Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa Pojedynczego odciągu spalin

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa Pojedynczego odciągu spalin

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lontex Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ligocka 55
43-502 Czechowice-Dziedzice
powiat: bielski
512416396
l.tlaga@lontex.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186526
Województwo: śląskie
Miasto: Czechowice-Dziedzice
Wadium: ---
Nr telefonu: 512416396
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA Pojedynczego odciągu spalin z wężem 7,5m w związku z realizacją projektu Rozwój usług związanych z kompleksowym wsparciem firm transportowych wraz z wprowadzeniem nowego produktu w ramach Działania FESL.10.03-Wsparcie MŚP na rzecz transformacji
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01BG/23 - Rozwój usług związanych z kompleksowym wsparciem firm transportowych wraz z wprowadzeniem nowego produtku

Część 1
Pojedynczy odciągu spalin z wężem 7,5m

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pojedynczego odciągu spalin z wężem 7,5m - 1szt. o parametrach technicznych:
- długość minimum 7,5 m,
- zwijanie ręczne lub automatyczne.
- urządzenie fabrycznie nowe
Urządzenia muszą być dopuszczone do stosowania na stacji kontroli pojazdów tzn. posiadać odpowiednie certyfikaty wymagane w procesie oceny przez Transportowy Dozór Techniczny.

CPV: 39714000-0

Dokument nr: 2024-58269-186526

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Czechowice-Dziedzice
Miejscowość
Czechowice-Dziedzice

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację umowy;
2. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia COVID-19 itp.);
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym w zakresie uwzględniającym aspekty ekologiczne.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty, które w okresie udzielania zamówienia
pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia.
Wykonawca oświadczy, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
Realizacja zamówienia wymaga podpisania pomiędzy Oferentem i Zamawiającym umowy w formie pisemnej lub elektronicznej.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego kierując swoje zapytania przy pomocy strony internetowej bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi na zapytania, które wpłyną po upływie połowy terminu na składanie ofert.
Jeżeli zaoferowana cena będzie się różniła o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub będzie budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić ofertę w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Przedmiotowe zapytanie obejmuje część zamówienia, które będzie realizowane w ramach projektu.
Zakres całego zamówienia obejmuje:
1. Uniwersalne urządzenie rolkowe
2. Urządzenie do kontroli wstępnej zbieżności
3. Urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia zawieszenia
4. Hydrauliczny szarpak
5. Analizator spalin z dymomierzem i OBD
6. Opóźnieniomierz elektroniczny
7. Przyrząd do kontroli świateł
8. Przyrząd do kontroli hałasu z kalibratorem
9. Uniwersalny przyrząd do pomiaru ciśnienia w ogumieniu
10. Przyrząd do kontroli złącza elektrycznego pojazd-przyczepa
11. Czujnik gazu (CO, LPG, CNG)
12. Pojedynczy odciąg spalin z wężem 7,5m
13. Hydrauliczny podnośnik kanałowy
14. Przyrząd do pomiaru współczynnika przepuszczalności światła
15. Elektroniczny detektor do pomiaru stężenia gazów
16. Urządzenie do kontroli i regulacji geometrii kół o DMC do 3,5 t i powyżej
17. Przyrząd do kontroli hamulca najazdowego przyczepy
18. Zestaw narzędzi mierniczych (kątomierz, suwmiarka, przymiar)
19. Zestaw kluczy dynamometrycznych
Wykonawca oświadcza, że nie jest wykluczony na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym uwzględniającym aspekty ekologiczne lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających odpowiedni potencjał niezbędny do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponującymi wiedzą uwzględniającą aspekty ekologiczne lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz ofertowy stanowiący załącznik do zapytania

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-20
Data ostatniej zmiany
2024-03-20 20:47:19

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Waga kryterium - 50% Kryterium nr 1: Cena - według następującego wzoru: Ilość punktów = (najniższa zaoferowana cena oferty / cena zaoferowana w badanej ofercie) x 50. Do oceny przyjmuje się cenę oferty netto.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Waga kryterium - 20% Kryterium nr 2: Gwarancja i rękojmia (okres udzielonej gwarancji i rękojmi): Okres gwarancji i rękojmi w liczbie miesięcy = liczba przyznanych punktów
Powyżej bądź równe 36 miesięcy = 20 pkt.
25 - 35 miesięcy = 15 pkt.
13 - 24 miesięcy = 10 pkt.
Do 12 miesięcy = 5 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Waga kryterium - 30% Kryterium nr 3 Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie oceniane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia w tygodniach = liczba przyznanych punktów
1tydzień= 30 pkt.
2tygodnie= 25 pkt.
3tygodnie= 20 pkt.
4tygodnie= 15 pkt.
5tygodni= 10 pkt.
6tygodni= 5 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Lesław Tlaga
tel.: 512416396
e-mail: l.tlaga@lontex.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.