Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace budowlano-konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace budowlano-konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Św. Piotra i Pawła w Krosinie
ul. Spacerowa 19
78-450 Grzmiąca
powiat: szczecinecki
Telefon: 722 056 626
jst7@op.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Grzmiąca
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 722 056 626
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Parafia pw. Św. Piotra i Pawła w Krosinie zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:
Prace budowlano-konserwatorskie przy zabytkowym Kościele pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Motarzynie
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Nazwa zamówienia: Prace budowlano-konserwatorskie przy zabytkowym Kościele pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Motarzynie.
2) Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.
Niniejszym zamówieniem objęte są prace wymienione w przedmiarze robót, tj.:
a) Roboty wewnętrzne poz. od 137 do 147;
b) Roboty zewnętrzne różne poz. od 224 do 227.
3) Wymagania dodatkowe:
a) Wykonać i zamontować tablice informacyjną o dofinansowaniu,
b) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej,
c) Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy.
5) Kościół filialny pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Motarzynie jest wpisany do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego. Wszelkie prace remontowo-konserwatorskie przy zabytku wymagają uzyskania pozwolenia Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie i powinny być prowadzone pod ścisłym nadzorem konserwatorskim.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.
7) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania.
8) Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych i Wykonawczych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie.
9) Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym).
10) Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w postępowaniu lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w postępowaniu oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru.
11) Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.
12) Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie.
13) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
15) Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postepowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
16) Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.04.2024 r. o godz. 11:15 w Parafii Rzymsko Katolickiej p.w. Św. Piotra i Pawła w Krosinie.

Składanie ofert:
1) Oferta powinna zostać dostarczona na adres: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Św. Piotra i Pawła w Krosinie, Ul. Spacerowa 19, 78-450 Grzmiąca.
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 26.04.2024 r. o godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
4) Miejsce realizacji: Motarzyn, gm. Tychowo, dz. nr 203 obręb Motarzyn.
4. Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
1) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.
2) Miejsce publikacji zapytania ofertowego: Strona internetowa Gminy Tychowo www.bip.tychowo.pl
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:
1) Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (data odbioru prac musi nastąpić w okresie 5 lat), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prace konserwatorskie/restauratorskie/ konserwatorsko-restauratorskie przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o łącznej wartości przynajmniej 600 000,00 zł brutto.
2) dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:
? co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą co najmniej 18-miesięczny udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania;
? co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia w zakresie konserwacji dzieł sztuki w danej specjalizacji, posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie i wykonała co najmniej 1 pracę konserwatorską przy posadzce ceramicznej;
? co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w zapytaniu ofertowym powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z osobna. Każdy z wykonawców z osobna powinien także spełnić wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
3) Do załączników załącza się dowody potwierdzające treść załączników i są to protokoły odbioru prac podpisane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków, oświadczenia Wykonawców co do wysokości kwot kontraktów, skany umów itp. czyli wszystko co udowadnia treść zawartą w złożonych oświadczeniach.
4) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo(a) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena - waga 90%;
b) okres gwarancji - waga 10%.
2) Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
3) Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmin/Co x 90 pkt
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium ceny,
Cmin - najniższa zaoferowana cena,
Co - cena oferty ocenianej.
4) Kryterium okresu gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego okresu gwarancji. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
G = Go/Gn x 10 pkt
gdzie:
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji,
Go - okres gwarancji oferty ocenianej,
Gn - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie proponowany okres gwarancji, określając go w miesiącach.
6) Minimalna długość okresu gwarancji na całkowity przedmiot zamówienia (roboty budowlane, wbudowane materiały, urządzenia) wymagana przez zamawiającego, nie może być krótsza niż 48 miesięcy, od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
7) Podanie przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
8) W przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego okresu gwarancji, zamawiający uzna, że wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji wymaganą przez zamawiającego.
9) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji przekraczający 60 miesięcy zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 60 miesięcy.
10) Oceną ofert będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria.
11) Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
12) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
13) Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą ilość punktów.
8. Sposób składania ofert:
1) Wykonawca sporządza ofertę zgodnie z wymogami określonymi niniejszym postępowaniu.
2) Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim.
3) Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4) Oferty powinny być dostarczone w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na: Prace budowlano-konserwatorskie przy zabytkowym Kościele pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Motarzynie".
5) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Koperta z ofertą oznaczona zostanie datą i godziną jej wpływu oraz kolejnym numerem.
4) Oferty przekazane drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera będą zakwalifikowane do udziału w postępowaniu pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7) Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
firm i adresów wykonawców, którzy złożyli ofertę w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.
8) W niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
9) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
10. Termin związania ofertą
1) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2) Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko jeden raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców, o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
11. Formalności jakie należy dokonać przed podpisaniem umowy oraz ogólne warunki umowy
Najpóźniej do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
dostarczenia Zamawiającemu Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
12. Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami:
1) Zamawiający udostępnia postepowanie wraz z załącznikami na stronie internetowej Gminy Tychowo: www.bip.tychowo.pl

Uwagi:
13. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016r., str. 1), dalej "RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Św. Piotra i Pawła w Krosinie;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej "ustawą Pzp";
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
2) Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie przedmiotowego zamówienia Ks. Jan Stankiewicz tel. 722 056 626, adres e-mail: jst7@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.