Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wycinka zakrzaczeń i drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycinka zakrzaczeń i drzew

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A
ul. Widokowa 1
34-441 Niedzica
powiat: nowotarski
kom. 697-109-097, 507-977-539, tel. (18) 26-10-105
agata.pyrdol@niedzica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Niedzica
Wadium: ---
Nr telefonu: kom. 697-109-097, 50
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
sprawa: wycinka zakrzaczeń i drzew na wybranych terenach ZEW Niedzica SA
Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A.
zaprasza do złożenia oferty wstępnej w postępowaniu ofertowym na :
wykonanie wycinki zakrzaczeń na wybranych terenach ZEW Niedzica SA
1. Opis przedmiotu zamówienia i zakres prac.
Zamówienie zostało podzielone na dwa odrębne zadania (Zadanie A i Zadanie B). Każde zadanie
należy traktować odrębnie. Wykonawca ma prawo do złożenia oferty na dowolną ilość zadań.
a) ZADANIE A: Wycinka zakrzaczeń i drzew na terenie dawnego zaplecza budowy w Niedzicy o powierzchni 3,3883 ha (mapa z lokalizacją terenu przeznaczonego na wycinkę stanowi załącznik la) do niniejszego zaproszenia). W zakres zadania A wchodzi w szczególności:
- wycinka zakrzaczeń na powierzchni 3,3883 ha,
- wycinka 21 szt. drzew,
- utylizacja wyciętych drzew i zakrzaczeń i uporządkowanie terenu po wycince.
b) ZADANIE B: Wycinka zakrzaczeń na terenie zawala w miejscowości Dębno o powierzchni 7,5646 ha (mapa z lokalizacją terenu przeznaczonego na wycinkę stanowi załącznik 1 b) do niniejszego zaproszenia). W zakres zadania B wchodzi w szczególności:
- wycinka zakrzaczeń na powierzchni 7,5646 ha,
- utylizacja wyciętych zakrzaczeń i uporządkowanie terenu po wycince.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) organizacj a miej sca prowadzenia robót,
b) wykonanie przedmiotu umowy w standardach i jakości wynikającej z polskich i europejskich norm i przepisów prawa, przepisów ppoż. i BHP, Kodeksu pracy oraz prawa o ochronie środowiska, obowiązującymi w okresie realizacji przedmiotu umowy,
c) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich,
d) ponoszenie kosztów gospodarki odpadami w czasie prac i usunięcia ich na własny koszt po zakończeniu prac oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności spełnienie wymogów arf 27 ust. 3b (gospodarowanie odpadami) ustawy o odpadach z dnia 15 grudnia 2012 r. z póź.zm.. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu w/w ustawy powstających w wyniku wykonywanych prac. Wobec tego Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności usunięcia ich z terenu należącego do ZEW Niedzica SA,
e) wykonanie całego zakresu zamówienia w oparciu o materiały i urządzenia zakupione przez siebie w ramach zaproponowanego wynagrodzenia ofertowego,
f) usuwanie w sposób terminowy wad stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie trwania prac, po ich zakończeniu, a także w okresie rękojmi na zasadach określonych w umowie,
g) zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
h) zabezpieczenie majątku Zamawiającego przed uszkodzeniami powstałymi podczas wykonywania prac i zobowiązanie się do pokrycia strat w przypadku ich wystąpienia,

CPV: 77.21.14.00-6/77.23.10.00-8

Dokument nr: UU-271-9/24

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 kwietnia 2024 roku o godz. 10:00 w budynku Zespołu Elektrowni Wodnych Niedzica - Spółka Akcyjna Niedzica Ul. Widokowa 1, sala konferencyjna (I piętro).

Składanie ofert:
Oferta ma być złożona w siedzibie Zamawiającego, 34-441 Niedzica - Ul. Widokowa 1, w terminie,
do dnia 3 kwietnia 2024 roku godz. 9:45.

Miejsce i termin realizacji:
4. Wymagane terminy wykonania zamówienia:
a) Zadanie A - do 24 maja 2024 roku,
b) Zadanie B - od 01.10.2024 roku do 20.12.2024 roku.

