Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja okien witrażowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja okien witrażowych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej
Chynowa 72
63-421 Przygodzice
powiat: ostrowski (wielkopolski)
tel. 509 442 280
biuro@parafiachynowa.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Przygodzice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 509 442 280
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej zapraszam do złożenia
oferty na udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie robót
budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Renowacja okien witrażowych w kościele pw.
Św. Wawrzyńca w Chynowej.
Kościół Parafialny pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej jest obiektem wpisanym do Gminnej Ewidencji
Zabytków. Kościół powstał na miejscu poprzedniego (drewnianego) z 1623 roku. Obiekt wybudowany
został w latach 1936 do 1937, a jego konsekracja przez kardynała Augusta Hlonda odbyła się 3
października 1937 roku. Zamierzeniem projektu jest wykonanie prac konserwatorskich i robót
budowlanych przy obiekcie sakralnym zmierzających do zachowania zabytku a polegających na
renowacji okien witrażowych pełnołukowych z ich termomodernizacją - 9 szt. o wym. około 125x440
cm. Plan renowacji obejmuje m.in.:
1. Demontaż, montaż, obróbka okien witrażowych:
- dokumentacja fotograficzna;
- ustawienie rusztowania, oznaczenie i pomiar kwater witrażowych, demontaż witraży do
termomodernizacji, zabezpieczenie okna na czas robót;
- montaż z obróbką ramy aluminiowej i osadzenie pakietów szybowych zespolonych z witrażem.
2. Renowacja i termomodernizacja witraży. Prace polegać będą na rozebraniu każdej kwatery ze
starego ołowiu, oczyszczeniu szyb z depozytów organicznych i nieorganicznych, uzupełnieniu
brakujących lub zniszczonych elementów witraża, złożenie kwater witrażowych z użyciem
nowego ołowiu i przygotowanie do zespolenia.
3. Zespolenie witraży w pakiety.
Dokonano obmiarów i określono zakres robót do ramowego programu prac konserwatorskich, który
zostanie przedłożony Wojewódzkiemu Urzędowi Ochrony Zabytków.
Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Zgłoszenie wykonania robót wraz z załącznikami,
- Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego oraz rysunki,
- Wzór umowy,
- Wstępna promesa dofinansowania inwestycji.
W przypadku oszczędności poprzetargowych przewiduje się rozszerzenie zamówienia o wykonanie
tożsamych prac w zakresie dodatkowych trzech witraży: w oknie witrażowym kaplicy, przy wejściu na
chór oraz na chórze (wymiary witraży: 2 szt. 73x180 cm, 1 szt. 230 x 205 cm).
Wszystkie użyte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane
przez konkretnego wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane
parametry jakościowe oraz wymagany standard.

