Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Torzym
ul Wojska Polskiego 32
66-235 Torzym
powiat: sulęciński
tel.(068)3413012, fax. (068)3413181
referatbgn@torzym.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Torzym
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(068)3413012, fa
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PF11)
,,Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania związanego z budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin w systemie ,,pod klucz" wraz z zagospodarowaniem terenu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia przedstawia załączony do zapytania opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3. Przedmiot zamówienia winien obejmować:
1) program funkcjonalno-użytkowy - 2 egz.,
2) planowane koszty - 2 egz.,
3) przedmiar ( kosztorys ślepy) do planowanych kosztów - 2 egz.,
4) zapis w formie elektronicznej, dysk CD - 2 egz.;
PFU powinien być również w wersji elektronicznej edytowalnej, dwg oraz pdf, natomiast planowane koszty i przedmiar w wersji pdf, xls/xlsx lub ath.
4. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące licząc od dnia podpisania umowy.
5. Długość gwarancji: 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
6. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu, w szczególności zgodnie z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
Szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego.
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
(Dz. U. z 8 czerwca 2004 r. Nr 130, póz. 1389).
3) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605, 1720 z późn. zm.)
7. Program Funkcjonalno-Użytkowy musi określać planowane koszty prac projektowych
i planowane koszty robót budowlanych stanowiące podstawę określenia szacunkowej wartości zamówienia, którego przedmiotem będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
8. Na podstawie opracowanego Programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiający przeprowadzi postępowanie zgodnie z ustawa Prawo Zamówień Publicznych na zaprojektowanie i wykonanie przedmiotowego obiektu. Niniejsze opracowanie jest warunkiem koniecznym do wystąpienia z wnioskiem o dofinansowanie ze środków europejskich.
9. Wykonawca przeniesie na Zmawiającego całość majątkowych praw autorskich do dokumentacji, o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2022.0.2509), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich z chwila zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania pisemnych odpowiedzi
i wyjaśnień na zapytania złożone do zamówienia publicznego ogłoszonego na podstawie PFU stanowiącego przedmiot zamówienia, a także do współpracy w trakcie realizacji dokumentacji projektowej wykonywanej na podstawie niniejszego PFU.
11. Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych
i przydatnych do przygotowania oferty, gdy wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
12. Zamawiający informuje, że:
1) udostępni mapy zasadnicze i mapy ewidencji gruntów i budynków dla przedmiotowego terenu, na którym ma zostać realizowana inwestycja,
2) w ramach PFU nie wymaga się wykonania badan gruntowo - wodnych,
3) planowana inwestycja realizowana będzie na terenie stanowiącym własność zamawiającego
4) na terenie planowanej inwestycji znajdują się przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej oraz energii ( eNn ).

Dokument nr: BGN.11.271.2.4.2024

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie zapytania ofertowego i załączonych do niej załączników.
Oferty wraz załącznikami należy składać do dnia: 2024-04-02 do godz. 12:00, w
siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Torzymiu Ul. Wojska Polskiego 32 66-235 Torzym
Pokój nr 14 (sekretariat), oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 068 34 13 181,
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail - referatbgn@torzym.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720), o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 wskazanej ustawy, zwanej dalej Pzp.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto w Urzędzie Miasta i Gminy Torzym oraz jednostkach organizacyjnych gminy.
IV. Kryteria oceny oferty
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) spełniają warunki określone przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym,
2) zostaną złożone w wymaganym przez Zamawiającego terminie.
2. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie) % Sposób liczenia wg wzoru
CENA W = 100 C = (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
W - waga w ocenianym kryterium C - liczba punktów w kryterium CENA Cmin najniższa zaoferowana cena Cof - cena badanej oferty
3. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone
kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę czyli przedstawiającą najkorzystniejszy bilans punktów, przyznanych na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania w języku polskim, w formie pisemnej.
Oferta powinna być:
1) opatrzona pieczątka firmowa,
2) posiadać datę sporządzenia,
3) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, REGON,
4) zawierać jedną cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizacje całości przedmiotu zamówienia,
5) podpisana przez osobę upoważniona do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta
6) zawierać wymagane załączniki.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub wzywać do uzupełnienia.
VII. Istotne warunki zamówienia
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia, bądź unieważnienia zapytania ofertowego, w każdym wypadku, bez podania przyczyny.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w trakcie jej realizacji.

Kontakt:
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest: stanowisko Burmistrz Miasta i Gminy Torzym
imię i nazwisko Ryszard Stanulewicz
tel. 602666526
w terminach poniedziałek-piątek
w godzinach pomiędzy 8.30 a 14.00
lub:
stanowisko inspektor
imię i nazwisko Kamilla Wysocka
tel. 068 341 30 19
email: referatbgn@torzym.pl
w terminach poniedziałek-piątek
w godzinach pomiędzy 7.30 a 14.00

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.