Wymagania:
3. Podstawa wykonania robót ma być:
dokonana przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizja lokalna terenu realizacji przedmiotu zamówienia w dniu 27.03.2024r. godz. 10:00 (zbiórka przy wjeździe do oczyszczalni ścieków w Niedzicy) oraz uzgodnienia przeprowadzone z Zamawiającym.
Wskazane terminy zakończenia prac mogą ulec zmianie, po obustronnym uzgodnieniu, w przypadku:
- przedłużających się złych warunków atmosferycznych,
- innych obiektywnych okoliczności uzasadniających przesuniecie terminu zakończenia prac.
5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
7. Za roboty dodatkowe nieobjęte wynagrodzeniem ustalonym Umową strony uznają tylko i wyłącznie takie roboty i dostawy, które wynikną z rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia po podpisaniu Umowy. Roboty i dostawy dodatkowe zostaną wykonane i rozliczone na podstawie aneksu do Umowy i kosztorysu szczegółowego sporządzonego przez Wykonawcę, które to dokumenty muszą być pod rygorem nieważności, zatwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej przed przystąpieniem przez Wykonawcę do ich wykonania - pod rygorem zrzeczenia się i utraty przez Wykonawcę roszczenia o zapłatę wynagrodzenia za roboty dodatkowe. Robotami dodatkowymi nie są roboty, których wykonanie jest konieczne z uwagi na obwiązujące przepisy prawa oraz wiedzę.
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Zapytania należy składać na piśmie (e-mail: agata.pyrdol@niedzica.pl
sekretariat@niedzica.pl lub faksem) najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi umieszczając je również na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią pierwotną zaproszenia a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
9. Oczekujemy na złożenie oferty zawierającej:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez właściwy urząd, aktualności nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Formularz ofertowy wstępny - załącznik nr 2 do zaproszenia.
c) Kserokopię opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym umową na kwotę min. 100 000,00 złotych
d) Oświadczenie - załącznik nr 3 do zaproszenia.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku niespełnienia wymagań kwalifikacyjnych określonych w zaproszeniu nie uzupełnieniu ewentualnych braków w dokumentacji na wezwanie Zamawiającego lub złożeniu dokumentów w celu ich uzupełnienia w niewłaściwej formie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oferta może zostać odrzucona.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, od dnia wyznaczonego na złożenie ofert.
11. Rozliczenie prac pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w złotych polskich.
12. Gwarancja finansowa zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1) Jeżeli zaoferowane przez Oferenta wynagrodzenie umowne za poszczególne zadania przekroczy łącznie 50.000,00 złotych, Zamawiający wymaga wniesienia gwarancji finansowej zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 2% wynagrodzenia ofertowego ostatecznego netto podanego w ofercie. Gwarancja finansowa może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
o pieniądzu;
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych.
W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wzór gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winien uzyskać akceptację Zamawiajc/cego. Gwarancja powinna być pisemna, nieodwołalna, bezwarunkowa, bez prawa badania zasadności roszczenia przez gyaranta, płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
2) Gwarancję finansową, o którym mowa w pkt. 12 pp.l) Wykonawca wniesie najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego powiadomienia o wyborze oferty. Gwarancja finansowa wnoszona w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO SA O/Nowy Targ: 10 1240 1574 1111 0000 0790 1809 przed terminem zawarcia umowy. Gwarancja finansowa wnoszona w innej formie musi być wniesione w oryginale przed terminem zawarcia umowy do kasy w siedzibie Zamawiającego.
3) Kwota, o której mowa w pkt. 12 pp.l będzie zwrócona na pisemny wniosek Wykonawcy po upływie okresu rękojmi za wady.
4) Gwarancja finansowa przepada na rzecz Zamawiającego do wysokości kwot naliczonych na podstawie postanowień Umowy z tytułu kar umownych lub roszczeń z tytułu gwarancji jakości, rękojmi bądź wykonania zastępczego prac albo odszkodowań.
