozostałe oferty wg wzoru: ( So / Sn ) x 100 pkt x waga, gdzie:
So - najkrót. czas reakcji ze złoż. ofert
Sn - czas reakcji z oferty ocenianej
SZCZEGÓŁY W ZAPYTANIU OFERT.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
25 lat gwarancji nominalnej mocy wyjściowej dla paneli fotowoltaicznych na poziomie do 85,0% (włącznie) - 0 pkt
25 lat gwarancji nominalnej mocy wyjściowej dla paneli fotowoltaicznych na poziomie powyżej 85,0% - 10 pkt
SZCZEGÓŁY W ZAPYTANIU OFERTOWYM

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Wojciech Bularz
tel.:
e-mail: wojciech.bularz@nacomi.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.