CPV: 45440000-3, 45421112-2

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, po upływie terminu składania ofert.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w biurze Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św.
Wawrzyńca w Chynowej, Chynowa 72, 63-421 Przygodzice w terminie najpóźniej 22.04.2024 r.,
do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace w terminie najpóźniej do dnia: 15.11.2024 r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz
sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga udokumentowane wykonanie w
sposób należyty, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na
renowacji witraży w obiekcie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków minimum gminnej.
Ewidencje zabytków wykonywane są na podstawie Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie
zabytków i opieki nad zabytkami oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i
gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za
granicę niezgodnie z prawem.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V
niniejszego Zapytania ofertowego. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
IV. Podstawy wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odrzuca się ofertę, gdy:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
3) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub
oświadczeń;
4) jest nieważny na podstawie odrębnych przepisów;
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
7) została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25
czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia
12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 826),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego
pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu
karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub
mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust.
2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom
przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz.
1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,
przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko
wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub
przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w
spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub
komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym
mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o
zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty
tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca
zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w
szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą,
że przygotowali te oferty niezależnie od siebie;
6) Wykonawca posiada powiązania kapitałowe lub osobowe, czyli wzajemne powiązania między
beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta
lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą,
7) Wykonawca jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu (WE) 765/2006 i
rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze
zm.);
8) Wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze
zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze
zm.);
9) Wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz.
1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze
zm.).
10) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza
likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest
zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz odrzucenia oferty odbędzie się zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia zawarte w oświadczeniach lub w
dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V niniejszego Zapytania ofertowego. Z treści
załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki
Wykonawca spełnił.
V. Dokumenty wymagane w przedmiotowym postępowaniu
1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
wykluczenia Zamawiający wraz ze złożeniem oferty żąda się następujących środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu;
2) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty;
3) dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej;
4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu:
Wykonawca może powoływać się na zasoby trzecich. W celu potwierdzenia warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Ponadto wymaga się, aby podmiot, albo osoby
wykonywujące wykazane doświadczenie, które udostępniane jest Wykonawcy, bezpośrednio
uczestniczyli w realizacji zamówienia.
3. Forma składanych dokumentów:
1) ofertę oraz oświadczenia, w tym zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów
sporządza się w formie pisemnej, przez przedstawiciela podmiotu, który sporządza
dokument,
2) kopie dokumentów należy potwierdzić zgodność z oryginałem przez podmiot, dla którego
dokumenty zostały sporządzone,
3) W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e
w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy złożyć Pełnomocnictwo
dla tej osoby podpisane przez mocodawcę.
4) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz
ofertowy i załączniki podpisują:
a) wszyscy członkowie konsorcjum lub
b) pełnomocnik w imieniu Konsorcjum wraz
pełnomocnika do reprezentowania grupy
upoważnionych przedstawicieli Wykonawców.
VI.
z dokumentem ustanawiającym
wykonawców podpisany przez
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał
wizji lokalnej. Wizja lokalna jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. Wraz z ofertą
Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument, w którym zarządca obiektu lub przez niego
upoważniona osoba potwierdza dokonanie wizji.
2. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien uzyskać informacje niezbędne do
sporządzenia oferty i mające wpływ na wartość zamówienia oraz dokładnie i szczegółowo
zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia.
3. Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty.
4. Ofertę oraz załączniki składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, tj. poprzez
złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.
5. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty i określić w nim wartość netto w PLN,
wartość podatku VAT oraz cenę brutto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia, które to
stanowi wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zadania. Dodatkowo należy wycenić rozszerzenie
zamówienia o wykonanie dodatkowych witraży, których zlecenie uzależnione jest od posiadania
oszczędności poprzetargowych oraz uzyskania zgody na rozszerzenie zamówienia w ramach
Programu dofinansowania.
6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić ofertę. W tym
celu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert należy, w sposób określony jak dla oferty,
złożyć odpowiednie oświadczenie z dopiskiem na kopercie ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie oferty".
7. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności
gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach zawartych w ofertach.
2. Kopertę należy zaadresować jak wyżej z dopiskiem:
OFERTA NA: RENOWACJĘ OKIEN WITRAŻOWYCH W KOŚCIELE
PW. ŚW. WAWRZYŃCA W CHYNOWEJ
3. Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.
4. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej
korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w
Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.
5. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
7. Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę, która fizycznie wpłynie w miejsce i w terminie
określonym wyżej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Kryterium oceny
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium: cena - 100%.
Ocena zostanie dokonana wg wzoru :
Kc = Cmin / Cb x 100
Gdzie :
Kc - kryterium cena oferty,
Cmin - oferta z najniższą ceną,
Cb - cena oferty badanej,
100 - waga kryterium ceny.
Ocenie ofert podlega cena określona w formularzu ofertowym dla zamówienia podstawowego.
IX.
Oferta winna zawierać:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty,
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu,
3) wykaz robót z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie;
4) dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej;
5) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy,
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy.
X. Informacje dodatkowe:
1. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może
zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
2. W toku postępowania, najpóźniej do dnia 10.04.2024 r., Wykonawca może wnosić o wyjaśnienie
wątpliwości treści Zapytania ofertowego. Treść zadanych pytań oraz udzielone odpowiedzi
niezwłocznie zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania (bez
podania źródła zadanych pytań).
3. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawiadomi o wynikach
postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacja ta zostanie umieszczona
również na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych
polskich [PLN].
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w
którym upływa termin składania ofert.
7. W celu komunikacji pomiędzy stronami Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: biuro@prafiachynowa.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz na
adresy wskazane w formularzu ofertowym.
8. Zamawiający upoważniony jest do poprawienia omyłek pisarskich, rachunkowych oraz innych
omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym nie powodujących
istotnych zmian w treści oferty.
9. W toku badania ofert Zamawiający uprawniony jest do żądania wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
10. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca uprawniony jest do jednokrotnego uzupełnienia
dokumentów.
11. Zamawiający nie przywiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (w tym przygotowania i
złożenia oferty).
12. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w
nw. przypadkach:
a) braku wystarczających środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
b) nie złożono żadnej oferty;
c) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane

Uwagi:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych
osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO"
Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw.
Św. Wawrzyńca w Chynowej. Z inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-
mail: biuro@prafiachynowa.pl
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o
udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania
zostanie udostępniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
6. Niezależnie od postanowień pkt 5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń
wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora
danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i
konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
9. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane
osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO;
2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO;
3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej
danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym; niepodanie
określonych
danych
będzie
skutkowało
brakiem
możliwości
ubiegania
się
o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie umowy.
11. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z
uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa.
W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą,
źródłem danych będą rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS.
13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub
innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania
realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności
do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

Kontakt:
13. Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: ks. Przemysław Talaga pod nr
tel. 509-442-280.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.