13. Rękojmia i gwarancja:
a) Zamawiający wymaga udzjelenia rękojmi, iż wykonany przedmiot umowy będzie wolny od wad przez okres 30 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad.
b) Początkowym terminem okresu rękojmi jest dzień dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego robót bez wad. Jeżeli odbioru końcowego dokonano z obowiązkiem usunięcia wad ujawnionych w trakcie odbioru, to terminem początkowym okresu rękojmi jest dzień sporządzenia protokołu z usunięcia wad.
c) Postanowienia w zakresie rękojmi zawarte w umowie nie ograniczają uprawnień Zamawiającego wynikających z kodeksu cywilnego i może on z nich - niezależnie od warunków zawartych w umowie lub dokumentach gwarancyjnych - korzystać według własnego uznania.
d) Zamawiający może za zgodą Wykonawcy przenieść uprawnienia z rękojmi na dowolną osobę trzecią.
Ofertę należy zapakować w opakowanie (kopertę) zewnętrzne. Koperta powinna być zaadresowana
do Zamawiającego: Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A. oraz opatrzona napisem ,,Oferta -
wycinka zakrzaczeń" Nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 3 kwietnia 2024 roku.
16. Kryterium wyboru oferty:
Kryterium wyboru oferty - CENA netto -100%.
(każde zadanie oceniane będzie oddzielnie)
Oferty pozostałe otrzymają punkty na według następującej formuły:
Wynagrodzenie powinno być podane liczbowo i słownie. Wynagrodzenie powinno zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również nie wyspecyfikowane w dokumentacji przetargowej, a konieczne do wykonania całego zakresu zamówienia.
17. Po zakończeniu prac przez Komisję Przetargową związanych ze sporządzeniem protokołu z postępowania oraz uzyskaniu aprobaty ze strony Kierownika Zamawiającego co do wyboru oferty -przekazana zostanie Oferentowi informacja o wyborze Wykonawcy zamówienia.
18. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa której projekt stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
19. Jakiekolwiek oświadczenie Zamawiającego skierowane do uczestnika albo uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty nie stanowi oświadczenia woli o przyjęciu oferty. Do nawiązania stosunku prawnego z Oferentem na wykonanie przedmiotu zamówienia niezbędne jest zwarcie umowy na piśmie.
20. W przypadku uchylania się przez wybranego Oferenta od zawarcia umowy Zamawiający ma prawo do obciążenia oferenta karą w wysokości 25% wartości zaoferowanego przez Oferenta wynagrodzenia ostatecznego całkowitego netto o którym mowa w pkt. 16 zaproszenia. Kara ta nie jest karą umowną w rozumieniu art. 483 §1 kodeksu cywilnego.
21. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt. 20 Zamawiający ma prawo wybrania najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych nie wybranych ofert bez ponownego ogłaszania postępowania.
22. Zgodnie z zapisami pkt. 12 niniejszego zaproszenia Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą musi wnieść gwarancję finansową należytego wykonania umowy, pod rygorem odmowy podpisania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy ze skutkiem o którym mowa w pkt. 20.
23. Zamawiający udzieli zamówienia poprzez zawarcie z wybranym Wykonawcą umowy na piśmie, której projekt stanowi zał. nr 4 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie Zamawiającego o wyborze oferty nie jest chwilą zawarcia umowy w rozumieniu art. 703 § 3 Kodeksu Cywilnego. Chwilą zawarcia umowy w tym znaczeniu jest podpisanie jej tekstu przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
24. Z uwagi na tryb postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy uczestniczącemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przysługuje prawo do składania protestów.
25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany załączonego projektu umowy, jak również do zaniknięcia postępowania bez wyłonienia oferty (unieważnienie postępowania), w każdym czasie, bez podawania przyczyny.

Kontakt:
Szczegółowych informacji w zakresie spraw technicznych udzielać będzie: Mirosław Gałowicz tel. 18-26-10-120, tel. kom. 507-977-539 codziennie w godzinach od 8.00, do 14.00. Informacji w zakresie spraw proceduralnych udzielać będzie Agata Pyrdo! tel. (18) 26-10-105, tel. kom. 697-109-097.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.